Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Auto
    Bravo II 1.9 120
    Rocznik
    2008

    Problem z DPF 1.9 jtd 120

    Chłopaki, przejeździłem rok fiaciorem i nie było żadnych problemów, DPF wypalał się co kilkaset KM, ale robiłem dużo tras. Późną jesienią zmieniłem olej i od tego czasu autem porusza się dziewczyna (samo miasto). Ostatnio wsiadłem do bravki i jej nie poznałem. Czuć, że trochę gorzej się zbiera, wypalanie włącza się co kilkadziesiąt km (mniej więcej 80), wywaliło "zmianę oleju silnikowego" ( zmieniany był 4 tys temu). Szybki pomiar bagnetem- jest go za dużo i rozrzedzony ropą.
    Ciąć DPF? Czy zmieniać olej, wypalanie przez kompa i jeździć dalej (użytkowanie po mieście).



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Pierwsze pytanie na jaki olej zmieniłes? Nawet w miescie powininien wypalac sie co jakieś 400 km. Komunikat o wymianie oleju po 4 tys to stanowczo za szybko. Koniecznie wywalaj chwasta bo zajezdzisz turbine.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    17
    Auto
    Bravo II 1.9 120
    Rocznik
    2008
    Lałem tylko dedykowany Selenia. Zawsze filtry, ogólnie dbam o auto.
    Jak to kosztowo wygląda, 500, 800, 1000?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    około tysiaka. wycięcie i wyprogramowanie dpf.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    54
    Postów
    829
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Już wszyscy mówią o "kastracji" a pytania tu nasuwają się pytania:
    - czy po wymianie oleju był kasowany przegląd w przeglądzie silniku (zakładka DPF);
    - czy już po opisanej (na marginesie chińszczyzną) sytuacji podpinany był MES i sprawdzany ten nieszczęsny DPF?
    Wypalanie serwisowe to m/z ostateczność ale znalezienie dobrego (słowo klucz) zakładu gdzie wytną i fizycznie i najważniejsze umiejętnie programowo we Wrocku nie powinno być trudnością. Reasumując Dont panic, go work.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl