Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 28
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    26
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008

    Światła do jazdy dziennej w halogenach

    Mam takie pytanie. Będąc kiedys w Krakowie widzialem czarne bravo ( moze kogos z forum ) które mialo w halogenach wstawione diody, dzialalo to jak swiatla do jazdy dziennej. Mógłby mi ktos podpowiedzieć jak zrobic takie cos?

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2015
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    26
    Postów
    83
    Auto
    Daewoo Lanos 1.5 16V
    Rocznik
    2000
    Moduł świateł dziennych + zarówki Led osram

    Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    26
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008
    A co zrobic jesli jest doswietlanie zakrętów?

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    341
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Mozesz wmontowac przekaznik ktory po wlaczeniu swiatel mijania przelaczy sygnal sterujacy led z twojego modulu na sygnal z BCM.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    26
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008
    BCM? Przeraszam za bardzo nie ogarniam skrótu. Ogolnie chciałbym zrobic tak zeby swiatla dzienne dzialaly kiedy przelacznik swiatel jest na auto, a kiedy włącza sie swiatla mijania to zeby doswietlanie zostalo.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    341
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    BCM = Body Computer Marelli.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wielkopolska
    Postów
    160
    Auto
    sc 0.9
    Rocznik
    06. 1999
    Cytat Napisał moris10 Zobacz post
    BCM = Body Computer Marelli.
    A ja myślałem że to z angielskiego Body Control Module...

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    341
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    W programie AlfaOBD nazywa się to tak jak napisałem.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    26
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008
    No dobrze to teraz poprosil bym tak jak dla prostego czlowieka co kupic, gdzie sie wpiać, jakie najlepiej ledy kupic zeby nie mieć błędu spalonej żarówki.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    341
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Ponizej masz pogladowy schemat jak mozesz to bezpiecznie podlaczyc.
    Minus takiej wersji to blad spalonej zarowki.




    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  12. #11
    Guest
    Dołączył
    22 czerwiec 2016
    Skąd
    Polska
    Wiek
    30
    Postów
    1
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2012
    Najlepiej to kupić światła do jazdy dziennej z homologacją i o odpowiedniej średnicy i wstawić je zamiast halogenów w otwory.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2015
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    26
    Postów
    83
    Auto
    Daewoo Lanos 1.5 16V
    Rocznik
    2000
    Co wy mu za głupoty piszecie. Problemu z błędem spalonej żarówki nie ma. No bo niby skąd?

    Co do doświetlania zakrętów nie ma nic do rzeczy. moduł dziennych działa tylko jak jest wszystko wyłączone. Włączysz nawet postojowe to się wyłącza. A logiczne, że bez mijania doświetlanie zakrętów nie działa.

    Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2010
    Skąd
    krk
    Postów
    104
    Auto
    Siena 1,4 / Bravo II 1,9 MJ/ Suzuki GSX 550EF
    Lokalizacja halogenów w Bravo jest chyba za nisko aby mogły - zgodnie z przepisami - pełnić rolę świateł dziennych. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Odstęp między nimi ma wynosić min 600mm, wysokość od podłoża ma być min. 250mm. Tak w teorii....w praktyce nikt się nie będzie czepiał nawet jak je założysz na dokładce zderzaka. W bravo nie ma żadnego problemu bo spełnia minimum zakładane przez ustawodawcę. Widziałem już wsadzane ledy do fabrycznych halogenów, nie wygląda to ładnie. Wolałbym założyć jakieś DRL-ki obok halogenów tak żeby ładnie się komponowały.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    341
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Cytat Napisał grzech1991 Zobacz post
    Co wy mu za głupoty piszecie. Problemu z błędem spalonej żarówki nie ma. No bo niby skąd?

    Co do doświetlania zakrętów nie ma nic do rzeczy. moduł dziennych działa tylko jak jest wszystko wyłączone. Włączysz nawet postojowe to się wyłącza. A logiczne, że bez mijania doświetlanie zakrętów nie działa.

    Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
    Przednie światła przeciwmglowe sterowane są bezpośrednio z BCM, podpinanie 12v na wyjscie power switch w BCM na dłuższą metę moze go uszkodzić.
    Cytat Napisał starling Zobacz post
    Lokalizacja halogenów w Bravo jest chyba za nisko aby mogły - zgodnie z przepisami - pełnić rolę świateł dziennych. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.
    Lokalizacja to i tak tylko jeden z problemów.
    1. Nie można uzywać swiateł do innych celów niż określono w homologacji (świateł przeciwmgłowych jako światła do jazdy dziennej)
    2. Używać innych źródeł światła niż określone w homologacji (stosowanie LED zamiast żarówek.
    W teori takie auto nie powinno zaliczyć przeglądu. W praktyce sporo takich spotkasz na drogach.
    Z punktu widzenia prawa bezpieczniej jest kupić homologowane ledowe światła do jazdy dziennej.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Światła do jazdy dziennej
    Napisany przez spedek na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-06-2015, 08:59
  2. Światła do jazdy dziennej LED
    Napisany przez Feliks96 na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-03-2015, 19:46
  3. światła do jazdy dziennej
    Napisany przez promokator na forum Punto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 11-04-2013, 14:47
  4. Światła do jazdy dziennej
    Napisany przez egon na forum Ruch drogowy, bezpieczeństwo, ubezpieczenia
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 28-01-2013, 20:22
  5. Światła do jazdy dziennej
    Napisany przez danger na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 30-06-2012, 17:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http://www.iparts.pl