Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Bełchatów
    Wiek
    26
    Postów
    52
    Auto
    Bravo 1.6 Mjet
    Rocznik
    2008

    Fiat Bravo II 1.6 Mjet Pur O2

    Witam!!
    Potrzebuję Waszej pomocy. Zastanawiam sie przed zakupem Bravo 1.6 Mjet w wersji Pur O2. Jeśli chodzi o silnik 1.6 Mjet to czytałem różne opinie z tego co widzę jest najgorszą bolączką DPF ( choć nim sie nie martwię bo jego zawsze można wyciąć ). Ogólnie to planowałem zakupić 1.9 ale trafił mi się ten. Wiec moje pytanie jest takie czy ktoś miał może do czynienia z tą wersją "Pur o2"? Szukałem informacji na ten temat to znalazłem tylko że jest chodzi w tym o to że ma niższe normy spalania. Proszę Was o pomoc!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    79
    Auto
    Bravo 1,6 MJTD
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał swichu91 Zobacz post
    Witam!!
    Potrzebuję Waszej pomocy. Zastanawiam sie przed zakupem Bravo 1.6 Mjet w wersji Pur O2. Jeśli chodzi o silnik 1.6 Mjet to czytałem różne opinie z tego co widzę jest najgorszą bolączką DPF ( choć nim sie nie martwię bo jego zawsze można wyciąć ). Ogólnie to planowałem zakupić 1.9 ale trafił mi się ten. Wiec moje pytanie jest takie czy ktoś miał może do czynienia z tą wersją "Pur o2"? Szukałem informacji na ten temat to znalazłem tylko że jest chodzi w tym o to że ma niższe normy spalania. Proszę Was o pomoc!
    Mam taki sam 1,6 -wyjściowo było 90 KM. Ta wersja była na specyficzne rynki - Szwajcaria, Austria, Belgia. De facto jest to zdławiona 1,6 105 KM z turbiną o stałej geometrii. Polecam zrobić program i podwyższyć parametry.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2015
    Skąd
    Czeladź
    Wiek
    31
    Postów
    76
    Auto
    Bravo Mjet 1.9 16v Emotion
    Rocznik
    2007
    poczytaj gdzies dokladnie bo mi sie wydaje ze nie ma on DPF to jest z tego co czytalem najoszczedniejszy z bravo

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    79
    Auto
    Bravo 1,6 MJTD
    Rocznik
    2012
    DPF jest. Ta wersja powstała nie po to by była oszczędna (to efekt uboczny), ale dla minimalizacji emisji spalin, a to się wprost łączy z DPF. Jednak nie ma się czego bać. Jeśli samochód jest w miarę nowy, to DPF nie powinien sprawiać problemów.


 

Podobne tematy

  1. Scudo 2,0 Mjet nie odpalał!
    Napisany przez SławekW na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-03-2015, 18:06
  2. Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 01-03-2014, 20:40
  3. Bravo II 1.6 MJET Prośba o ocenę
    Napisany przez silesian na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-01-2014, 14:38
  4. Bravo 1.9 Mjet spadek mocy
    Napisany przez supersprint na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-10-2012, 10:49
  5. wymiana rozrzadu w 1.3 mjet
    Napisany przez arekk1992 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-06-2012, 21:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl