Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2017
    Skąd
    Świecie
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 Estiva+
    Rocznik
    2012

    Unhappy Nie odpala, ABS, EPS, Hill Holder

    Cześć

    Jestem tutaj nowy a skłoniło mnie do zarejestrowania się tutaj problem z moim Fiatem Bravo 1.4 Estiva+, Benz. 2012r. Mianowicie dnia wczorajszego jeździłem sobie jak gdyby nigdy nic. Na drugi dzień wsiadam sobie do auta przekręcam kluczykiem zegary normalnie się zapaliły, przekręcam kluczyk do końca, coś zabzyczało i zegary się wyłączyły całkowicie - tak jak by prądu nie było. Podładowaliśmy akumulator od innego samochodu i bezpośrednio od niego też chcieliśmy odpalić i nic. Rozrusznik ani rusz. Dodam, iż przy tym wszystkim za pierwszym razem wyskoczyła żółta kontrolka "Hill Holder" i jakieś EPS. Przy kolejnej próbie jakieś 20 minut później do tego doszła kontrolka ABS. Akumulator wyjęliśmy i pokazywało, że jest naładowany przez prostownik. Nie wiem co może być nie tak :/ Nawet nie moge go odpalić a energia ewidentnie dochodzi. Kolega podłączył pod kompa i wykryło kilka błędów, pousuwał i teoretycznie powinno być wszystko okej. A przy każdym skoku napięcia, po przekreceniu kluczykiem wszystko od nowa.

    Jeśli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał to proszę o pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Moze po prostu akumulator do wymiany. Pokazuje ze jest naladowany (no wlasnie jak to stwierdziles?) a nie starcza mu pradu nawet na jedno odpalenie .Jakie jest napiecie aku po probie odpalena?
    Jesli to nie aku to moze masz zwarcie na rozruszniku.. podjedz do kumatego autoelektryka... aprawdzi ile pradu ciagbnie rozrusznik miernikiem cęgowym i sprawdzi tez akumulator

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2017
    Skąd
    Świecie
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 Estiva+
    Rocznik
    2012
    Jutro porządnie podładuję akumulator jakimś dobrym prostownikiem i mam nadzieje, że to pomoże bo fakt faktem był słaby - komputer pokazywał trochę ponad 9v. Chociaż mimo odłączenia go i podłączenia kabli z innego akumulatora powinien zakręcić i ruszyć a tu cisza :/ Tylko jakieś cykanie... Już wcześniej takie coś zauważyłem przy zmianie biegów czy też przy puszczaniu do połowy sprzęgła np. przy powolnym cofaniu. Ten dźwięk mnie zaniepokoił.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Fabian97 Zobacz post
    Jutro porządnie podładuję akumulator jakimś dobrym prostownikiem i mam nadzieje, że to pomoże bo fakt faktem był słaby - komputer pokazywał trochę ponad 9v. Chociaż mimo odłączenia go i podłączenia kabli z innego akumulatora powinien zakręcić i ruszyć a tu cisza :/ Tylko jakieś cykanie... Już wcześniej takie coś zauważyłem przy zmianie biegów czy też przy puszczaniu do połowy sprzęgła np. przy powolnym cofaniu. Ten dźwięk mnie zaniepokoił.

    Jesli jest padnięty to podładowanie może niewiele dać - np tyle ze problem powtórzy się za 1 dzień i znowu nic nie bedzie wiadomo...
    Jak jest zwarcie w celach to czasem nawet 2gi podpiety akumulator nie daje rady wystartowac auta.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2017
    Skąd
    Świecie
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 Estiva+
    Rocznik
    2012
    Przełożyliśmy dziś od kumpla z Cieniasa do Braviaka ako i odpalił za pierwszym. Akumulator próbowałem ładować ale za dużo to nic nie pomogło. Pojechałem kupić nowy Bosh ( 12V 52Ah 400A , oryginalny miał 12V 50Ah 360A - to nic nie robi, że trochę mocniejszy kupiłem ? ) Wracając ... podłączyłem nowy ako i odpalił za pierwszym. Błędy EPS i ABS wykasowaliśmy komputerem więc jest w zasadzie po problemie

    Jedyne co mnie nie pokoi to takie dziwne cykanie podczas zmiany biegów lub podczas puszczania sprzęgła. Nagram ten dźwięk i postaram się wstawić. Może ktoś będzie wiedział coś na ten temat i miał jakieś już z tym doświadczenie.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    205
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM 2007 +STAG LPG, Punto 2012 1.4 77KM+ Tartarini LPG
    Rocznik
    2008
    Nic nie robi przy takich malych roznicach. Byly kiedys dyskusje co jesli ktos wstawi np 50 prc mocniejszy aku ale tutaj nie ma oczym mowic.
    A bledy prawdopodobnie same by sie skasowaly-po tym jak aku padnie one sie pojawiaja a jak jest ok znikaja
    Ostatnio edytowane przez e_nornert ; 01-06-2017 o 20:38


 

Podobne tematy

  1. ABS ESP Hill holder unaviable
    Napisany przez bananoo na forum Croma
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 18-01-2023, 07:32
  2. EPS oraz Hill holder nie do dyspozycji
    Napisany przez boberek34 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 28-06-2021, 21:51
  3. croma 1.9 problem z hill holder
    Napisany przez antos291 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-05-2017, 14:20
  4. System hill holder
    Napisany przez ciumpa na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-03-2016, 16:42
  5. Hill holder błąd
    Napisany przez blind na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-12-2013, 23:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467nie-odpala-abs-eps-hill-holder-36838

po podlaczeniu akumulatora esp asr hil holder alarm fiat brawo 2

hill holder akumulator

hill holder nie do dyspozycji objawy

hill holder fiat bravo nie moze odpalic

lancia delta esp nie do dyspozycji

fiat esp hill holder

jak sprawdzic w fiacie bravo 2 czy dziala asr

fiat asr nie odpala

holder nie chce odpalic

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl