Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26
Like Tree1lubi to!

Temat: Bravo strasznie dymi  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2015
    Skąd
    Cork
    Wiek
    33
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010

    Bravo strasznie dymi

    Witam, mam problem z przepchnieciem Bravka przez przeglad. Limit zadymienia dla tego rocznika to 1,5 jednostki, a on wyplul 8,6
    Wczoraj podlaczylem sie multi ecu scanem, i wszystko w normie oprocz ilosci powietrza. Na wolnych obrotach, zmierzona masa to 345mg/w a oczekiwana 207mg/w. przy 2500obr/min zmierzona to 525mg/w a oczekiwana 333mg/w. Samochod jezdzi jak trzeba, nie slabnie, odpala jak trzeba. Po odpieciu przeplywki raz dymi, raz jakby troche mniej.
    Nie chce wydawac kasy jesli nie mam pewnosci ze to przeplywka.
    dzieki
    Rafal



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Błąd przeplywomierza powinien być zapisany. A nie masz przypadkiem dpf'a

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2015
    Skąd
    Cork
    Wiek
    33
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    Dpf mialem, ale rok temu byl usuniety, egr tez byl wylaczony.
    Wlasnie wrocilem ze sprawdzania wtryskow, wszystko pieknie ladnie, az tu nagle w drodze powrotnej zaczal dymic tak ze wstyd bylo jechac. Mechanik sugerowal ze to moze byc egr, bo nie mam zaslepionego tylko w sofcie jest wylaczony

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Zaślepic i to szybko

    Dymienie występuje przy równych obrotach silnika?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2015
    Skąd
    Cork
    Wiek
    33
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    Ogolnie to teraz jak stoi na wolnych obrotach to tez dymi, kazde dodanie gazu to zaslona dymna z tylu. Wieczorem sie dobiore do egr i dam znac co i jak

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Różnica jest czy ciepły czy zimny silnik?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2015
    Skąd
    Cork
    Wiek
    33
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    Nie wydaje mi sie ze jest roznica, wlasnie jestem w trakcie wyciagania tej rurki do zaslepienia. Jakas paranoja z dostepem, sie czlowiek nadenerwuje tylko.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2015
    Skąd
    Cork
    Wiek
    33
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    No i klapa, zaslepienie egr nic nie dalo. Dalej dymi jak lokomotywa. Jakies pomysly panowie?

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Zobacz czy oleju nie ubywa. Może pierscienie lub uszczelniacze puściły? Sprawdź kompresje

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2015
    Skąd
    Cork
    Wiek
    33
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    Olej dopiero co wymienilem, ledwie 200km mam zrobione. Narazie nie ubywa. Gdyby nie mial kompresji to chyba nie palilby na dotyk?.
    Cos mi sie wydaje ze mechaniory cos spieprzyli jak zakladali wtryski. Bo odrazu po odebraniu sie zaczelo,

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Jakby kompresja lekko uciekala to byś nawet nie zauważył. Skoro po wymianie wtryskow coś zaczęło się dziać to może warto ten trop sprawdic. Może uda Ci się wtrysku podmienić od kogoś.

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Masz możliwość podłączyć pod komputer i spr wtryski?

    Wróć do mechanika, niech wyjmie i spr jeszcze raz wtryski, oraz czy podkładki założył.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2015
    Skąd
    Cork
    Wiek
    33
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    No przed sprawdzaniem u nich multi ecu scan pokazywal korekte w granicach -0.6 do 0.6 , pozniej na maszynie stan sie potwierdzil.
    A z zalozeniem wtryskow wszystko jest ok, jak zakladali to na jednym byl przedmuch bo byl jakis nagar w gniezdzie. Bylem i patrzylem jak zakladali wiec to jest ok, bardziej mnie zastanawia czy nie zapomnieli o podlaczeniu czegos co odlaczali do wyciagania. W poniedzialek jade do nich, chyba ze znajde problem wczesniej.
    Wtryski sprawdze jeszcze raz mes-em dla pewnosci czy tak jest jak bylo
    Dzieki
    Rafal

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2015
    Skąd
    Cork
    Wiek
    33
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2010
    No wlasnie sprawdzilem wtryski i mam pare zdjec.
    Przed sprawdzaniem

    Załącznik 21867Załącznik 21868

    Po zlozeniu przy temp 40C

    20151127_221438.jpg20151127_221554.jpg

    przy 85C

    20151127_224437.jpg20151127_224516.jpg

    sugestie mile widziane
    Ostatnio edytowane przez rafal84 ; 28-11-2015 o 00:17

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2015
    Skąd
    Czeladź
    Wiek
    31
    Postów
    76
    Auto
    Bravo Mjet 1.9 16v Emotion
    Rocznik
    2007
    nie wiem czy sie bym nie doczepil do przeplywomierza......... zmierzoną masę powietrza masz zawsze sporo większą od zadanej czyli za dużo powietrza dostaje a jak za dużo to niestety będzie "zapylenie" ja bym sprawdził przepływomierz i czujnik ciśnienia doładowania to drugie bym czyścił bez zastanowienia ale z przepływką są różne szkoły jedni mówią żeby nie czyścić tylko wymieniać ale ja bym czyścił decyzja twoja jesli piszę cos nie tak to mnie poprawcie pozdrawiam


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo dymi
    Napisany przez MichalB na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-02-2015, 11:53
  2. Bravo 1.9 jtd ubywa oleju i dymi na siwo przy rozruchu
    Napisany przez Lukass93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-11-2014, 16:54
  3. Bravo 1.2 16V dymi na biało, po wymianie uszczelki objawy nie ustąpiły
    Napisany przez offca na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 31-01-2014, 05:45
  4. Bravo TD 75KM szarpie i dymi na biało
    Napisany przez wigas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 17-11-2013, 10:54
  5. Bravo 1.9 JTD strasznie mułowaty
    Napisany przez sobek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-07-2013, 12:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl