Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 159
  1. #61
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    228
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Jak znajdziesz fachową firmę, która się tym zajmuje to już będą wiedzieli co robić. Moim zdaniem lepiej "grzebnąć w ECU".



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Tylko czy przy naprawie jakiejś mechanik przypadkiem coś nie przestawi w kompie i będzie lipa?

  4. #63
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    228
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Zwykły "kowal" nie dotyka się do kompa, a i samo przestawienie w nim nie jest takie proste - to nie PC, że coś naciśniesz i wytniesz jakiś plik. Ale każdą ingerencję w EUC mususz zlecić dobrej sprawdzonej firmie. W dobie internetu ze znalezieniem (szczególnie w Poznaniu lub Wielkopolsce) dobrej firmy nie będziesz miał problemu.

  5. #64
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    jak już wytniesz to chyba bez różnicy czy zmienisz soft czy wsadzisz emulator. Cenowo wychodzi podobnie.

  6. #65
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,121
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Najlepiej trafić na silnik, który wychodził w wersji bez dpf i wgrać od niego soft, wydaje mi się, że będzie najlepiej. A żeby to zrobić trzeba mieć trochę pojęcia (nie wystarczy FES itp.) więc byle kto się za to nie powinien brać (a przynajmniej mam taką nadzieję ).

  7. #66
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    fesem tego nie zrobisz. wystarczy soft od takiej samej jednostki bez dpf i juz. ludzie zajmujący się wycinką filtrów wiedzą co i jak.

  8. #67
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    A tak czysto teoretycznie,czy jest opcja że mechanik grzebiąc w kompie cofnie np te ustawienia że nie ma DPFu i wtedy co? znów wybulić się trzeba w zakładzie wycinającym filtr? trochę głupie może pytanie ale tak mnie zastanowiło to ostatnio

  9. #68
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    nie ma czegoś takiego jak cofanie kompa. To tak jak z instalacją np. windowsa, teraz posiadasz windowsa8 i nie da sie cofnąć do 7. Trzeba tą 7 wgrać na nowo. Tak samo z softem, wgra ci z samochodu który nie ma dpf'a. Koszt samego wycięcia to jakieś 200 zł reszta to oprogramowanie lub modulator

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    228
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Koszt samego wycięcia to jakieś 200 zł reszta to oprogramowanie lub modulator
    Święta prawda. Trzeba szukać firmy, która wie co i jak zrobić - "kowal" nawet najlepszy przy nowoczesnych dieslach to za mało. Poniżej link dla Kolegi Poznańczyka z Grodu LECHA firmy, która (chyba bo nie sprawdzałem) wie co robi
    Usuwanie DPF - Filtr cząstek stałych, DPF serwis.
    Tak do całości co sądzicie Panowie o tym
    Bezobsługowy DPF

  11. #70
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Dziękuję kolego Abramsik,już wcześniej trafiłem na nich,gdzieś nawet ktoś ich polecał nie wiem czy na tym forum...

  12. #71
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    35
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Jak ktoś ma z tym problem to po prostu się dpf wycina i modyfikuje soft w ecu przy czym jak się grzebie w sofcie głupotą jest nie podnieść mocy.

  13. #72
    TOD
    TOD jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2013
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    9
    Auto
    fiat bravo 1.9 multijet 150km
    Rocznik
    2010
    Filtr cząstek stałych to wynalazek podobny do azbestu. Wydziela on nanocząsteczki sadzy, które wnikają w organizmy żywe przez skórę, płuca, oczy, powodując nowotwory, choroby serca itp. Samochodu wyposażonego w dpf nie powinno się uruchamiać w garażu, parkingu podziemnym jak również w terenie zamieszkałym, czyli nie nadaje się do urządzeń mobilnych. Mam nadzieję że w końcu ktoś złoży pozew do Hagi i minią czasy tego wynalazku. Ciekawe czy dzięki niemu spaliny diesla trafiły do pierwszej grupy szkodliwości WHO ?.
    Posiadam bravo bez filtra (fabrycznie) i była to świadoma decyzja - nie chciałem wpychać i wypychać auta z garażu.

  14. #73
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał TOD Zobacz post
    Filtr cząstek stałych to wynalazek podobny do azbestu.
    chyba jesteś zwolennikiem teorii spiskowych. Azbest sam w sobie nie jest szkodliwy. szkodliwe jest wdychanie jego cząsteczek które tworzą się nie podczas eksploatacji a podczas cięcia i zrywania jego z dachu

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    32
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2009

    Odp: Filtr cząstek stałych

    Ja w środę wywaliłem filtr dpf i zaślepiłem egr. Ponad 3 lata jeździłem z tą ekologią czego 2 lata z chipem na na prawie 215 KM. Przez ostatnie pół roku robiłem tylko krótkie odcinki po mieście, filtr się wypalał nawet jak stałem w korku , nie pomogały wypady na obwodnicę. Teraz po usunięciu samochód jeszcze lepiej reaguje na gaz a po zaślepieniu egr nie ma tego efektu szarpnięcia w okolicach 1800 obr/min. Chipa robiłem u Goodhope w Pleszewie a ekologię wywaliłem w tuneforce.pl. Olej na jakim jeżdżę to selenia wr 5w30.

    Wykresik :

    http://img269.imageshack.us/img269/7...avo20zesta.jpg

    Edit: spalanie spadło o jakieś 0,7 litra

    Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
    Ostatnio edytowane przez Mike Poznan ; 02-06-2013 o 09:26
    CZARNY DIABEŁ [color=#FF0000]2.0 M-JET SPORT [/color] [color=#FF0000]213,9 KM[/color] [color=#FF4000]POWERED BY DYNO.PL[/color]

  16. #75
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpacie
    Postów
    117
    Auto
    Tipo + Bravo
    no nie moze byc, Mike Poznan wywalil dpf

    zmien olej teraz na 5w40 bo przy braku dpf leciwe oleje 5w30 nie maja sensu zastosowania - ochrona dpf
    Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
    Nuova Bravo 1.9 16v [color=red]mj[/color] 190KM Sport


 
Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. FILTR
    Napisany przez vibrus na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-04-2016, 20:26
  2. filtr dpf
    Napisany przez mario1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-06-2014, 14:47
  3. DPF czyli filtr cząstek stałych-zasada działania
    Napisany przez Pawulon1973 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-05-2014, 18:15
  4. filtr cząstek stałych
    Napisany przez mariu67 na forum Croma
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 24-03-2013, 20:21
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-03-2012, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtr dpf fiat bravo

fiat bravo 1 9 multijet czy wartofiat bravo wypalanie dpf1.9 jtd dpfczy silnik 1.9 120 KM JTD ma DPFfiat bravo 16 mj czy ma filtr fapfiat bravo 1.6 multijet czy posiada filtr dpffiat bravo 2 1.9 jtd filtr dpffiat bravo filtr dpfwypalanie dpf fiat bravofiltr czasteczek jak wypalic stilo 1 6zapchany filtr dpf fiat multijet 1.9

Tagi dla tego tematu