Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 28
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    32
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008

    Światła do jazdy dziennej w halogenach

    Mam takie pytanie. Będąc kiedys w Krakowie widzialem czarne bravo ( moze kogos z forum ) które mialo w halogenach wstawione diody, dzialalo to jak swiatla do jazdy dziennej. Mógłby mi ktos podpowiedzieć jak zrobic takie cos?

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2015
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    32
    Postów
    87
    Auto
    Daewoo Lanos 1.5 16V
    Rocznik
    2000
    Moduł świateł dziennych + zarówki Led osram

    Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    32
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008
    A co zrobic jesli jest doswietlanie zakrętów?

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Mozesz wmontowac przekaznik ktory po wlaczeniu swiatel mijania przelaczy sygnal sterujacy led z twojego modulu na sygnal z BCM.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    32
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008
    BCM? Przeraszam za bardzo nie ogarniam skrótu. Ogolnie chciałbym zrobic tak zeby swiatla dzienne dzialaly kiedy przelacznik swiatel jest na auto, a kiedy włącza sie swiatla mijania to zeby doswietlanie zostalo.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    BCM = Body Computer Marelli.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    340
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Cytat Napisał moris10 Zobacz post
    BCM = Body Computer Marelli.
    A ja myślałem że to z angielskiego Body Control Module...

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    W programie AlfaOBD nazywa się to tak jak napisałem.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    32
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008
    No dobrze to teraz poprosil bym tak jak dla prostego czlowieka co kupic, gdzie sie wpiać, jakie najlepiej ledy kupic zeby nie mieć błędu spalonej żarówki.

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Ponizej masz pogladowy schemat jak mozesz to bezpiecznie podlaczyc.
    Minus takiej wersji to blad spalonej zarowki.




    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  12. #11
    Guest
    Dołączył
    22 czerwiec 2016
    Skąd
    Polska
    Wiek
    37
    Postów
    1
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2012
    Najlepiej to kupić światła do jazdy dziennej z homologacją i o odpowiedniej średnicy i wstawić je zamiast halogenów w otwory.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2015
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    32
    Postów
    87
    Auto
    Daewoo Lanos 1.5 16V
    Rocznik
    2000
    Co wy mu za głupoty piszecie. Problemu z błędem spalonej żarówki nie ma. No bo niby skąd?

    Co do doświetlania zakrętów nie ma nic do rzeczy. moduł dziennych działa tylko jak jest wszystko wyłączone. Włączysz nawet postojowe to się wyłącza. A logiczne, że bez mijania doświetlanie zakrętów nie działa.

    Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2010
    Skąd
    krk
    Postów
    114
    Auto
    Siena 1,4 / Bravo II 1,9 MJ/ Suzuki GSX 550EF
    Lokalizacja halogenów w Bravo jest chyba za nisko aby mogły - zgodnie z przepisami - pełnić rolę świateł dziennych. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Odstęp między nimi ma wynosić min 600mm, wysokość od podłoża ma być min. 250mm. Tak w teorii....w praktyce nikt się nie będzie czepiał nawet jak je założysz na dokładce zderzaka. W bravo nie ma żadnego problemu bo spełnia minimum zakładane przez ustawodawcę. Widziałem już wsadzane ledy do fabrycznych halogenów, nie wygląda to ładnie. Wolałbym założyć jakieś DRL-ki obok halogenów tak żeby ładnie się komponowały.

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Cytat Napisał grzech1991 Zobacz post
    Co wy mu za głupoty piszecie. Problemu z błędem spalonej żarówki nie ma. No bo niby skąd?

    Co do doświetlania zakrętów nie ma nic do rzeczy. moduł dziennych działa tylko jak jest wszystko wyłączone. Włączysz nawet postojowe to się wyłącza. A logiczne, że bez mijania doświetlanie zakrętów nie działa.

    Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
    Przednie światła przeciwmglowe sterowane są bezpośrednio z BCM, podpinanie 12v na wyjscie power switch w BCM na dłuższą metę moze go uszkodzić.
    Cytat Napisał starling Zobacz post
    Lokalizacja halogenów w Bravo jest chyba za nisko aby mogły - zgodnie z przepisami - pełnić rolę świateł dziennych. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.
    Lokalizacja to i tak tylko jeden z problemów.
    1. Nie można uzywać swiateł do innych celów niż określono w homologacji (świateł przeciwmgłowych jako światła do jazdy dziennej)
    2. Używać innych źródeł światła niż określone w homologacji (stosowanie LED zamiast żarówek.
    W teori takie auto nie powinno zaliczyć przeglądu. W praktyce sporo takich spotkasz na drogach.
    Z punktu widzenia prawa bezpieczniej jest kupić homologowane ledowe światła do jazdy dziennej.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Światła do jazdy dziennej
    Napisany przez spedek na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-06-2015, 09:59
  2. Światła do jazdy dziennej LED
    Napisany przez Feliks96 na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-03-2015, 20:46
  3. światła do jazdy dziennej
    Napisany przez promokator na forum Punto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 11-04-2013, 15:47
  4. Światła do jazdy dziennej
    Napisany przez egon na forum Ruch drogowy, bezpieczeństwo, ubezpieczenia
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 28-01-2013, 21:22
  5. Światła do jazdy dziennej
    Napisany przez danger na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 30-06-2012, 18:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 2 swiatla dzienne

LED FIAT BRAVO 2

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467swiatla-do-jazdy-dziennej-w-halogenach-33060

fiat bravo doswietlanie zakretow

swiatla do jazdy dziennej bravo ii

swiatla dzienne fiat bravo 2

fiat bravo 2 lampy led cena

Bravo II dzienne

fiat bravo halogeny led

lampy dzienne fiat bravo 2

bravo ii swiatla dzienne

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl