Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Bravo II 2.0 MJet
    Rocznik
    2009

    Odcina paliwo do silnika (czasami)

    Witam, jest tu nowy, ale problem z którym się borykam jest chyba dość nietypowy i nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi, a więc:

    Posiadam Bravo II 2.0 Multijet 165 KM - w tej chwili po chipie 205 KM. (problem pojawił się właśnie po chipie, program jest raczej dobry, bo chip był wykonywany, w jednym z najlepszych warsztatów - Dobra Nadzieja, pod Pleszewem jak coś )
    Problem polega na tym że czasami podczas jazdy silnik się wyłącza, generalnie przyczyną jest brak odpowiedniej ilości paliwa w silniku.
    Szukałem na wielu forach schematu układu paliwowego, (czyli skąd, przez co i jak na końcu paliwo wlatuje do silnika) ale nigdzie nie mogę doszukać się szczegółów.

    Próbowałem już coś zaradzić: w pierwszej kolejności wymieniłem filtr paliwa, teraz wykręciłem pompe paliwa i wyczyściłem sitko (tzw. smok w baku - chyba) genera;nie sitko jak i pompa wyglądały na czyste
    dalej nie wiem czy zająć się przewodami, czy przejść na wtryski, ale jak już wspominałem problem występuje czasami.
    Generalnie za każdym razem, czy to wymieniłem filtr paliwa, czy wyczyściłem sitko przy pompie paliwowej i testowałem samochód tzn. wbijałem go na wysokie obroty, jazda po 200km/h itp i nie działo się kompletnie nic, ale jak np. jade sobie spokojnie przez jakiś czas i chce powiedzmy wyprzedzać, redukcja (obr koło 3 tyś) ja mu w gaz a on mi zgasł, na szczęscie wystarczy przekręcić stacyjkę góra dół i jedzie dalej, jakieś pomysły na rozwiązanie tego, czyżby wtryski? Mechanik oglądając silnik twierdzi że od strony mechanicznej silnika raczej to nie jest, bo jak już pisałem to występuje nieregularnie. Dodam jeszcze, że nie mam zasady czy wyłączy się przy 2,5 tyś obr czy 3,5 tyś. Może coś jeszcze wytłumaczyć?
    Dodam jeszcze, że przy robieniu chipa ów mechanik (czy jak oni się nazywają) wymienił mi regulator ciśnienia powietrza (do turbiny - tak mi się wydaje, że to się tak nazywa xd) - dodam zdj jak to mniej więcej wygląda

    a znajduje się (patrząc z lotu ptaka) w prawym dolnym kącie pod maską (zdjęcie w tej chwili znalezione w necie)
    asd.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    304
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Jeden z najlepszych warsztatów...powiadasz. Użytkownik ZakkmfWylde mi na priv pisał, że też miał jakieś problemy z paliwem przez źle napisany program. Skontaktuj się z nim może, to Ci napisze, co u niego się działo.
    PS. W 2.0MJet masz pokrywę silnika z 1.6 :-)

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Bravo II 2.0 MJet
    Rocznik
    2009
    Taką ma opinie, podobno z całej polski się do niego zjeżdżają, co do programu to wcześniej twierdził że jest na bank dobry - siedział przy nim ok. 2-3h, ale jeszcze do niego zadzwonie
    Co do pokrywy silnika, tak jak pisałem wyżej, zdjęcie znalazłem w necie na szybko, by tylko wnętrze było fiata bravo

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    304
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Cytat Napisał Susdam Zobacz post
    Taką ma opinie, podobno z całej polski się do niego zjeżdżają, co do programu to wcześniej twierdził że jest na bank dobry - siedział przy nim ok. 2-3h, ale jeszcze do niego zadzwonie
    Jak mówiłem, sytuacja podobna do Twojej mi się skojarzyła u usera ZakkmfWylde z tutejszego forum, dlatego o tym wspomniałem. Nic Ci nie zaszkodzi, jak do niego napiszesz i zapytasz co się działo u niego.
    Ja takich problemów z paliwem nigdy po programie nie miałem. Silnik pracuje równo, nie kopci, nie gaśnie. Jeżdżę już tak prawie czwarty prawie rok i dotychczas zero problemów.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Bravo II 2.0 MJet
    Rocznik
    2009
    Tak, gość jest o tyle miły, że jak do niego zadzwoniłem i powiedziałem co i jak to sam zaproponował, żebym przyjechał.
    Pojeździliśmy chwile z podłączonym komputerem i okazało się, że głównym problemem jest zbyt małe ciśnienie paliwa.
    Patrząc na to że wymieniłem już filtr paliwa, i wyczyściłem smoka w baku, to zostaje tylko sprawdzenie czy któryś z wtrysków, nie oddaje za dużo paliwo z powrotem, na zamku przelewowym, jak okaże się, że wtryski są ok, to pozostaje tylko, regulator ciśnienia paliwa - jest ciężki dostęp do tej pierdółki, już chyba wole wtryski wymienić xd
    Jak się wszystko wyjaśni to napiszę co i jak, niech zostanie dla potomnych


 

Podobne tematy

  1. odcina turbo!!!
    Napisany przez andersen na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 23-11-2018, 06:46
  2. jtd odcina przy 3500obr/min
    Napisany przez junior85 na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 15-01-2013, 11:21
  3. PALIWO do silnika JTD: V-power? BP Ultimate? Verva? GTL?
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 11-07-2010, 15:43
  4. PO REMONCIE SILNIKA WYCIEKA OLEJ I PALIWO
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 24-02-2010, 10:38
  5. [alarm] Ciągle się włącza i odcina zapłon
    Napisany przez MarcinM93 na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-10-2009, 18:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467odcina-paliwo-do-silnika-czasami-36034

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl