Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 55
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2016
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet Sport
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał toofoxy Zobacz post
    Siema. Mam wersje 120km i tez mam taki problem ze od razu po zgasnieciu kontrolki swiec(krotka chwila latem) ciezko odpala. Moja autorska metoda: przekrecam kluczuk i czekam az wskazowka od paliwa pokaze poziom. Po tym czasie odpala bez problemu. Daje czas pompie. I poki co sie sprawdza.
    Pozdro.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
    Sprawdziłem, rzeczywiście jak zrobię tak jak mówisz odpala bez najmniejszego problemu. Odpala błyskawicznie i zero dymu.
    A wiesz jak w trwały sposób rozwiązać ten problem?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Wg mnie to wskazuje na zuzyta pompe HP. Naprawa lub wymiana. Moze to byc tez cos innego ale to trzeba by sie zglebic w diagnostyke.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2015
    Skąd
    Sosonowiec
    Wiek
    35
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    U mnie też ten sposób się sprawdził

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    462
    Auto
    Bravo II 2.0 165
    Rocznik
    2011
    Może kwestia wyczyszczenia regulatora ciśnienia, w Stilo miałem cały zalepiony czymś podobnym do osadu kamienia.
    [SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    A gdzie znajduje sie ta franca-regulator cisnienia?

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    462
    Auto
    Bravo II 2.0 165
    Rocznik
    2011
    Na pompie HP, przy czyszczeniu wymienia się uszczelki.
    Jutro wstawię numery zestawu uszczelek.
    Zależnie od zastosowanego regulatora uszczelki są różne, są regulatory na 2 śrubki i na 3 śrubki.
    W moim 150 KM 16V są na trzy śrubki.
    Warto wyczyścić przeplywomierz, czujnik doładowania w dolocie, tam są czujniki temperatury, wtyczki preparatem do styków, w FES sprawdzić ciśnienia na listwie.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał petarda Zobacz post
    Na pompie HP, przy czyszczeniu wymienia się uszczelki.
    Jutro wstawię numery zestawu uszczelek.
    Zależnie od zastosowanego regulatora uszczelki są różne, są regulatory na 2 śrubki i na 3 śrubki.
    W moim 150 KM 16V są na trzy śrubki.
    Warto wyczyścić przeplywomierz, czujnik doładowania w dolocie, tam są czujniki temperatury, wtyczki preparatem do styków, w FES sprawdzić ciśnienia na listwie.
    Sprawdzilem w eperze no i wg niego u mnie sa 3 sruby. Z tego co widze tam jest tylko 1 uszczelka między regulatorem a korpusem pompy i ją należy wymienić? Przepływomierz - do ogarnięcia, czuknik doładowania w dolocie - możesz jakoś konkretniej napisać gdzie jest? a wtyczki masz na mysli te od wtryskiwaczy?
    Z góry dzięki za odp.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Maly przelom w sprawie. Dzis rano odpalilem po 9h postoju i odpalil bez zajakniecia. Jedyna rzecz jaka zrobilem z autem od pojawienia sie problemu to zalazlem liqui moly 2666 do paliwa i przejechalem polowe zbiornika. Mozliwe e wtrysiwacze byly zabrudzone. Zbaczymy co bedzie dalej pozdro.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2016
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet Sport
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał toofoxy Zobacz post
    Maly przelom w sprawie. Dzis rano odpalilem po 9h postoju i odpalil bez zajakniecia. Jedyna rzecz jaka zrobilem z autem od pojawienia sie problemu to zalazlem liqui moly 2666 do paliwa i przejechalem polowe zbiornika. Mozliwe e wtrysiwacze byly zabrudzone. Zbaczymy co bedzie dalej pozdro.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
    I jak? Problem zniknął? Chyba i ja kupie sobie i zobaczę jak u mnie będzie.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Dzisiaj tez bylo lepiej podczas odpalania. Wogole praca silnika z tym specyfikiem to ekstraklasa. Polecam sprobowac. Wiele nie kosztuje.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2016
    Skąd
    Góra Kalwaria
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet Sport
    Rocznik
    2007
    Dzisiaj podpiąłem osobiście pod komputer mojego bravolota i znowu są błędy: 0401 - EGR Valve oraz P2A00 - sonda lambda. Kasowałem jest i po chwili znowu są. Czy to znaczy że EGR padł?
    Czy błąd sondy może być spowodowany niewłaściwą pracą EGR, bo sondę jak pisałem wymieniałem w tym roku na oryginał boscha.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2016
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    88
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120 KM fabrycznie bez DPFa
    Rocznik
    2007
    wypnij sobie w pierwszej kolejności przed odpaleniem tą kosteczkę od czujnika temperatury...i wtedy odpal samochód...jak to pomorze to polecam CHIP UŁATWIAJĄCY ROZRUCH (http://allegro.pl/zle-odpala-fiat-jt...77.html)....ja miałem taki problem poprostu mimo wymiany świec auto dawało rano w kość...mi to pomogło więc dlatego w pierwszej kolejności radzę tak zrobić jak napisałem na początku

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Odswiezam temat. Problem z odpalaniem nieustapil. Oto moje przemyslenia: latem byl problem z odpaleniem dopoki swiece nie musialy grzac na 'zimnym' silnku. Teraz gdy swiece grzeja na zimnym pali bez problemu. Przejade kolo 25km, auto postoi 4-5h i problem od nowa sie pojawia. Silnik cieply zawsze pali na strzał. Moje podejrzenie pada na czujnik temp powietrza ten w przeplywomierzu. Nie wiem czy to jest zasadne, ale wydaje mi sie ze to czy swiece grzeja zalezy od wyzej wymienionego oraz czujnika temp cieczy chlodzacej co do ktorego tez mam watpliwosci czy poprawnie dziala. Co wy na to? Ma to sens?

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  15. #29
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,428
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał toofoxy Zobacz post
    Ma to sens?
    Ma sens, ponieważ czas grzania świec jest zależny od temperatury silnika (cieczy chłodzącej) Nie jestem pewny czy czujnik temperatury powietrza też jest sprawdzany, jest to możliwe ale nie konieczne.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Dzieki za odp. Dodatkowa rzecz ktora mowi mi ze cos nie tak jest z czujnikiem temperatury cieczy to fakt ze wskaznik temp na desce pokazuje mi temp. roboczą (wskazowka w pozycji pionowej) przy 70 st celsjusza ktore wskazuje alfaobd. Przy czym z tego co sie orientuje to na pewno przy 51 stopniach z alfa obd wskazowka odrywa sie od poziomu. Slyszalem ze tak ma byc. I troche jestem zdezorientowany. Ponoc to jest termistor i w sumie nie wiem czy mozliwe jest bledne wskazanie tylko w niektorych zakresie/sach...?

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 15-03-2016, 13:58
  2. Problem z odpalaniem na zimnym silniku
    Napisany przez użytkownikGrandePunto na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2015, 14:40
  3. witam , problem z odpalaniem na zimnym silniku fiat siena 1,6 bp-lpg
    Napisany przez krzysiek1104 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-08-2013, 22:13
  4. Problemy z odpalaniem na zimnym silniku
    Napisany przez jarek1976 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-02-2013, 17:39
  5. Problem z odpalaniem na zimnym jak i na ciepłym silniku
    Napisany przez Grubcio63 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 01-06-2012, 18:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467problem-z-odpalaniem-na-zimnym-silniku-1-9-150km-36680

1.9 multijet problem z odpalaniemjtdm slabo odpala fiat bravo 2problem z rozruchem bravo 1 9bravo problem z odpaleniemhttps:fiatklubpolska.plbravo-ii-467problem-z-odpalaniem-na-zimnym-silniku-1-9-150km-366802

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl