Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2011
    Skąd
    Bielsko
    Postów
    55
    Auto
    Bravo 1.9 MTD 120 KM
    Rocznik
    2007

    Jak zdemontować boczne błotniki i dobrze je ponownie spasować?

    witam,

    Mam bravo 2007r. Obydwa błotniki przy styku ze słupkiem mają ok 1,5 mm przesunięcia na zewnątrz. Troche mnie to denerwuje i nie wiem czy samemu się za to zabrać czy jechać do blacharza. Proszę o radę jak odkręcić taki błotnik. Może ktoś ma jakieś doświadczenie z ty problemem?

    pozdrawiam
    w.w.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Ja to robiłem w bravo. Zderzak jest wciskany w błotnik do tego błotniki jest klejony ze slupkiem. Zdjęcia dodam jak siade na kompie

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2011
    Skąd
    Bielsko
    Postów
    55
    Auto
    Bravo 1.9 MTD 120 KM
    Rocznik
    2007
    więc czekam na jakieś fotki nie wiem czy dam sonie z tym rade sam. Dużo jest roboty?
    w.w.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Robota jest dziecinnie prosta

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2011
    Skąd
    Bielsko
    Postów
    55
    Auto
    Bravo 1.9 MTD 120 KM
    Rocznik
    2007
    jakbyś mógł mi napisać co po kolei trzeba robić?! i gdzie są jakieś niespodzianki bo nie chciałbym czegoś pourywać.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    jakbyś mógł mi napisać co po kolei trzeba robić?! i gdzie są jakieś niespodzianki bo nie chciałbym czegoś pourywać. I ile czasu Ci to zajęło?
    pozdrawiam
    w.w.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    zajęło mi to ze dwie godziny bo nie wiedziałem o pewnych kruczkach.
    A więc po kolei.
    Na początek zdemontuj trójkątną zaślepkę na błotniku bo pod nią jest śruba mocująca błotnik (kolor czerwony) i możesz tą śrubę odkręcić.
    zderzak jest na wcisk nie musisz roznitowywać ślizgu na błotniku wystarczy dopchnąć zderzak w kierunku szyby czołowej i odciągać powinien wyskoczyć. Ja roznitowałem ślizg i to mi zajęło najwięcej czasu a było niepotrzebne.
    Po otworzeniu maski masz śruby (kolor żółty) jak już masz rozpięty zderzak możesz je odkręcić.
    i teraz najciekawsze jak otworzysz drzwi przednie masz chyba ze 2 śruby po ich odkręceniu pozostaje ci odkleić błotnik od reszty auta (kolor niebieski) rób to ostrożnie bo to jakiś twardy sylikon. Jak już uwolnisz błotnik to możesz odpiąć lampkę kierunkowskazu.

    Zdjęcie0091.jpg

    Zdjęcie0105.jpg
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2011
    Skąd
    Bielsko
    Postów
    55
    Auto
    Bravo 1.9 MTD 120 KM
    Rocznik
    2007
    dzięki. postaram się wziąć za to w wolnym czasie.
    w.w.


 

Podobne tematy

  1. Punto I czy błotniki przednie 3d i 5d są takie same?
    Napisany przez jajestemzmiasta na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-05-2013, 10:19
  2. ponownie kilka pytań @CC900
    Napisany przez Adasiekk na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 08-04-2013, 20:33
  3. Jak spasować światła w Palio Weekend?
    Napisany przez turek86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 22-02-2013, 10:03
  4. Jak dobrze zdemontować lampy??
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 11-11-2008, 13:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl