Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 30

Temat: Bravo szrot pomocy  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2015
    Skąd
    Grodzisk maz
    Wiek
    28
    Postów
    9
    Auto
    Fiat bravo 1.9 jtd 150 km
    Rocznik
    2007

    Bravo szrot pomocy

    Witam, jestem od miesiąca nieszczęśliwym posiadaczem bravo 2 z 2007 roku auto ma przelatane 236 tys z czego mi odziwo udalo sie zrobić az 1 tys dodam ze przyprowadzone zostało ze Szwajcarii, a teraz po krótce opowiem cała historie mej przygody. Kupiłem bravolota gdyz bardzo podoba mi sie jego wnętrze w wersji sport ogolna bryła oraz wszyscy go w necie zachwalali wiec myślę czemu go nie brać jak trzeba go brać choć wszyscy znajomi mówili NIE KUPUJ FIATA i tu był błąd, kupiłem, problemy zaczęły sie zaraz po zakupie, auto kupiłem w radomiu w komisie , moja rada nie kupujcie aut w radomiu takie sa tam rzeźby ze głowa mała, gość mowil ze igła, okazało sie ze nie do końca dwumas padniety silnik lata ale sposcil na naprawe a reszta byla ok tak w tedy myslalem wiec kupilem, zaprowadzilem do mechanika i kasa poszła, wymieniłem kompletny rozrzad plus oleje i filtry koszt ponad tysiac sam filtr paliwa 120 zl, dwumas ze sprzeglem 2 tysie, rolki z napinaczem i pasek osprzetu oraz 2 poduchy srodkowe silnika bo byly urwane plus czyszczenie egr poszlo prawie 5 tysi z robota mowie to bedze jezdzil az sie rozsypie i po pojezdzilem tydzien, a problemy sa takie:
    1 po wymianie kompletnego sprzegla slychac dzwiek przy wciskaniu sprzegla takie zezzenie, bylo to rowniez przed wymiana myslalem ze to lozysko oporowe ale jednak nie mechanik mysli ze to skrzynia nie wiem , mial to ktos u siebie ? Biegi wchodza ok auto rusza ok nie szarpie.
    2 po przeczyszczeniu egr po dniu jazdy turbo przy spuszczaniu gazu fokalo jak foka po czym dorwal sie do tego mechanik skleil mi obudowe filtra i pokrecil jakas srubke przy turbo fokanie ustalo ale, zapomnial masy dokrecic do silnika auto zaczęło trzasc potem ja przykrecil ale nadal trzesie i spalanie skoczylo o 3 litry, problem jest taki ze gdy mialem urwane dwie poduchy na kierownicy przy biegu jalowym nic nie bylo czuc teraz trzesie sie, turbo oddalem do speca wymienil przewod podcisnienia moc wrocila ale spalanie nadal przy spokojnej jezdzie to 9 l na komp, kiedys auto pokaxywalo 6.5 i jak stalo na luzie po dlugim czasie spalanie szlo w gore teraz po chwili skaka o litr , wiecie o co chodzi ? Moze oddac turbo do ustawienia jak tamten pokrecil ta sruba mala niedaleko gruszki, bo po wymianie przewodu podpieli pod kompa i podobno doladowanie jest ok nie wiem co jest, i ta kierownica skaka poducha by padla od kierowcy , mial ktos taki przypadek pomóżcie , pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    331
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Jak kupujesz odpicowanego szrota z komisu to się nie dziw teraz. Teraz biadolenie jaki to Fiat dziadowski. Z ciekawości ile dałeś?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    79
    Auto
    Bravo 1,6 MJTD
    Rocznik
    2012
    Jak kolega wyżej - to nie wina marki, tylko egzemplarza. Kupiłeś złom, to teraz do Ciebie nalezy decyzja, czy naprawiasz i topisz kasę, czy sprzedajesz...

    Znajdź jednego porzadnego mechanika, bo jak będziesz jeździł od jednego do kolejnego to każdy będzie zwalał na tego drugiego.

    jak chcesz, to pisz na priv, to dam Ci namiary do dobrego mechanika z Piaseczna.
    Ostatnio edytowane przez zeflik ; 28-10-2015 o 09:55

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    91
    Auto
    Bravo 1.9 sport 180 KM po chipie :)
    Rocznik
    2008
    oby jak najmniej takich nowych ,,klubowiczów'' kupił padło i winę zwala na markę

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    39
    Postów
    79
    Auto
    Lybra 1.8 16V 131KM, Y 1.2 8V 60KM
    Rocznik
    2000, 2001
    Powiedz Artjan1989 jak zatem to ludzie robią że fiatami i ich pochodnymi jeżdżą latami i robią po kilkaset tysiecy kilometrów bez większej awarii? Dbają o nie? Kupują z pewnego źródła?

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Kupiłeś faktycznie niezłego sztrucla.

    Wiec po kolei. Zmień mechanika to po pierwsze. Po drugie niech naprawi sprzęgło, bo ewidentnie coś zwalił, skoro wymienił kpl.

    Co do EGR i turbo.
    Sprawdź wszystkie doloty. EGR dodatkowo możesz zaślepic częściowo, a jeszcze lepiej wyłączyć programowo i zaślepic.

    Czy podłączył pod komputer? Jakie błędy?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    Nie rozumiem tylko jak mogłeś kupić takie auto?
    Prosty przykład mojego fiata, który przejechał już ponad 290 tys i jakoś śmiga.
    Oczywiście niedawno wymienione kompletny dwumas ze sprzęgłem itd oraz całe nowe zawieszenie.../ Ale auto ma 12 lat i ma prawo
    bo od ponad 9 lat służy w domu dzielnie!
    Żeby kupić takie auto jak ty, to chyba tylko wszedłeś na teren RADOMSKIEGO komisu i pokazałeś palcem, który chcesz..i kupiłeś
    bez żadnego sprawdzenia....

    Mechanik, który się zna to podstawa.
    Takie auto należy zabrać na warsztat, zdjąć skrzynię, dwumase itp i wszystko po kolei sprawdzać.
    Przeczyścić cały układ dolotowy i co tylko się da, przejrzeć zawiechę i działać dalej.

    Teraz kasa już utopiona więc albo popychasz szrota dalej komuś kto miejmy nadzieję, że nie spradzi auta jak ty
    albo konkretnie się nim zajmujesz - robisz raz i jeździsz spokojnie
    Stilo W P R

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2015
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Bravo II 1.4 T-jet 120 KM
    Rocznik
    2010
    Też obstawiam, że cena była niska, do tego wersja sport (czyli to co każdy pożąda) i kupił chłopak w ciemno, a potem narzeka, że Fiat to dno. Kupiłeś szrota przez nieuwagę i masz takie opcje jak piszą koledzy, albo robisz i jeździsz, albo szukasz jelenia co go kupi bez sprawdzania i on będzie się użerał.

    Swoją drogą ciekawe czy on ma serio te 236 tysięcy czy może z 336 lub więcej
    Ostatnio edytowane przez qndziu ; 28-10-2015 o 16:50

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2015
    Skąd
    Grodzisk maz
    Wiek
    28
    Postów
    9
    Auto
    Fiat bravo 1.9 jtd 150 km
    Rocznik
    2007
    Nie kupilem w ciemno bo go ogladalem na stacji djagnostycznnej i ogolnie w kazdy mozliwy sposob w komisie ale jesli ktos robi auto na handel wie co ukryc myslicie ze mozna teraz kupic samochod igle 3 miesiace szukalem i sprawdzalem i tak gowno kupilem, latwo kest pisac trudniej ocenic samemu, auto kupilem za 19 tysi gosc chcial 22 ale spuscil na dwumas , auto ma 235 tysi bo sprawdzalem w fiacie , poprostu trafil mi sie szrot a co do marki nie podniecajcie sie tak nia bo pozostawia wiele do zyczenia , jezdzilem oplem fordem, fiatem i ten ostatni z tej trojki nie wypada zachecajaco, ale to moja opinja ktora moge wyrazic bo mi wolno, jesli ja skrytykujecie wasza sprawa , pytalem o pomoc w tych dwoch sprawach jeden udzielil odpowiedzi reszta mnie potepila bo obrazilem nieskalanego fiata, najlepiej krytykowac a w dupie miec pomoc, sam sb dam rade wydam troche kasy i bede jezdzil a wam juz dziekuje, pozdrawiam zapalencow tej nieskalanej marki

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Jak tam sobie czytam to dziwię się że nikt z forum nie chce mojego bravo pomimo że daje na niego gwarancję. Potem ktoś kupuję gniota i jest problem. Moje Bravo ma 240tyś smiga nieźle i nie ma mowy o takich akcjach więc obstawiam że twoje jest od jakiegoś przedstawiciela i przebieg pewnie 2x taki jak na zegarach. Cóż przykro mi że trafiłeś na takie auto za normalne pieniądze bo po tym co piszesz to twój egzemplarz wart był ze 13tys

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    39
    Postów
    79
    Auto
    Lybra 1.8 16V 131KM, Y 1.2 8V 60KM
    Rocznik
    2000, 2001
    Znam takich co jeżdżą audikami, oplami i innymi niemieckimi wynalazkami i całe majątki w nie pchają.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2015
    Skąd
    Grodzisk maz
    Wiek
    28
    Postów
    9
    Auto
    Fiat bravo 1.9 jtd 150 km
    Rocznik
    2007
    Pawcio78 kazdy kogos takiego zna,ameryki nie odkryles, ja pcham w fiata

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Po za tym koncze ten bez owocny wątek o jakosci marki , bo to bez sensu dochodzic się , kazdy ma swoje argunenty, powoli ogarne to wszystko i bede dodawal posty przyczynowo skutkowe, jak cos naprawie napisze objawe i proces naprawy, moze komus sie przyda

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    39
    Postów
    79
    Auto
    Lybra 1.8 16V 131KM, Y 1.2 8V 60KM
    Rocznik
    2000, 2001
    Nie obrażaj się bo nikt na tym forum nie próbuje Tobie dokopywać. Fiatowskie turbodiesle a szczególnie system zasilania CR uchodzą za bardzo trwałe konstrukcje i każdemu tu trudno uwierzyć w to że silnik z takim przebiegiem po normalnej eksploatacji ma takie problemy. Tak czy inaczej wierzymy w rychły pozytywny dla Ciebie i Twojego autka koniec i że dane Ci jeszcze będzie pocieszyć się jazdą tym naprawdę niezłym motorkiem☺ i całkiem udanym modelem znienawidzonej przez Ciebie marki.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen ad. Ilm
    Wiek
    38
    Postów
    501
    Auto
    stop
    Cytat Napisał pawcio78 Zobacz post
    Nie obrażaj się bo nikt na tym forum nie próbuje Tobie dokopywać. Fiatowskie turbodiesle a szczególnie system zasilania CR uchodzą za bardzo trwałe konstrukcje i każdemu tu trudno uwierzyć w to że silnik z takim przebiegiem po normalnej eksploatacji ma takie problemy.
    True.To jedna z najtrwalszych silników jakie znam.Tym bardziej,że masz 1.9.W Szwajcarii musieli go nieźle dojechać no ale tu w Niemczech czy Szwajcarii diesel nie jest od stania pod domem.

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał grzes26 Zobacz post
    tu w Niemczech czy Szwajcarii diesel nie jest od stania pod domem.
    Moje Bravo jak kupowałem miało 2.5 roku i 160 tyś przebiegu. Na zachodzie diesel ma zarabiac


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. skrzynia biegów Bravo 1.6 16v. pomocy!
    Napisany przez Lukas88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-08-2013, 16:14
  2. Pomocy !! bravo 1.9 td
    Napisany przez Crista na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 01-02-2013, 17:42
  3. Fiat Bravo 1.2 16V Pomocy !
    Napisany przez Ik3r na forum Kupię
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-05-2012, 12:04
  4. [szukam] Warsztat/mechanik/lakiernik/części/szrot etc
    Napisany przez Rysiek na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-04-2011, 23:28
  5. Pomocy, współczynnik CX dla Bravo
    Napisany przez kamil00512 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-02-2011, 13:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kupilem szrot

kupilem szrota

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl