Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 35
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2013

    Filtr DPF, zawór EGR oraz usunięcie klap wirowych w kolektorze ssącym ??

    Witam, mam możliwość Bravy II z 2013 1.9 MultiJet 150 KM za rozdądne pieniądze i z sprawdzonego zródła. Pytanie do fchowców: czy warto usunąć filtr dpf, zaślepienie zaworu EGR oraz usunięcie klap wirowych w kolektorze ssącym ??? Czyatłem torchę opini na necie u niektóry radzą wykonać te zabiegi. Auto będzie użytkowane miasto/trasa z przewagą na miasto. Min. raz w tygodniu trasa 2x 60km.

    Bardzo był prosił o opinie na temat moich zmartwień oraz czy ten silniczek na moje potrzeby sprawdzi sie ???
    Dzięki za odpowiedz.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin
    Postów
    94
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 Marea 1.9 jtd 105
    Rocznik
    12.2006
    Polecam ci kolego przeprowadzić ten zabieg jak najszybciej jak chcesz dalej bezpiecznie użytkować

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2013
    Cytat Napisał Pandemic88 Zobacz post
    Polecam ci kolego przeprowadzić ten zabieg jak najszybciej jak chcesz dalej bezpiecznie użytkować

    Mogłbyś trochę bardziej rozwinąć swoją wiadomość, "bezpiecznie użytkować" ??? Byłbym bardzo wdzięczny.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin
    Postów
    94
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 Marea 1.9 jtd 105
    Rocznik
    12.2006
    Mam na myśli urywające się klapki wirowe które potem wędrują po tłokach niszcząc w ten sposób tłok (ew.gładż cylindra) ,głowicę, turbinę praktycznie motor jest kapen fiken widzę że kolega jest z podkarpacia polecam warsztat pana Władka z firmy CONMIR Chip tuning JTD, JTDm, TiD, TTiD, TDI, CDTI, TDCI, DCI, HDI, CDI, TFSI, TSI, TBI. z Krakowa ja akurat temat przerabiam w swoje krówce ale u pana Marcina CINSOFT - CHIPTUNING, MODYFIKACJE, MECHANIKA, DIAGNOSTYKA tak oto wygląda moja fura http://fiatklubpolska.pl/nasze-auta/...ubowicza/56760
    Ostatnio edytowane przez Pandemic88 ; 26-06-2016 o 14:19

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2013
    Cytat Napisał Pandemic88 Zobacz post
    Mam na myśli urywające się klapki wirowe które potem wędrują po tłokach niszcząc w ten sposób tłok (ew.gładż cylindra) ,głowicę, turbinę praktycznie motor jest kapen fiken widzę że kolega jest z podkarpacia polecam warsztat pana Władka z firmy CONMIR Chip tuning JTD, JTDm, TiD, TTiD, TDI, CDTI, TDCI, DCI, HDI, CDI, TFSI, TSI, TBI. z Krakowa ja akurat temat przerabiam w swoje krówce ale u pana Marcina CINSOFT - CHIPTUNING, MODYFIKACJE, MECHANIKA, DIAGNOSTYKA tak oto wygląda moja fura Fiat Klub Polska - Nasze auta
    Polecasz ten zakład ??? Jak byś mogł to podaj mi namiary na tego pana Władka z podkarpacia bo z tych linków to wychodzi mi, że są w Krakowie i koło Gliwic.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    55
    Postów
    1,112
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał woox Zobacz post
    czy warto usunąć filtr dpf, zaślepienie zaworu EGR oraz usunięcie klap wirowych w kolektorze ssącym ???
    Skoro raz w tygodniu będziesz robił dłuższą trasę, to DPF bym zostawił. Natomiast EGR i klapy wirowe usunął. W mojej Cromce zaraz po zakupie ten zabieg był zrobiony w Krakowie na Belwederczyków w tym zakładzie co kolega Pandemic88 podał wcześniej. Wracając do DPF lepiej go zostawić bo nigdy nie wiadomo co ekolodzy i nasz rząd w przyszłości wymyśli.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    159
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    W firmie CONMIR pozbyłem się kłopotu z EGR-em. Szybko,sprawnie i tanio.
    Tylko EGR, sprawiał kłopot, bo klapek, ani DPF-u na szczęście nie mam( fabrycznie, żeby nie było wątpliwości).
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin
    Postów
    94
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 Marea 1.9 jtd 105
    Rocznik
    12.2006
    Tak miej więcej wygląda efekt urwanej klapki wirowej [159] Efekt urwanych klap wirowych.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2013
    Cytat Napisał bob96 Zobacz post
    Skoro raz w tygodniu będziesz robił dłuższą trasę, to DPF bym zostawił. Natomiast EGR i klapy wirowe usunął. W mojej Cromce zaraz po zakupie ten zabieg był zrobiony w Krakowie na Belwederczyków w tym zakładzie co kolega Pandemic88 podał wcześniej. Wracając do DPF lepiej go zostawić bo nigdy nie wiadomo co ekolodzy i nasz rząd w przyszłości wymyśli.
    Klapy oraz EGR ile trwało zrobienie tego ?? Jestem z Rzeszowa i tak myślę czy w jeden dzień wyrobi się mechanior.

    (

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin
    Postów
    94
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 Marea 1.9 jtd 105
    Rocznik
    12.2006
    Kolego woox jak wszystko jest na miejscu tak jak to powinno mieć miejsce to bez problemu temat będzie ogarnięty w 1 dzień tak też w swoim przypadku myślałem ale info od pana Marcina mnie strasznie zmartwiło głowica do zdjęcia i zobaczymy co będzie dalej a tu podaję stronę do Krakowa CONMIR Chip tuning JTD, JTDm, TiD, TTiD, TDI, CDTI, TDCI, DCI, HDI, CDI, TFSI, TSI, TBI.

  12. #11
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    55
    Postów
    1,112
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał woox Zobacz post
    Klapy oraz EGR ile trwało zrobienie tego ?? Jestem z Rzeszowa i tak myślę czy w jeden dzień wyrobi się mechanior.
    Fakturę mam w samochodzie , w sumie wyszło coś koło 2.4 tyś. ale przy okazji był wymieniany rozrząd, olej w ASB. Fakturę mam w samochodzie, po meczu pójdę do garażu i napisze.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Usuniecie klap wirowych kolektora - 549,99
    Diagnostyka pamięci usterek, zaworu recyrkulacji EGR - 100

    Zadzwoń do nich, umów się na termin i w ciągu jednego dnia masz problem z głowy
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2013
    Cytat Napisał bob96 Zobacz post
    Fakturę mam w samochodzie , w sumie wyszło coś koło 2.4 tyś. ale przy okazji był wymieniany rozrząd, olej w ASB. Fakturę mam w samochodzie, po meczu pójdę do garażu i napisze.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Usuniecie klap wirowych kolektora - 549,99
    Diagnostyka pamięci usterek, zaworu recyrkulacji EGR - 100

    Zadzwoń do nich, umów się na termin i w ciągu jednego dnia masz problem z głowy
    Ok dzięki wielkie za pomoc, oto mi właśnie chodziło

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    26
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008
    Koledzy czy te klapki występują tez w 1.6 120 KM?

    Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 grudzień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    25
    Postów
    25
    Auto
    Punto Evo Emotion 1.6 mjt 120km
    Rocznik
    2009
    No wlasnie dobre pytanie. A po drugie za co odpowiadaja klapy wirowe i czy ich usuniecie nie biedzie mialo negatywnego wplywu na podzespoly?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  16. #15
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    55
    Postów
    1,112
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał PuntoEvo_PL Zobacz post
    No wlasnie dobre pytanie. A po drugie za co odpowiadaja klapy wirowe i czy ich usuniecie nie biedzie mialo negatywnego wplywu na podzespoly?
    Poczytaj

    Klapy wirowe - ekologiczna bomba zegarowa. Miało być ekologicznie, a wyszło tak sobie - Auto Świat
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Olej na laczeniu rury z klapą gaszaca
    Napisany przez MichalStilo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-12-2015, 11:43
  2. Pozycja klap wirowych w MES
    Napisany przez stevenek na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-10-2015, 09:08
  3. Zwiększone spalanie po zaślepieniu egr i usunieciu klap wirowych
    Napisany przez szybkimario na forum Croma
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 06-09-2015, 07:22
  4. Stilo problem z klapą bagażnika
    Napisany przez kuz1or3k na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-03-2015, 17:48
  5. Układ sterowania turbiną oraz zawór overbost
    Napisany przez MALTIN na forum Doblo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 27-09-2014, 15:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl