Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2013
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    38
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet 105
    Rocznik
    2009

    Duże spalanie i ciągle sie włącza wiatrak chłodnicy

    Witam kupiłem Bravo rok 2009 1.6 multijet 105 mam pytanie z tego co widze duzo ono pali na komputerze pokazuje 11 l fakt duzo nie jezdze jazda tylko po miescie dziennie 10 km praca dom praca itd czy to jest normalne???Jeszcze jedno bardzo czesto zalacza sie wiatrak chlodnicy tez tak macie w swoich bravkach???aaaa autko troszke stalo przed kupnem.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Pewnie jest problem z dpfem i przy wypalaniu właśnie wiatrak się włącza. Dpf jak jest zatkany to są takie cyrki. Podjedz na kompa gdzieś niech sprawdzi stopień zatkania dpfa i kiedy i co ile się wypalał.
    Na klimie wiatrak przy chłodnicy się kręci na pierwszym biegu? jeśli nie, tylko startuje od razu na drugi to opornica wentylatora znajdująca się przy chłodnicy jest uwalona i do wymiany.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2013
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    38
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet 105
    Rocznik
    2009
    no spalanie mi pokazuje 9,2 ale nie bylem jeszcze nigdzie w trasie nim czy to jest ok???a co do tego wiatraka zauwazylem za jak klime wylaczylem to juz tak czesto sie nie zalacza

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    jeśli masz filter cząstek stałych to wal do kogoś na kompa. chętnie bym Ci pomógł ale masz do mnie daleko...

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    możesz jeszcze zapytać na forum fiatbravoklub.pl ale pewnie napiszą to samo co ja :-)

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    możesz jeszcze zapytać na forum fiatbravoklub.pl ale pewnie napiszą to samo co ja :-)

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2013
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    38
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet 105
    Rocznik
    2009
    kompa podlaczalismy przy kupnie tylko pokazal nam ze jedna swieca zarowa jest walnieta nie wiem przejechalem nim moze z 70 km dopiero i to po miescie zero trasy...Czy jesli by byl to filtr czastek salych komp by pokazal???co zrobic zeby to spalanie sie zmniejszylo bo to chyba za duzo...A moze to wina jakis filtrow bo jeszcze po kupnie nie wymienilem oleju i filtrow a nie wiem ile to auto stalo na sprzedaz
    Ostatnio edytowane przez patryk7979 ; 06-09-2013 o 18:04

  7. #6
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    30
    Postów
    1,140
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    tak jak kazdy mowi...filtry i oleje to podstawa..
    JEsli swieca zarowa uszkodzona to powinno byc nie pelen spalanie i dymic jakby ciemnym dymem..
    JEsli DPF mialby to na examinerze raczej pokaze - w Moim pokazalo ze niema .

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Wymienisz filtry, olej, polatasz trochę i będziesz widział. Duże spalanie może być też spowodowane zawalonym filtrem powietrza. Co do sprawdzenia dpf-a to trzeba za pomocą kompa sprawdzić w ecu silnika co ile się filtr wypala i w jakim stopniu jest zatkany.
    Sam odczyt błędów to nie wszystko.
    Ostatnio edytowane przez grze ; 06-09-2013 o 19:11

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2013
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    38
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet 105
    Rocznik
    2009
    no moze macie racje tylko jak by cos bylo z dpfem to kontrolka by sie zapalila bo bravo 2009 juz je maja chyba....Co do spalania chwilowe na pierwszym biegu pokazuje 17-18 pozniej na drugim 12 trzeciim 4-5 l ale srednie wychodzi 9,2 tylko fakt ze moze jeszcze malo km przejechalem i te filtry...Ata chlodnica moze sie wlaczac czesciej i na szybszy bieg jak ta klima chodzi???sorki za takie glupie pytania ale wole sie wypytac

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    na klimie jak staniesz dłużej w korku to czasami wskoczy na 2 bieg. ale ja obstawiam częste wypalanie się dpfa. przy wypalaniu kontrolka w bravo się nie zaświeca. komunikat wyskakuje w skrajnym zatkaniu. jak latasz w korkach po mieście to myśl o wycięcie dpfa. wszysrko w temacie.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2013
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    38
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet 105
    Rocznik
    2009
    no wlasnie ten wentylator sie zalaczy jak klima chodzi jak stane jak wylaczylem klime wentylator chodzi cichutko hmm przejade sie jutro wypalic ten dpf ile czasu proponujecie jechac na trzecim biegu i jakie obroty silnika....

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Dogrzej motor i z 15km ogień z miare stałą prędkością bez zamulania.
    [COLOR="#00FF00"]DPF out___EGR off___175KM / 411Nm[/COLOR]
    [COLOR="#FF0000"]Markowe oleje i nie tylko w dobrych cenach: [COLOR="#ff0066"]http://pro-choice.pl/[/COLOR][/COLOR]

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2013
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    38
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet 105
    Rocznik
    2009
    a wiec bylem w aso z moim bravo dpf 23 procent zapchania czyli jest ok olej filtry wymienilem zobaczymy co bedzie sie dziac...Glosna praca wentylatora normalna rzecz jak klima chodzi prawdopodobnie malo czynnika jest w klimie wiec na razie spokoj psychiczny heheheh i teraz sie ciesze moim pieknym bravo w wersji sport


 

Podobne tematy

  1. Wiatrak na chłodnicy nie kręci
    Napisany przez Olex903 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-03-2013, 14:51
  2. wskażnik temp żle wskazuje i wiatrak cały czas chodzi!
    Napisany przez marrus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-06-2012, 20:31
  3. Piszczący wiatrak 1.9 jtd
    Napisany przez KubaRadom na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-02-2011, 00:31
  4. Wiatrak od chłodnicy
    Napisany przez Uniacz1998 na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-02-2010, 17:24
  5. [ukł. chłodzenia] Przegrzewa się? Wiatrak włącza się kiedy m
    Napisany przez MojePuntoDuzoSpala na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-09-2009, 19:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czesto wlacza sie wentylator chlodnicy

bravo ii wlacza sie wentylator

wentylator chlodnicy caly czas zalacza sie

wentylator startuje odrazu z drugiego biegu fiat bravo

wentylator chlodnicy w punto I SIE nie wlacza

fiat bravo samowlaczajacy sie wentylator chlodnicy

fiat bravo 1.6 multijet zalacza sie wentylator

cz przez dpf wlancza sie wentylator

fiat bravo kiedy wlacza sie ii bieg dmuchawy

fiat bravo czesto wlacza sie wentylator

fiat bravo 1.6 multijet czesto chodzi wentylator

czeste zalaczanie wentylatora fiat bravo

wlaczajacy sie wentylator fiat

chevrolet cruze wentylator chlodnicy czesto sie zalancza

wlaczajacy sie wentylator chlodnicy

wentylator czesto sie wlacza

za duza chlodnica a spalanie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl