Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    91
    Auto
    Bravo 1.9 sport 180 KM po chipie :)
    Rocznik
    2008

    grubość fabrycznego lakieru w bravo II

    Witam wszystkich posiadaczy bravolotów, chciałem zasięgnąć opinii jaką Macie fabryczną grubość lakieru (jeśli mierzyliście). Według mnie powinno to być w przedziale 90-160, tak mi na razie wychodziło wśród tych które oglądałem (oglądałem jak na razie trzy)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    970
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Dopuszczalne 120-180 (zależnie od rodzaju lakieru).

    Mnie ciekawi ile lakieru będą miały auta te które gradobicie dopadło na parkingu w Gliwicach (chyba tam? taki duży plac, hurtowy, z nowymi samochodami). I czy kupujący dowiedzą się o tym smutnym zajściu przed kupnem czy dopiero przy próbie sprzedaży ...

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    91
    Auto
    Bravo 1.9 sport 180 KM po chipie :)
    Rocznik
    2008
    Jak kiedyś będę kupował nowy samochód to przy odbiorze wezmę ze sobą czujnik lakieru...

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    co za różnica ile ma lakieru. kiedys na forum mieliśmy przypadek pandy malowanej kilka razy lecz nie po wypadku. grubośc lakieru nie wpływa w żaden sposób na jego jakość i późniejszą eksploatację wiec ja bym sprawdzał tylko czy nie jest bity ( czy grubość lakieru jest jednakowa na każdym elemencie, czy nie jest cieniowany element). takie jest moje zdanie.

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    seth autor tematu jest chyba raczej ciekawy. Za cienki lakier może się po prostu zetrzeć a za gruby też nie dobrze bo nie jest odporny na odpryski i rysy tak samo jak cieńszy - powierzchnia jest po prostu bardziej miękka.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no tak ale mój post był chyba bardziej odpowiedzią na wybrzydzanie odnośnie gradobicia itp. jeśli chodzi o auta z salonu to wątpię żeby były źle pomalowane ( za cienko czy za grubo). a założyciel tematu chyba kupuje auta i dlatego pyta bo pisze że już na 3 mierzył więc stąd u mnie podpowiedź że najważniejsza jest jednolita warstwa na całym samochodzie a już na pewno na jednym elemencie

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    jeśli chodzi o auta z salonu to wątpię żeby były źle pomalowane
    No tak być powinno ale nie raz słyszałem o malowaniu fabrycznie nowych aut uszkodzonych w transporcie lub co gorsza podczas stłuczki na parkingu. Bywają też gorsze historie bo sam widziałem rozbitego mesia który był autem testowym. Syn właściciela salony sobie poszalał no i mu nie poszło. Za miesiąc był już nówka funkiel i stał w salonie
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ale skoro samochód jest naprawiony i wszystko jest jak w oryginale to ja nie widzę przeszkód

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie widzisz przeszkód do sprzedawania bitego auta jako nowego z salonu? No proszę ja Ciebie.. Dobrze wiesz że nawet ASO pewnych rzeczy nie zrobi jak fabryka..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    nie bitego ale po gradobiciu to przecież nic złego chyba. maska nowa, dach pomalowany i co w tym złego?

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Paweł - piszesz post pod moją wypowiedzią w której piszę o kolizji drogowej nowego mercedesa której byłem świadkiem i tym że owy mercedes po naprawie stał miesiąc potem jako nowy w salonie - tak jest w Mercedesie to i we fiacie bywa. Poza tym auto po gradobiciu? Ja serdecznie dziękuję.. Maskę można wymienić, jakiś pojedyńczy wgniotek można usunąć ale 100% zniszczeń w większości przypadków nie da się usunąć bez szpachlowania. Chciałbyś mieć szpachlowany dach? heh ja dziękuję - po roku mogą już jaja się robić typu pękanie lakieru itp.. To są nowe auta - z jakiej racji mają być sprzedawane w tej samej cenie i ofercie jak nówki z taśmy produkcyjnej?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Maskę można wymienić, jakiś pojedyńczy wgniotek można usunąć ale 100% zniszczeń w większości przypadków nie da się usunąć bez szpachlowania. Chciałbyś mieć szpachlowany dach?
    a kto mowi o szpachlowaniu. teraz blacharze maja sposoby na wgnioty. a z tego co kiedyś widziałem to takie auta sa tańsze (przynajmniej wtedy w tym salonie tak było) nie wiem jaka jest praktyka ale jak auto miałoby prostowane wgnioty na dachu ( a robia to nawet bez uszkodzenia lakieru) i byłbym o tym informowany to mi by to nie przeszkadzało. bo w żaden sposób nie wpływa to na estetykę bo jest zrobione dobrze. oczywiście szpachla nie wchodzi w grę chyba ze razem z dużym rabatem i 5 letnią gwarancja na naprawiany element.
    co do mercedesa. to piszesz o stłuczce. podejrzewam ze do wymiany maska błotniki i zderzak. zrobione na częściach oryginalnie pomalowanych z fabryki wygląda i jest jak nowe. wszystko kwestia tego jak to wygląda i co mówi o tym sam właściciel salonu.


    a powrócę do gradobicia jeszcze. dziwi mnie że salony trzymają auta na powietrzu i nawet nie pod jakaś wiatą. bo skoro grad je może zniszczyć to deszcz również wpływa na stan auta a słonce wypala lakier. do tego każdy z nas wie że auto które stoi i nie jest używane niszczeje szybciej niż to które jest eksploatowane. i teraz trzeba sie zastanowić czy w takich sytuacjach dalej jest to nowe auto

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    a powrócę do gradobicia jeszcze. dziwi mnie że salony trzymają auta na powietrzu
    Chodzi o koszta - auta i tak są pewnie ubezpieczone (cały parking jest) a wiata na np. 1000 aut kosztowała by krocie..

    Jeżeli auto byłoby tańsze, a przyszły właściciel poinformowany o zajściu również nie widzę problemu. Wiem że są metody na wyciąganie tych wgniotek ale nie wszystko się da zrobić idealnie - nie zawsze przynajmniej Nie ma co ciągnąć tematu. Chodzi przede wszystkim o uczciwość sprzedającego czy to jest nowe auto czy używane, bite czy bezkolizyjne (przynajmniej z nazwy). To że jakieś auto jest lekko przetarte też mi nie robi - powiem nawet więcej że zachęca bo jest bardziej wiarygodne niż jakieś wychuchane 15-letnie auta Mercedes sprzedawany był jako nowy z prawie zerowym przebiegiem - nowy właściciel nie wiedział o zajściu. Zderzak był od BRABUSa a mesio to jakiś z serii ML. Koszt naprawy pamiętam mnie powalił bo nie jedno luksusowe auto by kupił za te pieniądze. Jak wbijali się w inne auto mieli na budziku prawie 100km/h ale stosunkowo nie wiele się stało bo auto w które walili też było w ruchu i było zdecydowanie bardziej miękkie. Nie robimy już offtopu.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    91
    Auto
    Bravo 1.9 sport 180 KM po chipie :)
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Chodzi przede wszystkim o uczciwość sprzedającego czy to jest nowe auto czy używane, bite czy bezkolizyjne
    No właśnie o to chodzi a z tym bywa różnie...


 

Podobne tematy

  1. SPRZEDAM miernik grubości lakieru
    Napisany przez Luczu na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-07-2011, 14:37
  2. [car-audio] Montaż fabrycznego radia blaupunkta w palio week
    Napisany przez abarth_87 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-11-2010, 22:38
  3. Wyjmowanie radia fabrycznego w Grande Punto
    Napisany przez casi11 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-08-2010, 23:41
  4. kod lakieru
    Napisany przez anker83 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-04-2010, 22:01
  5. Zmian języka w menu radia fabrycznego Punto Grande
    Napisany przez poremba na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-01-2009, 17:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fabryczna nawigacja fiat bravo

bravo II grubosc lakieru

jaka powinna byc gruba powloka lakieru

fabryczna grubosc lakieru fiat

fabryczny lakier

fiat punto 2 grubosc lakieru

fiat bravo jala warstwa lakieru

jaka powinna byc grubosc lakieru na mercedesie 99

nawigacja fabryczna fiat bravo

jaka grubosc oryginalnego lakieru fiat panda

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl