Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
Like Tree1lubi to!

Temat: Fiat bravo 2009 1.9 jtd przebieg 52994  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2016
    Skąd
    Czarnków
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 1.9 Mjtd
    Rocznik
    2009

    Fiat bravo 2009 1.9 jtd przebieg 52994

    Witam, pisze tutaj aby uzyskać jakiekolwiek informacje.
    A więc mam do kupna fiat bravo 1.9 mjtd 2009r i przebieg 52994 km. Auto posiada klimatyzację dwustrefowa, kierownice multimedialną, el. lusterka i przednie szyby i co mnie cieszy że nie ma filtra cząsteczek stałych. Posiada jednak wgniecony delikatnie przedni błotnik od strony pasażera i wgniot od orzecha na dachu. I tutaj pytanie, ile może wynieść mnie naprawa tych dwóch rzeczy? Byłem wczoraj u klienta i wrażenia z jazdy są bardzo pozytywne, poinformował mnie również ze rozrząd został wymieniony gdyż minęło 5lat - kolejna dobra wiadomość. Jak dla mnie auto warte zachodu aczkolwiek nigdy nie uzytkowalem diesla tylko benzyne i czy wy macie jakieś tematy na które warto zwrócić jeszcze uwagę?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Naprawa to grosze. Max 1000 zł.
    Jaki robisz roczny przebieg? Ile km dziennie i na jakich odcinkach?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2016
    Skąd
    Czarnków
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 1.9 Mjtd
    Rocznik
    2009
    Rocznie robię ok 20K km, na dzień wychodzi 6km do pracy, po pracy codziennie w dni robocze jadę sobie dorobić i to jest ok 14km w jedną stronę no i powrót do domu z 18km. Częste wypady za miasto w weekend i tutaj robię ok 120km w obie strony

  5. #4
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał asdator Zobacz post
    Rocznie robię ok 20K km, na dzień wychodzi 6km do pracy, po pracy codziennie w dni robocze jadę sobie dorobić i to jest ok 14km w jedną stronę no i powrót do domu z 18km. Częste wypady za miasto w weekend i tutaj robię ok 120km w obie strony
    Nie jest źle, ale zimą sporo przebiegu zrobisz na niedogrzanym silniku. 1.9 grzeje się dość długo (nie mniej niż 5 km). Jeśli masz garaż to problem jest mniejszy. Raczej szukałbym benzyny. Do rozważenia.

    pzdr

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2016
    Skąd
    Czarnków
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 1.9 Mjtd
    Rocznik
    2009
    Auto jest garazowane. Zastanawiałem się właśnie nad dieslem a benzyna i sklanialem się ku benzynie tylko że tu trafiła się okazja, auto od pewnej osoby gdzie wszystko było robione na czas no i ten przebieg maly. Auto tez mi sie podoba i ma wszystko czego potrzebuje do jazdy na codzień i w trasę. Jechałem też avensisem 2003r 1.8B ale jak dla mnie to auto za duże, szukałem czegoś mniejszego i stoi właśnie to bravo. A mam dać znać do końca tygodnia czy biorę dlatego chciałbym abyście mogli mi podpowiedzieć coś na ten temat

  7. #6
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    Ja osobiście kupiłbym takiego diesla.
    Fakt, że robisz małe przebiegi ale zachowując ostrożność w dogrzaniu auta to nawet te krótkie odcinki nie powinny go zabić.
    To już jest trochę nowsza jednostka więc bym jej zaufał. W końcu to 1.9
    Stilo W P R

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2016
    Skąd
    Czarnków
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 1.9 Mjtd
    Rocznik
    2009
    I fakt że auto jest zadbane. Tylko czy możecie mi pomóc, podpowiedzieć jak prawidłowo dbać o tą jednostkę silnikową? Nigdy nie użytkowałem diesla a benzynę więc wsiadałem i jechałem bez problemu. Wiem, że na silniki diesla trzeba zwracać większa uwagę. Otóż jak do tego podejść aby ten silnik mi trochę posłużył?

  9. #8
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał BS Zobacz post
    Ja osobiście kupiłbym takiego diesla.
    Fakt, że robisz małe przebiegi ale zachowując ostrożność w dogrzaniu auta to nawet te krótkie odcinki nie powinny go zabić.
    To już jest trochę nowsza jednostka więc bym jej zaufał. W końcu to 1.9
    W Bravo to własnie starsza jednostka diesla. Nowsze to 1.6 i 2.0. TO prawda, że będzie dobrze jeśli będzie jeździł delikatnie jeżdżąc na krótkich odcinkach i nieco skróci interwał wymiany oleju.

    pzdr

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał asdator Zobacz post
    I fakt że auto jest zadbane. Tylko czy możecie mi pomóc, podpowiedzieć jak prawidłowo dbać o tą jednostkę silnikową? Nigdy nie użytkowałem diesla a benzynę więc wsiadałem i jechałem bez problemu. Wiem, że na silniki diesla trzeba zwracać większa uwagę. Otóż jak do tego podejść aby ten silnik mi trochę posłużył?
    Lej dobre paliwo, przestrzegaj interwałów wymiany filtrów, oleju (odpowiedni), nie przekraczaj 2.5 tys. obrotów na zimnym. Nie startuj ze świateł z jedynki (docisnąć możesz na dwójce) - jedynka jest krótka służy do ruszenia, szkoda dwumasy i sprzęgła. Po zatrzymaniu poczekaj chwilę zanim wyłączysz silnik, zwłaszcza po trasie. jeśli zjeżdżasz np. na stacje benzynową na trasie/autostradzie, poczekaj nawet minutę. To dotyczy aut z turbo.

    pzdr

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    A jaka to wersja? 120 czy 150 KM i który rok?
    kater_tm lubi to.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2016
    Skąd
    Czarnków
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 1.9 Mjtd
    Rocznik
    2009
    To jest wersja 120km 2009r. Czyli rozumiem, że oleje najlepiej wymieniać tak co ok 10Kkm przy moich przebiegach. Dobre paliwo, hmmm u nas są tylko dwie stacje Orlen albo huzar

  11. #10
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał asdator Zobacz post
    To jest wersja 120km 2009r. Czyli rozumiem, że oleje najlepiej wymieniać tak co ok 10Kkm przy moich przebiegach. Dobre paliwo, hmmm u nas są tylko dwie stacje Orlen albo huzar
    15kkm/lub raz na rok będzie OK
    Orlen będzie OK
    Pytałem, bo chciałem wspomnieć o klapach wirowych, ale Twój nie ma.
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2016
    Skąd
    Czarnków
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 1.9 Mjtd
    Rocznik
    2009
    No to jak na chwilę obecną widzę więcej plusów
    A znacie jakiegoś dobrego blacharz aby wyciągnął te dwa wgnioty w woj. Wielkopolskim najlepiej okolice Piły Poznania?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2015
    Skąd
    Tychy
    Postów
    101
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    A pytałeś się gościa ile samochód ma przebiegu w pamięci? bo z doświadczenia Ci powiem że trochu tego ma.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2016
    Skąd
    Czarnków
    Postów
    66
    Auto
    Bravo 1.9 Mjtd
    Rocznik
    2009
    Tzn jak w pamięci?

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    jest kilka pamięci przebiegu pamięć licznika, body ecu, abs, kluczyki i więcej grzechów nie pamiętam W stilo na blacie mam 258tyś a body ecu pokazuje 230tyś z hakiem czyli znaczy że u mnie jest okey(kwestia przekłamań licznika), u kolegi w stilo na blacie niemieckie 170tyś a w body 360tyś.... im nowsze autko tym więcej masz takich bajerów więc np. examinerem dostaniesz się głębiej do abs i nawet z niego odczytasz przebieg i to samo się tyczy kluczyków. Jest filmik na YT gdzie gość sprawdził sobie własne bmw e90/92 (nie pamiętam) u zaprzyjaźnionego mechanika i z kluczyka wyszło coś około 200tyś więcej niż na liczniku, potwierdził to serwis niemiecki.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2016
    Skąd
    Opole
    Wiek
    34
    Postów
    27
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    08.2008
    Jak masz pewnosc co do pochodzenia tego auta, przebiegu itp. To bierz śmiało. Kwestia jeszcze ceny, ile kosztuje ten samochod? Ogolnie stosunek rocznik-cena bez konkurencji...a na dobra sprawe kupujesz auto z jednym z najlepszych silnikow disla na rynki. Za golfa ze smieciowym 2.0tdi w tym roczniku musisz z 10tys wiecej zaplacic, a bravo naprawde w niczum nie odstaje...


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 07-07-2015, 15:42
  2. Fiat Croma 2009 Emotion 150 KM vat 23%
    Napisany przez Witek@ na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 13-05-2015, 13:54
  3. Fiat Scudo 1.6 JTD 2009
    Napisany przez pavelkrosno na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-02-2014, 08:40
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-06-2013, 19:22
  5. bravo hgt przebieg 155tys jaki olej lepszy
    Napisany przez pepo-p2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-05-2009, 07:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl