Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Chrzanów
    Wiek
    31
    Postów
    39
    Auto
    Fiat Bravo 1,4 MultiAir
    Rocznik
    2013

    Fiat Bravo 1.4 Multiair Gasnie podczas jazdy!!!!

    Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam dość spory problem i już nie wiem gdzie szukać pomocy mam nadzieje ze tutaj się uda rozwiązać mój problem. Mianowicie sprawa wygląda następująco, jadę sobie spokojnie samochodem już powiedzmy jakieś 50km dojeżdżam do ronda wciskam sprzęgło wbijam na luz i nagle samochód gaśnie po czym dosłownie po seknudzie samo zapala (ale nie zawsze) komunikaty zależy nie wiem od czego pokazują się na desce: ESP nie do dyspozycji , hill holder nie do dyspozycji sprawdź instrukcje. Czasem jest tak ze potrafie przejechać 100km i nic się nie stanie a czasem dzieje się tak na odcinku 5km!!! Bardzo proszę wszystkich kolegów o pomoc w rozwiązaniu problemu. Z góry serdecznie dziękuje za pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Wiek
    33
    Postów
    13
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Cześć
    Sprawdź połączenie klem z akumulatorem lub słabe ładowanie alternatora.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2017
    Skąd
    OLKUSZ
    Postów
    129
    Auto
    FIAT BRAVO II 1.9 MULTIJET 150KM
    Rocznik
    2008
    Dokładnie. Takie komunikaty wyskakują, po odpięciu akumulatora.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Chrzanów
    Wiek
    31
    Postów
    39
    Auto
    Fiat Bravo 1,4 MultiAir
    Rocznik
    2013
    Witam. Ładowanie sprawdzone jest 14,25 pod pełnym obciążeniem (światła klima radio itd.) Regulator napięcia także wychodzi ze jest ok bo jak się włączy np. światła to jest spadek dosłownie na sekundę i od razu wyrównanie na 14,25 także to raczej odpada. Podejrzewam ze może być uszkodzona ktoraś z cewek co wy o tym myślicie? Jak można było by to dokładnie sprawdzić. I jeszcze jedno pytanie troszkę z innej beczki - czy to jest normalne ze ten silnik 1.4 multiair to pracuje troszkę jak diesel? W takim sensie ze sobie troszkę klekocze na wolnych obrotach nie pracuje cicho jak wiekszosc silników benzynowych.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    88
    Auto
    Bravo 1.4 Multiair
    Rocznik
    2011
    Mama ten sam silnik i co do jego pracy też mam wątpliwości, a co do twojego problemu to bravo z tym silnikiem były już z systemem start stop(przynajmniej ja mam) może należy szukać w tym przyczyny?
    Zwłaszcza że jak mówisz dzieje się to gdy staniesz na światłach i wyrzucisz na luz, a potem zapala się może jak wciśniesz sprzęgło czy sam ?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Chrzanów
    Wiek
    31
    Postów
    39
    Auto
    Fiat Bravo 1,4 MultiAir
    Rocznik
    2013
    Wczoraj akurat jak jechałem to wiem ze na 100% miałem wciśnięte sprzęgło auto zgasło i dosłownie po sekundzie samo zapaliło. Tak jak wcześniej pisałem było kontroli od stat stopu esp i Hill holder. Dziś jadę na serwisowke fiata i zobaczymy co wyjdzie o ile wogle wyjdzie .....

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Chrzanów
    Wiek
    31
    Postów
    39
    Auto
    Fiat Bravo 1,4 MultiAir
    Rocznik
    2013
    Niestety serwis do którego pojechałem posiada serwisówke do fiata ale niestety uszkodzona. Dopiero jak naprawia to będzie można spróbować. Macie jeszcze jakies pomysły co może być problemem i gdzie szukac przyczyny? Po podpięciu pod zwykły program delphie wyskoczyły 2 błędy ale chyba wogle nie związane ze sprawą, mianowicie napięcie akumulatora oraz anomalia w obwozie zasilania w powietrze. Nie wiem już gdzie szukac bardzo proszę o pomoc.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    88
    Auto
    Bravo 1.4 Multiair
    Rocznik
    2011
    A może spróbuj po prostu założyć jakiś inny akumulator?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Chrzanów
    Wiek
    31
    Postów
    39
    Auto
    Fiat Bravo 1,4 MultiAir
    Rocznik
    2013
    Niestety nie posiadam żadnego innego nawet nie mam za bardzo skąd skombinować poza tym nawet jakbym podmienił to musiał bym trochę z tym pojeździć bo to może się stać od razu a może dopiero na trasie po przejechaniu np. 200km albo wcale.... Na razie podpiołem go do ładowania niech się ładuje zobaczymy czy to coś pomoże... Ale czy naprawdę nie naładowany akumulator do końca może powodować problem który mam? A poza tym jak akumulator może nie być naładowany skoro ładowanie od alternatora jest ok?

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    88
    Auto
    Bravo 1.4 Multiair
    Rocznik
    2011
    Wiem że start stop ma jakiś czujnik przy akumulatorze, a konkretnie na klemie(nie pamiętam której, ale trudno go przeoczyć) może spróbuj go odpiąć? Jest tam normalna kostka na zatrzask.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Chrzanów
    Wiek
    31
    Postów
    39
    Auto
    Fiat Bravo 1,4 MultiAir
    Rocznik
    2013
    Jest wtyczka na klemie minusowej, ale facet u którego dzisiaj byłem co mu się ten komputer serwisowy fiata zepsuł to powiedział zebym na razie tej wtyczki nie odpinał bo może się porobić jeszcze gorzej, powiedział zebym spróbował naładować akumulator i zobaczyć co się będzie działo, ale wydaje mi się ze ten zabieg nic nie pomoze....

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    88
    Auto
    Bravo 1.4 Multiair
    Rocznik
    2011
    Ja tą wtyczkę w ogóle odpiąłem bo mnie denerwowało ciągle wyłączanie tego stst za każdym razem, jeżdżę tak już prawie rok i jedyny objaw to kontrolka na desce i komunikat jednokrotny start stop niedostępny. Z tego co czytałem to działa tak że gdy się to odepnie stst widzi akumulator jako rozładowany a wtedy się nie uruchamia, ot i tyle, może kiedyś znajdzie się jakiś magik który będzie umiał to wyłączyć systemowo
    A co do twojego problemu to jak dla mnie winowajcą jest ewidentnie stst, może jakiś problem z czujnikiem przy sprzęgle, bo też coś takiego jest.
    Poczytaj dokładnie na stronach i forach o tym start stop, co jak i gdzie

  14. #13
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Istnieje też taka procedura jak
    Przyswojenie biegu neutralnego
    Procedura ta służy zaadaptowaniu neutralnej pozycji skrzyni biegów. Jest wymagana dla optymalnego działania systemu Stop&Start.
    Spróbować też można na stałe zdemontować z pedału sprzęgła czujnik i owinąć go taśmą tak aby cały czas pozostawał ściśnięty . Wtedy komputer nie będzie wiedział ,że naciskasz na sprzęgło .wtedy będzie można wykluczyć awarię związaną z systemem StartStop

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Chrzanów
    Wiek
    31
    Postów
    39
    Auto
    Fiat Bravo 1,4 MultiAir
    Rocznik
    2013
    Jest jeszcze jedna chyba bardzo ważna rzecz o której wcześniej nie napisałem. Na desce jest guzik od start stopu można go sobie wyłączyć lub włączyć za każdym razem i pamiętam ze jak wracałem z krakowa do domu gdzie droga to wlasnie 40km to z ciekawości nacisnolem ten guzik i start stop był wyłączony a auto wtedy tez zgasło. Wiec jeżeli start stop był wyłączony bo zrobiłem to ręcznie a auto wtedy zgasło i uwaga nie odpalilo samo tylko ja musialem z kluczyka go odpalić to można by wyluczyc ten system jak myślicie? Jest jeszcze podejrzenie na zatkana odme ale kurde już siedze i ciagle szukam i czytam i co chwile na co innego padaja podejrzenia.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Lublin
    Postów
    88
    Auto
    Bravo 1.4 Multiair
    Rocznik
    2011
    Ja mam niby nieaktywny, nie gaśnie mi samochód sam z siebie np na światłach.
    Ale jak np niechcący go zaduszę za szybko puszczając sprzęgło albo zapominając że mam na 2, to po ponownym wciśnięciu sprzęgła samochód sam odpala, bez ponownego przekręcania kluczyka.
    Tak więc sam też już do końca nie wiem jak to jest z tym stst...


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 01-01-2017, 00:10
  2. Gasnie pod odpaleniu i czasem podczas jazdy STILO JTD
    Napisany przez oski981 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-07-2015, 11:57
  3. Auto gasnie podczas jazdy [mruga czerwona dioda]
    Napisany przez KamilR na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-05-2013, 00:52
  4. Gasnie podczas jazdy
    Napisany przez zupson na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-03-2013, 11:36
  5. siena 1,6 benz problem z jazda na benz gasnie podczas jazdy
    Napisany przez piotr945 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 02-04-2012, 21:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo multiair site:fiatklubpolska.pl

bravo 2 multiair turbo ladowanie

multiair auto nie odpala

start stop bravo wylaczy

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467fiat-bravo-1-4-multiair-gasnie-podczas-jazdy-41116

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl