Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 159
  1. #91
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,093
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Panowie może nie ma sensu się sprzeczać. Są zwolennicy są przeciwnicy i są tacy co maja to gdzieś ( w tym ja) i uważają że jak się popsuje to sie wytnie. Nie ma co robić zadymy.
    Nie chodzi o zadyme :-) ciekawi mnie dlaczego TOD powoluje sie na raport WHO, ktory mowi zupelnie cos innego. Chetnie poczytam skad takie info sie wzielo.

    Pzdr

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    PS: i nie chodzi o bycie "za", czy "przeciw". Tylko o naukowe fakty. Nie moze byc tak, ze ta sama organizacja podaje sprzeczne wyniki badan :-)
    Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Nie moze byc tak, ze ta sama organizacja podaje sprzeczne wyniki badan
    może tak być. Organizacje pozarządowe a szczególnie ekolodzy zawsze robią dym jak chcą wydębić kase od różnych podmiotów. Tak działa Greenpeace i zapewne inne podobne organizacje też.

  4. #93
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,093
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    WHO jest jednak dosc spojne w swoich stanowiskach. Chetnie zapoznam sie z tym o DPF jako przyczynie powstawania nanoczasteczek.
    Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  5. #94
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja tam ekologów nie słucham bo ich wypowiedzi to zawsze jakiś bełkot i sami nie wiedzą kto im w twarz napluł. Na wszystko trzeba mieć swoje zdanie które jest poparte nie badaniami jakiejś organizacji która robi je pod siebie tylko badaniami przeprowadzonymi przez wiarygodne źródło które jest obiektywne. Takie jest moje zdanie ale mogę sie mylić.

  6. #95
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,093
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    WHO nie jest organizacja ekologiczna. TOD powolal sie na ich badania a ja znalazlem zupelnie odwrotne stanowisko. Ja rowniez chetnie poznam materialy dotyczace badan potwierdzajacych, ze DPF wytwarza nanoczasteczki podczas wypalania.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    PS: chcialbym zobaczyc choc jedna publikacje na ten temat.
    Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  7. #96
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    227
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Szanowni Koledzy!!! Dyskusja zaczyna przypominać spór garbatych z kulawymi. A ten wątek miał nam (użytkownikom) pomagać w kooegzystencji z tym szalonym wynalazkiem jakim jest DPF. Mnie osobiście "wali" czy filtr wyłapuje nano-srano(sorry)cząsteczki, inne sadze (tu też mam rym)czy nie. Mnie osobiście interesuje "jak z tym żyć" i czy jak mnie w...to mam go wykastrować czy przeszczepić. Fajnie jest znać zasady działania danego podzespołu , ale żeby prowadzić dyskusje akademickie Zawsze można założyć wątek pt. Naukowe Koło Filtrów . Pozdrawiam

  8. #97
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 lipiec 2013
    Skąd
    chełm
    Wiek
    27
    Postów
    1
    Auto
    bravo 1.6 multijet
    Rocznik
    2008
    jak rozpoznac czy czysci sie pdf bo u mnie kontrolka wypalania sie nie wlacza

  9. #98
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    35
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Podniwsione lekko obroty na jałowym i lekki biały dymek na trasie z wydechu. Fajnie jak ma się kompa to można podglądnąć stopień zatkania lub wymusić procedurę wypalania.

  10. #99
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    41
    Postów
    169
    Auto
    Fiat Bravo 198 2.0 MJet 214KM 493Nm
    Rocznik
    2010
    Ja na szczęście mam już spokój z DPF'em i EGR'em. Co się z tym nawkurzałem i nakombinowałem to moje. Teraz auto jest normalnym turbodieslem bez ekologicznych wynalazków. Ustały falowania obrotów, pojedyncze czknięcie-szarpnięcie silnika kiedy z niskich obrotów (1400-1500 obr/min) zacząłem delikatnie przyspieszać. Teraz silnik chodzi płynnie i w końcu normalnie.
    No i można wlewać olej nie niskopopiołowy tylko np. Castrol Edge Turbo Diesel 5W40, który jest lepszy dla bardziej wysilonych silników i nie martwić się jakimś tam wypalaniem filtra, omijaniem korków itp. itd. Poza tym przy jednej robocie do auta wgrano zmodyfikowany soft, przez co jest znacznie mocniejsze, lepiej reaguje na naciśnięcie pedału przyspieszenia i już się nie czka. Polecam każdemu, kto ma już dosyć zmagania się z "ekologicznym" syfem w swoim aucie.

    20130712064916828_0001.jpg

  11. #100
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    35
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    Ja na szczęście mam już spokój z DPF'em i EGR'em. Co się z tym nawkurzałem i nakombinowałem to moje. Teraz auto jest normalnym turbodieslem bez ekologicznych wynalazków. Ustały falowania obrotów, pojedyncze czknięcie-szarpnięcie silnika kiedy z niskich obrotów (1400-1500 obr/min) zacząłem delikatnie przyspieszać. Teraz silnik chodzi płynnie i w końcu normalnie.
    No i można wlewać olej nie niskopopiołowy tylko np. Castrol Edge Turbo Diesel 5W40, który jest lepszy dla bardziej wysilonych silników i nie martwić się jakimś tam wypalaniem filtra, omijaniem korków itp. itd. Poza tym przy jednej robocie do auta wgrano zmodyfikowany soft, przez co jest znacznie mocniejsze, lepiej reaguje na naciśnięcie pedału przyspieszenia i już się nie czka. Polecam każdemu, kto ma już dosyć zmagania się z "ekologicznym" syfem w swoim aucie.

    20130712064916828_0001.jpg
    Soft mocny. Ja może w tym tygodniu wykastruje paścia.

  12. #101
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    32
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2009
    Ja bym powiedział , że sofcik bezpieczny do 500 niutkow sprzęgło i dwumas dają radę.
    CZARNY DIABEŁ [color=#FF0000]2.0 M-JET SPORT [/color] [color=#FF0000]213,9 KM[/color] [color=#FF4000]POWERED BY DYNO.PL[/color]

  13. #102
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2008
    A możecie polecić jakiegoś magika od chipowania w Krakowie?
    Najlepiej jakby się od razu dało pozbyć dpf'a.

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    41
    Postów
    169
    Auto
    Fiat Bravo 198 2.0 MJet 214KM 493Nm
    Rocznik
    2010
    Choć jestem ze Śląska, to pojechałem do Częstochowy do firmy Jura-Tuning. Wpisz w google, wyskoczy pierwszy wynik. Jestem bardzo zadowolony, gdyż cena całej operacji też jest bardzo konkurencyjna. Z Krakowa do Częstochowy nie jest aż tak daleko. Umów się telefonicznie na termin najlepiej z rana, do południa autko powinno być gotowe.

  15. #104
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2008
    A możesz mi podać, np. na pw ile Cię to wyniosło?

  16. #105
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    105
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Polecam Cinsoft z Gliwic. Koleś robi głównie auta z grupy Fiata i przyznam iż ma o tym trochę pojęcia. Mówię to bo jest sporo firm tuningowych które wgrywają dosłownie gotowce i biorą za to grube pieniądze
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX


 
Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. FILTR
    Napisany przez vibrus na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-04-2016, 20:26
  2. filtr dpf
    Napisany przez mario1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-06-2014, 14:47
  3. DPF czyli filtr cząstek stałych-zasada działania
    Napisany przez Pawulon1973 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-05-2014, 18:15
  4. filtr cząstek stałych
    Napisany przez mariu67 na forum Croma
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 24-03-2013, 20:21
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-03-2012, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtr dpf fiat bravo

fiat bravo 1 9 multijet czy wartofiat bravo wypalanie dpf1.9 jtd dpfczy silnik 1.9 120 KM JTD ma DPFfiat bravo 16 mj czy ma filtr fapfiat bravo 1.6 multijet czy posiada filtr dpffiat bravo 2 1.9 jtd filtr dpffiat bravo filtr dpfwypalanie dpf fiat bravofiltr czasteczek jak wypalic stilo 1 6zapchany filtr dpf fiat multijet 1.9

Tagi dla tego tematu