Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2009
    Skąd
    Kraków/Szczawnica
    Postów
    24
    Auto
    FIAT BRAVO Multijet 1.9 Diesel 120 KM 2007r.

    Problem z nawiewem do kabiny

    Cześć,
    Mam problem z nawiewem powietrza do kabiny. Jak fiacikowi przyjdzie ochota na kawały to na 1,2,3 biegu wentylator nie działa. Działa tylko na czwartym. Powtarza się to co jakiś czas. Myślę, że to nie jest kwestia pokrętła - chociaż to też bym rozebrał, żeby wymienić żarówki podświetlenia (ktoś ma jakąś instrukcję?) - tylko styków przy wentylatorze. Gdzie w nowych Bravkach jest zlokalizowany wentylator i jak się do niego dobrać?

    Pozdrawiam
    Tomek



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2012
    Skąd
    Mława
    Wiek
    26
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2007
    Miałem ten sam problem, w ASO została wyczyszczona kostka w którą wtyka się opornice kostka była nadpalona. Już ponad rok spokoju także u ciebie może być ten sam problem kostka bądź pada właśnie opornica. Obydwa te elementy znajdują się obok filtra kabinowego taki pomarańczowy kolor ma opornica mam gdzieś foto jak znajdę to wrzucę. Wymianę żarówki też przerabiałem jest trochę roboty.
    www.fiat[COLOR="#FF0000"]bravo[/COLOR]klub.pl

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Powodem jest najpewniej rezystor lub nadpalone styli jak nieznany15 podał.
    W 2005 roku przerabiałem ten problem w Temprze.
    Tutaj masz post mój, na naszym partnerskim forum dot. Tipo/Tempra
    Tempra Tipo Team :: Opornik dmuchawy , brak I-III biegu nawiewu

    Lub na innym przykładzie:
    Problem z prędkością dmuchawy

    To dość typowa usterka Fiatów
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2012
    Skąd
    Mława
    Wiek
    26
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2007
    Tu masz pokazane gdzie się znajduje ten opornik
    dsc01733do.jpg

    A tu instrukcje wymiany żarówki od nawiewu http://www.fiatbravoklub.pl/viewtopic.php?f=38&t=711&hilit=wymiana+%C5%BCar%C3 %B3wki
    www.fiat[COLOR="#FF0000"]bravo[/COLOR]klub.pl

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2009
    Skąd
    Kraków/Szczawnica
    Postów
    24
    Auto
    FIAT BRAVO Multijet 1.9 Diesel 120 KM 2007r.
    Faktycznie ta wtyczka, którą pokazałeś na zdjęciu jest napalona/nadtopiona. Wyczyściłem co mogłem i wsadziłem, ale okazało się, że się rusza i w zależności od nierówności na jezdni działa/nie działa. W wolnym czasie docisnę wtyki, póki co całą kostkę usztywniłem wykałaczką

    Rozumiem, że skoro to jest część opornika, to wtyczka ma prawo być gorąca?

    Dzięki Panowie. Dodałem punkty do reputacji.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2012
    Skąd
    Mława
    Wiek
    26
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2007
    Ja niestety nie wiem nie dotykałem jej u siebie.
    www.fiat[COLOR="#FF0000"]bravo[/COLOR]klub.pl

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    30
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    2008
    Miałem podobny problem z moją Bravką. Na nieszczęście spotkało mnie to zimą, do celu dojechałem na czołgistę.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2014
    Skąd
    GB
    Postów
    63
    Auto
    Fiat Bravo 1.2 16V 80/82 HP & Fiat Bravo 1.4 T-JET 150 HP
    Rocznik
    10.1999 & 31.10.2007
    No to teraz jasne nie dawno kupiłem właśnie nowe bravo i wiem ze mam do wymiany Łożysko w lewym kole bo strasznie hałasuje nie raz zaczyna mi śmierdziEC w kabinie podejrzewałem ze to może z tego łożyska jak szybko jadę bo strasznie szumi ale teraz właśnie przed chwilą zauważyłem ze tak samo mi przerywa nadmuch i znów ten smród poczułem spalenizny pewnie ta wtyczka się topi tylko ciekawe dlaczego? Bo styk jest słaby? Jutro to sprawdzę... Sorry za pisownię ale pisanie z fona to masakra... :-)

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2014
    Skąd
    GB
    Postów
    63
    Auto
    Fiat Bravo 1.2 16V 80/82 HP & Fiat Bravo 1.4 T-JET 150 HP
    Rocznik
    10.1999 & 31.10.2007
    Cytat Napisał seweryn58 Zobacz post
    No to teraz jasne nie dawno kupiłem właśnie nowe bravo i wiem ze mam do wymiany Łożysko w lewym kole bo strasznie hałasuje nie raz zaczyna mi śmierdziEC w kabinie podejrzewałem ze to może z tego łożyska jak szybko jadę bo strasznie szumi ale teraz właśnie przed chwilą zauważyłem ze tak samo mi przerywa nadmuch i znów ten smród poczułem spalenizny pewnie ta wtyczka się topi tylko ciekawe dlaczego? Bo styk jest słaby? Jutro to sprawdzę... Sorry za pisownię ale pisanie z fona to masakra... :-)
    Faktycznie to ta wtyczka jeden kabelek jest luźny i nie było styku.... O dziwo po wycięciu kostki nadmuch działa ale tylko na 4 ustawieniu...

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2009
    Skąd
    Kraków/Szczawnica
    Postów
    24
    Auto
    FIAT BRAVO Multijet 1.9 Diesel 120 KM 2007r.
    Wycięciu kostki? Znaczy się co zrobiłeś? Uciąłeś kable i polutowałeś jeden do jeden?

    Na łożysko nie czekaj, tylko wymień. Bo jak się sklinuje, to nawet nie zauważysz jak się w rowie znajdziesz.

    A co do smrodu, to po wycięciu kostki pomogło?

    Pozdrawiam
    Tomek

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2014
    Skąd
    GB
    Postów
    63
    Auto
    Fiat Bravo 1.2 16V 80/82 HP & Fiat Bravo 1.4 T-JET 150 HP
    Rocznik
    10.1999 & 31.10.2007
    W poniedziałek będzie wymieniane łożysko a ta wtyczkę poprostu wyciąglem telefon mi tak przekreca słowa..smród pojawiał się na 1,2,3 biegu dmuchawy

    Wiec wtyczka sobie narazie wisi luzem żeby już bardziej się nie przypalała i w poniedziałek się za to wezmę bo mam wolne... Co do smrodu to tak ustal bo się pojawiał na 1,2,3 biegu dmuchawy gdy zaczynała się sama wyłączać i włączać nawet tego nie zauważyłem wcześniej ze tak się robi dopiero wczoraj jak usiadłem do samochodu i w trakcie tego przerywania zaczęło śmierdziec spalenizną...

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.4 benzyna
    Czy poradziłes sobie z wtyczką rezystora dmuchawy, mam ten sam problem (mocno napaloną wtyczkę), która już kolejny raz była czyszczona przez ASO i nic to nie daje po kilku tygodniach problem powraca a ja tylko płacę za partactwo. Czy można gdzieś kupić taką wtyczkę wtedy pojechał bym do dobrego mechanika (nie ASO) by mi ją wymienił.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 lipiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    27
    Postów
    15
    Auto
    Bravo II 1.4 16v
    Rocznik
    2007
    Witam wszystkich,
    mam ten sam problem, u mnie jest to kwestia nadpalonych styków wtyczki.
    Ktoś może wie jakie końcówki (konektor) na przewód muszę kupić żeby to pasowało do tej kostki(wtyczki)?
    O to chodzi zs6.3gz.jpg
    A może gdzieś można kupić nową wtyczkę?
    Ostatnio edytowane przez Disl123 ; 22-11-2015 o 20:28

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2017
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 16 V 90 km
    Rocznik
    2007
    Witam wszystkich,
    Mam podobny problem, z tym że jak uruchomię dmuchawę, to słychać że pracuje, ale brak jest nawiewu na okna i pasażerów, oczywiście wszystkie kanały otwarte, pokrętło trzecie od lewej też ustawione do nawiewu na okna i pasażerów. wymieniłem filtr kabinowy bo sądziłem że to może przez jego zapchanie, ale nic to nie pomogło, tak jest na każdym biegu, jak przełączam między 1-4 słychać głośniejszy hałas, czyli wentylator w środku pracuje, ale powietrze nie dociera do kabiny.
    Jakieś pomysły ?

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2016
    Skąd
    Słupsk
    Wiek
    47
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.4 t-jet 120km
    Rocznik
    02.2008
    Witam

    Mam problem z wyjęciem konektorów z wtyczki. Wtyczkę rozpiąłem i nadal nie mogę wyjąć tych samiczek . Próbuję podważać cieniutkim śrubokrętem, ale nic to nie daje, a na siłę nie chcę nic robić . Proszę o pomoc.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Problem z nawiewem
    Napisany przez gopspeedy na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-02-2013, 17:46
  2. problem z nawiewem
    Napisany przez elszef na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-06-2012, 22:31
  3. Problem z nawiewem UNO 95 r.
    Napisany przez ronsia91 na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-03-2011, 19:13
  4. Problem z nawiewem w Seicento
    Napisany przez maromaro na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-12-2010, 10:30
  5. problem z nawiewem
    Napisany przez petek1977 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-02-2010, 12:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo ii.nie dziala dmuchawa na 1

sterownik nawiewu fiat brava

wentylator dmuchawy fiat bravo 2

gdzie jest rezystor dmuchawy bravo ii

fiat bravo ii wentylator nawiewu

opornica fiat bravo

fiat bravo 2007 problem z nawiewem

fiat brawa98 problemy z nadmuchem

fiat bravo niedziala dmuchawa

jak zdemontowac wentylator nawiewu fiat bravo ii

nie dziala dmuchawa bravo ii

lokalizacja rezystora nawiewu bravo 2007

slaby nawiew fiat bravo II

awaria nawiewu fiat bravo ii

rezystor dmuchawy wymiana fiat bravo

bravo ii rezystor

problem z nawiewem fiat bravo 2

bezpiecznik nawiewu bravi 2

slaby silnik na 1 biegu bravo II

wentylator fiat braeo naeiew jak rozebrac

nawiew bravo ii

wentylator bravo 2

opornica fiat bravo gdzie hest

opornik klimatyzacji fiat bravo

nowe bravo wariacje nawiewu

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl