Fiat Bravo II

Temat: Fiat Bravo II

Tagi: bravo, fiat
  1. widawa napisał:

    Fiat Bravo II

    Czesc jako ze będę stał przed zakupem nowego auta , stwierdziłem ze warto założyć konto na forum i popytać o parę rzeczy padło na Fiata Bravo. Powiedzcie mi czy z budżetem 17-19 tys jestem w stanie kupić Bravo z pakietem sport , klimatronik z rocznika 2008 ? ( disel 1.9 120 km ) z góry dzięki za pomoc
     

  2. Avatar seth

    seth napisał:
    Taki budżet może starczyć na zakup Bravo. Pamiętaj o zakupie auta 2 tyś tańszego niż masz kasy żeby było na wszelkie wymiany części po kupnie auta (rozrząd, olej i co tam jeszcze wyjdzie w trakcie) . Pakiet sport to zaledwie listwy progowe i daszek na klapie więc więcej od wersji nie usportowionych nie kosztują. Powodzenia w szukaniu.
     
  3. widawa napisał:
    Na wymianę to będzie dodatkową kasa. A nieb jest jescze w pakiecie sport inna tapicerka kierownica gałka biegów i felgi od fiata 17 cali ?
     
  4. Avatar seth

    seth napisał:
    To detale których potem nie będziesz zauważał. Z tymi felgami to różnie często ludzie sprzedają je oddzielnie. Nie zniechęcam oczywiście do sporta grunt żeby był zadbany
     
  5. widawa napisał:
    Nie ukrywam ze właśnie mi się takie felgi podobają w tym rocznik jakiego mogę się spodziewać przebiegu coś koło 170 tys ? Czy mniej tez można wychaczyc ?
     
  6. Avatar seth

    seth napisał:
    Wszystko zależy kto ile jeździ. Miałem do 2010 roku punto z 1999roku z przebiegiem niespełna 140tys km wiec każdy przebieg jest możliwy.
     
  7. lorak06073 napisał:
    Cytat Napisał widawa Zobacz post
    w tym rocznik jakiego mogę się spodziewać przebiegu coś koło 170 tys ? Czy mniej tez można wychaczyc ?
    Jestem zdania, że nie kupuje się przebiegu tylko samochód. To bład wielu kupujących patrzenie na licznik. Szczerze to lepiej kupić samochód z pewnym przebiegiem 250-300 tys (bo najprawdopodobniej ma takie większość sprowadzonych diesli, jak nie więcej) który ma na czas wymieniane wszystkie podzespoły, olej itd. Jeżeli to będzie auto sprowadzone to trzeba do każdego dodać około 100-150 tys. Z aut krajowych można wyhaczyć super sztuki z przebiegiem powiedzmy około 150 tys tylko ze takie chodzą po około 23-25 tys.
     
  8. DaVVidMB napisał:
    Też obecnie jestem na etapie poszukiwania Bravo z tym silnikiem. Mówiąc szczerze w tym przedziale cenowym trafić fajną sztukę z 2007r jest ciężko, a z 2008r. jeszcze ciężej Co powiecie o silniku 150 KM bez fabrycznego DPF'a (sprawdzone po VIN'ie). Często są problemy z tymi łopatkami w kolektorze, które podobno mogą się urwać ?
     
  9. lorak06073 napisał:
    Silniki świetne. Już wstawiane do Fiata Stilo. Był faktycznie duży problem z klapami wirowymi w kolektorze dolotowym które lubiły sie urywać co skutkowało zazwyczaj zniszczeniem silnika. Aczkolwiek można oczywiscie je usunąć tak jak egry, dpfy i inne eko badziewia.
     
  10. piter napisał:
    Klapki wirowe mogą się urwać tylko w kolektorze plastykowym. W metalowych ,,tylko" sprawiają kłopoty, np. ulegają rozszczelnieniu.
    Można je usunąć, albo wymienić na kolektor bez klap, z wersji 140 KM. Ingerencja/ poprawienie fabryki( niepotrzebne skreślić) w kolektor ma też niepodważalną zaletę.
    Przy okazji można wyczyścić zasyfione wnętrze kolektora( jeśli EGR nie jest OFF). Już sam ten zabieg dodaje powera silnikowi.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
     
  11. widawa napisał:
    Czyli co najlepiej wywalić z silnika po zakupie , żeby było ok ? Mówisz ze ciężko znaleźć 2008 z takim silnikiem ? Bite są czy co z nimi nie tak ?
     
  12. DaVVidMB napisał:
    Nie wiem czy bite. Po prostu z 2008r w tym przedziale cenowym, jest ich mniej niż tych z 2007r Mówię tutaj o stanie takim, że po kupnie nie trzeba robić poprawek lakierniczych.
    Ostatnio edytowane przez DaVVidMB ; 28-01-2016 o 00:22
     
  13. widawa napisał:
    zastanawiam się też poważnie nad wersją benzynową . 1.4 120km , albo 150 km , czytam informacje na temat spalania, powiedzcie mi jak w rzeczywistości ? Jeździ ktoś tutaj z tym silnikiem ? Niby da się uzyskać w trasie wynik w okolicach 6L przy spokojnej jeździe , wnioskuje po komentarzach na stronie autocentrum , a jak jest w rzeczywistości ? I jeszcze takie jedno pytanko, benzyniaki są gorzej wyposażone ? Da się znaleźć w tej cenie co pisałem w pierwszym poście Bravo z climatronikiem , + ewentualnie pakiet sport?
    Pozdrawiam
     
  14. markshall napisał:
    Cytat Napisał widawa Zobacz post
    Niby da się uzyskać w trasie wynik w okolicach 6L przy spokojnej jeździe
    Da się. Nawet poniżej jadąc jednostajnie na szóstce ~80km/h. Generalnie zgodnie z zasadą: turbo żyje, turbo pije.
    Za to jeżdżąc tylko po Łodzi spalanie oscyluje w okolicach 11, więc rozrzut jest spory.

    Cytat Napisał widawa Zobacz post
    I jeszcze takie jedno pytanko, benzyniaki są gorzej wyposażone ?
    Tak i nie, generalnie im droższy silnik tym lepsze standardowe wyposażenie. Dlatego beznyniaka 90KM dało się kupić w wersji bieda, tjet wychodził już z lepsztym standardowym wyposażeniem, niektóre diesle z jeszcze lepszym itd.

    Cytat Napisał widawa Zobacz post
    Da się znaleźć w tej cenie co pisałem w pierwszym poście Bravo z climatronikiem , + ewentualnie pakiet sport?
    Da się, ale pewnie będzie to sprowadzane auto z niepewną historią.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv
     
  15. Avatar jacekviola

    jacekviola napisał:
    Cytat Napisał widawa Zobacz post
    jestem w stanie kupić Bravo z pakietem sport , klimatronik

    a po co ci klimatronik? Tylko problemy z tym są jak ci się zatną aktywatory....
    Bravo ma tak słabą klimę że czy manual czy klimatronik - nie ma znaczenia. Wybrac to co mniej awaryjne
    Stowarzyszenie Blechhammer1944

    https://www.facebook.com/blechhammer1944/
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.