Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    jesli sciaga kierownice to albo nie wywazone kola, problem ze zbieznoscia lub nierownomiernie starty bieznik opon



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    chyba że jedna strona trzyma bardziej. i obawiam się że to właśnie prawa tarcza jest lekko pofalowana bo jest bardziej gorąca od lewej.
    zbieżność jest ok i opony też więc pozostaje tylko kwestia hamulców. wszystko wyjaśni się we wtorek.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    bierun
    Wiek
    32
    Postów
    1
    Auto
    seicento 1.1 mpi
    Rocznik
    2005
    marne klocki zla jakosc

  5. #19
    TOD
    TOD jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    fiat bravo 1.9 multijet 150km
    Rocznik
    2010
    Przy krzywej tarczy czuć wibracje. Docisk klocka do tarczy może wystąpić przy zapowietrzonych hamulcach (najlepiej odpowietrzyć płynem pod ciśnieniem 1 bara wtłaczanym do zbiorniczka), zapieczonych prowadnicach w zaciskach lub innych problemach z układem hydraulicznym.

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał strong Zobacz post
    marne klocki zla jakosc
    wybacz ale złej jakości to masz oczy. Pisalem że klocki TRW więc nie ma szans że sa kiepskie.

    Wszystko jest czyste i chodzi nieźle więc pewnie wina leży po stronie lekko pofalowanej tarczy. jutro wymiana tarcz i solidne odpowietrzanie.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2009
    Skąd
    Kraków/Szczawnica
    Postów
    24
    Auto
    FIAT BRAVO Multijet 1.9 Diesel 120 KM 2007r.
    No jak tam na froncie walki z tarczami?

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Okazuje sie że najprawdopodobniej tarcze są dobre, pona miała bicie góra/dół. Najpierw została obrócona na feldze potem wyważona i jest ok. Za dużo na raz wymieniałem i dlatego ciężko było dojść co było tego przyczyną. Okazało się też że poszła przy okazji guma od przegubu ale to juz nie awaria
    Najgorsze że jednak trochę za bardzo grzeją się hamulce. Zobaczymy jak będę się zachowywały w trasie.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Panowie kolejne problemy, ale już zakładać nowego tematu nie będę.
    Jadą "prosto" auto zjeżdża w prawo, ale wystarczy hamować a juz leci w lewo. Dziś na ścieżce wyszła zbieżność -3,95 i teraz pytanie czy ta rozbieżność to przyczyna takiego ściągania czy coś jeszcze?

  10. #24
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,754
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Czujesz coś na kierownicy jakieś delikatne bicie czy coś takiego...? A jak przyhamujesz to bardzo ściąga w lewo czy trochę tylko? Grzeją się dale koła? Może dalej coś z tymi tarczami jest nie tak zrobione.

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Drgań na kierownicy nie ma. Koleś wyważył koła i jedną oponę obracał. Przy jeździe ściąga w prawo tak dość znacznie a po trochę mocniejszym hamowaniu daje w lewo więc różnice czuć i to znacząco. Na ścieżce wyszły współczynniki toczenia i hamowania praktycznie identyczne dla obu stron. różnice były w granicy 0.2/0.4 kN więc w sumie w normie

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ogólnie takie akcje mogą się dziać od źle ustawionej geometrii.. Najlepiej jakbyś pojechał ustawić zbieżność (lub całą geometrię bo nie wiem jak w Nouvo Bravo) - będziesz miał pełny obraz o aucie.. Jeżeli na ścieżce hamulce wychodzą tak samo to wg. mnie ewidentnie wina geometrii zawieszenia (nie koniecznie przedniego)..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    właśnie sęk w tym że Bravo było na pełnej ścieżce i jak już pisałem przód wyszedł -3,95 a powinno być od 0 do -2 więc sporo się rozjechał. Opory toczenia w normie tak samo siła hamowania. Mam nadzieję że jak ustawią zbieżność w poniedziałek wszystko wróci do normy. Na wszelki wypadek mechanik jeszcze raz rozbierze hamulce i przeczyści tłoki oraz prowadnice.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Po wymianie rolki paska wielorowkowego pojawiły się drgania kierownicy
    Napisany przez rieper na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-03-2012, 12:22
  2. Bravo 1.2 , drgania
    Napisany przez Lollek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-12-2011, 21:42
  3. dziwne drgania
    Napisany przez RPW_2005 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-02-2011, 00:11
  4. Drgania
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 07-03-2010, 12:17
  5. drgania w jtd
    Napisany przez dziama13 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-07-2008, 15:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

drgania fiat bravo 2

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl