Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 32

Temat: Bravo jaki silnik?  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2012
    Skąd
    kowalewo pomorskie
    Wiek
    38
    Postów
    1
    Auto
    punto 1.9 jtd

    Bravo jaki silnik?

    Witam. Chce kupic zonie fiata bravo. Sam posiadam 2 alfy ale wszystko V6.
    Mianowicie jaki silnik bedzie najbardziej ekonomiczny w bravo?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Jakie dystanse żona będzie pokonywać, dziennie?
    Polecam do miasta 1.4
    Na dłuższe dystanse 1.9 Diesel 120 KM.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2011
    Skąd
    Polska
    Postów
    8
    Auto
    panda
    Daj więcej info na temat warunków jakich będzie samochód eksploatowany. Małe dystanse - generalnie 1.4 Multiair lub 120 T-JET - różnica w spalaniu z 90-tką niezauważalna a w przypadku Multiair-a nawet może być mniejsze spalanie.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja polecam 1.9 120 km na miasto w sam raz a na trasy rewelacyjnie wygodne. miasto krótkie trasy i start z zimnego silnika to spalanie rzędu 7l/100 trasa do 110 km/h bez klimy 4.7 z kima 4.9. latem spalanie w mieście oscyluje w granicach 6/6.4l/100km. więc myślę że taniej niż na LPG bo wiadomo jak sekwencja zimą działa

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 lipiec 2012
    Skąd
    Żnin
    Wiek
    39
    Postów
    1
    Auto
    Bravo
    1,9 jtd - 150km

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał luna81yv Zobacz post
    1,9 jtd - 150km
    nie chce się czepiać ale 1.9 to jest Multi Jet nowsza wersja JTD

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 wrzesień 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    7
    Auto
    Bravo 1,6 mjet
    Ja Ci polecam 1.6 mam w wersji 105PS. Spalanie w mieście (Kraków zakorkowany) nie przekracza 6 litrów. W trasie średnio 4,5 l na 100km. Mój rekord w niskości spalania to 3,3l zrobione na odcinku 120 km (trasa Kraków Olkusz w obie strony) ale naprawdę zero wyprzedzania i bardzo delikatne operowanie gazem.
    Poza tym 6-biegowa skrzynia.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 grudzień 2011
    Skąd
    Jasło
    Postów
    26
    Auto
    Fiat Bravo 1.2 16V '99 Bosch Motronic M1.5.5
    Mój tato ma Bravo z Multijetem 1.9 - 120, bardzo fajny silniczek, średnie na poziomie 5.8 w trasie zszedł do 4.8 bajka poprostu, jak narazie od nowości przejechane 70kkm i wymieniony EGR, poza tym świety spokój.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 wrzesień 2012
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    7
    Auto
    Bravo 1,6 mjet
    a jakie były objawy padnięcia zaworu EGR?

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Pewnie kontrolka silnika, brak mocy, czarny dym z wydechu.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 grudzień 2011
    Skąd
    Jasło
    Postów
    26
    Auto
    Fiat Bravo 1.2 16V '99 Bosch Motronic M1.5.5
    Tak, świeciła się kontrolka silnika, brak mocy, cieżko było ruszyć pod najmniejsze wzniesienie . W ASO wyczyścili zawór skasowali na 100zł, ale to nic nie dało, bo padł element elektroniczny, mechanika jest w idealnym stanie, no, ale cóż element trzeba kupić cały. Zawór wymieniliśmy sami, niecałe 30 minut rozrywki. Kontrolka zaświeciła się dopiero wtedy, jak komp wykrył, że EGR nie trzyma parametrów, ale stopniowe osłabianie silnika, zaczęło być odczuwalne wcześniej, chyba ze 2 miesiące jeździliśmy autem nieświadomi, że padł zawór, aż w końcu komunikat.
    Ostatnio edytowane przez szczepko920 ; 02-09-2012 o 20:20

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2012
    Skąd
    Kościelna Wieś
    Wiek
    30
    Postów
    2
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD
    Osobiście polecam 1.9 Mjet 150 , mialem z nim kontakt co prawda w 159 , ale mimo wszystko osiagi jak i spalanie bardzo przyzwoite.W Bravo dotknalem tylko 1.6 mjet 120 i rowniez polecam , na miasto jak i w trase. Bardzo male spalanie , osiagi wystarczajace

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał djibi9 Zobacz post
    1.6 mjet 120 i rowniez polecam , na miasto jak i w trase. Bardzo male spalanie , osiagi wystarczajace
    zadziwiające jest że 1.6 i 1.9 120 KM pomimo takiej samej mocy mają różne spalania. i o dziwo 1.6 większe.
    co do spalania wersji 150 KM spalanie w mieście około 8/9l/100 km więc już sporo więcej. ale za to lepsza dynamika, jak dla mnie chyba najlepiej dopasowana jednostka pod względem moc/ waga auta. tylko to spalanie już sporo większe

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    13
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 150KM Sport
    Nigdy średnie spalanie nie wyszło u mnie więcej niż 8 litrów w mieście. Zazwyczaj jest to ok 7,5 przy dość dynamicznym stylu jazdy. Jak jechałem w miarę oszczędnie wyszło 6,7l/100km w mieście. Co prawda mam bravo dość krótko, ale zrobiłem nim już sporo kilometrów

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    a zima jeździłeś?? po zimie dowiesz się ile to pali na krótkich dystansach.
    co do dynamicznej jazdy to jest to pojęcie względne. u mnie jazda dynamiczna to taka gdzie na biegu 3 koła jeszcze piszczą a wskazówka RPM nie schodzi z czerwonego pola. i wierz mi moje przy takiej jeździe spali 8 a co dopiero 150 KM


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] Jaki olej?
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 28-02-2014, 19:40
  2. [silnik] Jaki olej do 1.9 JTD?
    Napisany przez pawels89 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 12-02-2013, 21:51
  3. [silnik] Jaki silnik zamiast 1.4 12v Plug & Play
    Napisany przez Banas921 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 21-03-2011, 00:33
  4. [silnik] Jaki olej do Bravo?
    Napisany przez boch na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 08-10-2010, 21:03
  5. Jaki olej do Bravo 1.9 JTD ?
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-07-2010, 14:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo jaki silnik

fiat bravo 2 jaki silnik

bravo jaki silnik

fiat bravo ii jaki silnikfiat bravo jaki silnik wybrac jaki silnik fiat bravofiat brava jaki silnikfiat bravo z jakim silnikiemfiat bravo 2 jaki silnik wybracbravo 2 jaki silnikbravo z jakim silnikiemjaki silnik do bravofiat bravo najlepszy silnikfiat brawo jaki silnikjaki wybrac silnik w bravo 2012jaki silnik fiat bravo 2fiat bravo 2 silnikifiat bravo 2 jaki silnik do gazufiat bravo ii silnikibravo ii jaki silnikfiat brava jaki silnik do gazjaki silnik w bravo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl