Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 159
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    42
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo II 150 KM
    To jest jakaś*masakra z tym dpf'em. W moim Bravo wypalał się co 2 dzień. Dodatkowo miałem dym spod maski i smród, że aż wstyd. Wypaliłem go raz na autostradzie 120km/h 3500 obr. pomogło na tydzień i znów się zaczęło. Poza tym auto raz muliło, raz nie. Wyciąłem dziada i jestem szczęśliwy. Spalanie jak ta lala i moc jest normalna



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No to Ty już miałeś go pewnie uszkodzonego..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    42
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo II 150 KM
    stopień "zatkania" był 20 procent więc, ale raz egzaminer pokazał 106%

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Co pokazywał nie wiem ale to nie możliwe żeby czyścił się co 2gi dzień.. Jakich byś nie zrobił odcinków, ile razy nie odpalał, gazował itp.. Nie realne To się powinno wypalać raz na miesiąc, dwa miesiące ale nie dzień czy dwa
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    42
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo II 150 KM
    No ale już nie mam problemu i parę kucyków więcej przy okazji

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    224
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Czytałem, żę na zatykanie się filtra duży wpływ ma styl jazdy tj. im bardziej agresywny to gorzej dla DPFa. Ciekawe czy jest jakaś zdefiniowana zależność pomiędzy częstotliwością zatykania DPFa a stosowaniem paliw klasy nazwijmy to premium? Może warto zapłacić odrobinę więcej za dłuższy czas świętego spokoju? W Motorze czy innym AŚ czytałem (jeszcze nie wiedziałem, że kupię samochód z DPF), o środkach chemicznych dodawanych do paliwa, które przyspieszają i ułatwiają wypalanie suchego filtra. Może to też jest sposób?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    W nawiązaniu do wcześniejszego wpisu,link do takiego środka. http://www.motochemica.pl/produkty/preparaty/czyszczenie-filtra-czastek-stalych/dpf-super-clean/

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2012
    Skąd
    Mława
    Wiek
    25
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2007
    Świętu spokój to da chyba tylko usunięcie DPF.

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    224
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Dzisiaj dodałem pierwszy raz dodatek Liqui Molly DODATEK DO OCHRONY FILTRA DPF 5148. Cytując za oficjalną stroną: "Dodatek do ochrony filtra DPF zapobiega powstawaniu sadzy, wydłuża żywotność filtra cząstek stałych. Jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich użytkowników pojazdów z silnikami Diesla, których pojazdy poruszają się w ruchu miejskim i są narażone na przed wczesne zapchanie filtra cząstek stałych. Dodatek powoduje powstawanie mniejszej ilości sadzy, dlatergo też regularne stosowanie zwiększa niezawodność oraz obniża koszty eksploatacji." Stosowanie co 2000 km. Będę na bieżąco informował. Mam nadzieję, że tylko dobre info.

    DODATEK DO OCHRONY FILTRA DPF 5148

  10. #39
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    39
    Postów
    815
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Ja swój zabezpieczyłem zdecydowanie lepiej od powyższego smarowidła W reklamówkę z biedronki i do szafy

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    224
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał Abramsik Zobacz post
    zapobiega powstawaniu sadzy, wydłuża żywotność filtra cząstek stałych
    To jest dla mnie najważniejsze, wyciąć zawsze zdąże. Filtry nie są doskonałe ale przed nimi nie uciekniemy. Jeszcze "kastracja" DPFu jest możliwa ale to moim zdaniem się skończy. Mam może złą analogię ale podobnie było z katalizatorami w benzynach. Wycinali, wstawiali struminice, nażekali że kat. wytrzyma tylko 100-150 tys.km, padające sondy itp. Jak widać kat. sa i trzeba z nimi żyć. Z DPFami też tak będzie, dopracują technologie, my się nauczymy i ...

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    224
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Tak do całości sprawy. Czy nie macie Panowie wrażenia, że DPFy w Bravo są mniej kłopotliwe tz. wypalają się znacznie skuteczniej i mniej spektakularnie (bez efektów specjalnych) min. dlatego że są umieszczone jeszcze w komorze silnika. Łatwiej się przez to rozgrzewa i osiąga temperaturę roboczą a przez to jest skuteczniejszy? Nie znam wielu innych "dyliżansów" z DPFami ale z tego co wiem to i w Paździochach (VW) czy też Mazdach filtry sa pod podłogą samochodu (gdzieś w połowie ukł. wydechowego - w benzynach jest tam tłumik środkowy), przez co są dlużej "niedogrzane" i przez to bardziej kłopotliwe?

  13. #42
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    myślę że dużą rolę ma tu fakt ze sa to filtry ceramiczne i dobre jakościowo oraz że nic je nie chłodzi od spodu

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Czy orientuje się ktoś i ma sprawdzony zakład zajmujący się wycinką w Poznaniu lub okolicach?

  15. #44
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    koszt 1500 zł nie odstrasza cię??

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2013
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    27
    Postów
    20
    Auto
    Bravo II 1.6 MJet 105
    Rocznik
    2010
    Nie możliwe że aż tak drogo... U mnie w Sosnowcu wycięcie 700 zł, bo szwagier wycinał w Astrze 1.9 cdti. No chyba że takie rozbieżności cenowe są! W każdym razie pozbądź się tego szajsu i będziesz mieć święty spokój raz na zawsze.


 
Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. FILTR
    Napisany przez vibrus na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-04-2016, 20:26
  2. filtr dpf
    Napisany przez mario1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-06-2014, 14:47
  3. DPF czyli filtr cząstek stałych-zasada działania
    Napisany przez Pawulon1973 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-05-2014, 18:15
  4. filtr cząstek stałych
    Napisany przez mariu67 na forum Croma
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 24-03-2013, 20:21
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-03-2012, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtr dpf fiat bravo

fiat bravo 1 9 multijet czy wartofiat bravo wypalanie dpf1.9 jtd dpfczy silnik 1.9 120 KM JTD ma DPFfiat bravo filtr dpffiat bravo 1.6 multijet czy posiada filtr dpfwypalanie dpf fiat bravofiat bravo 2 1.9 jtd filtr dpffiat bravo 16 mj czy ma filtr fapfiltr czasteczek jak wypalic stilo 1 6zapchany filtr dpf fiat multijet 1.9

Tagi dla tego tematu