Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012

    Przestawiony rozrząd? Wypadanie zapłonów i stukanie.

    Witajcie,

    kilka dni temu żona zauważyła w Bravo, że silnik nierówno, głośno pracuje i przygasa na biegu jałowym. Faktycznie "na ucho" chodził na 3 cylindry. Zapalił się błąd silnika. Podłączyłem MES i wyszło P304/P300 - wypadanie zapłonów na czwartym cylindrze. Sprawdziłem cewki, wszystkie sprawne. Dla pewności zamieniłem cewki między 3 i 4 cylindrem. To samo. Wykręciłem świece. Na czwartym cylindrze świeca mokra. Wkręciłem nową świecę i błąd silnika zniknął. Świeca sucha. Niestety silnik bardzo głośno stuka. Zastanawiam się czy nie przestawił się rozrząd? Może pasek przeskoczył o ząbek? Bardzo proszę o wszelkie opinie w tej sprawie.

    załączam nagranie: https://www.youtube.com/watch?v=j68ExeplK_M

    pzdr


    PS: znalazłem ciekawy wątek kolegów z UK: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...om-engine.html
    Jeśli to moduł... zaczynam się bać :-(


    No i teraz już wiem... Aktywator Multiair padł :-( http://www.alfaowner.com/Forum/11589282-post6.html

    i nasi: http://www.forum.alfaholicy.org/mito...ir_objawy.html
    Ostatnio edytowane przez mrozek ; 23-05-2015 o 01:03
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2015
    Skąd
    Irlandia
    Wiek
    35
    Postów
    19
    Auto
    Bravo 1.9 multijet
    Rocznik
    2008 grudzien
    Hejka no i ile wyszła naprawa ?

  4. #3
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał Domin1982 Zobacz post
    Hejka no i ile wyszła naprawa ?
    2848 zł z robocizną. Fiat wykonał gest handlowy i zszedł 30% z ceny części.

    Więcej info tutaj: fiatbravoklub.pl - Forum miłośników nowego Fiata Bravo - Zobacz wątek - Wymiana oleju w MultiAir 1.4 - kalibracja

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p


 

Podobne tematy

  1. Falujące obroty i wypadanie zapłonów na LPG
    Napisany przez TP82 na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-11-2014, 11:04
  2. Przestawiony rozrząd
    Napisany przez kamis88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 19-03-2014, 17:41
  3. Wypadanie zapłonów
    Napisany przez Toczek na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-03-2014, 23:25
  4. Wypadanie zapłonów MPI
    Napisany przez yamakazik na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 31-10-2012, 23:32
  5. [ukł. zapłonowy] Wypadanie zapłonów
    Napisany przez JuSz na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-07-2009, 19:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo 1.4 wypadanie zaplonow

aktywator multiair bravo

fiat bravo 1.4 turbo wypadanie zaplonu

swiece zaplonowr stukaja

aktywator multiair

przestawiony zaplon punto 1

wypadanie zaplonow po wymianoe rozrzadu

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl