Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2015
    Skąd
    rzeszow
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    bravo II 1.4
    Rocznik
    2007

    Bravo II 1.4 16V+ lpg brc -uklad paliwowy

    Witam serdecznie.Drodzy koledzy mam problem z odpalanie zimnego silnika i chcialem przed wyjazdem na wakacje,usterke, sprobowac rozwiazac. Na listwie wtryskowej nie ma regulatora cisnienia ,wiec moje pytanie brzmi jak paliwo powraca do zbiornika? czy wogole powraca? jak to sie ma do jazdy na gazie ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2015
    Skąd
    Czeladź
    Wiek
    31
    Postów
    76
    Auto
    Bravo Mjet 1.9 16v Emotion
    Rocznik
    2007
    na gazie jak auto pracuje to pompka paliwa od beny i tak caly czas pracuje......musi paliwo wracać nie ma raczej innej opcji......a czemu nie pali?? jakies bledy sa?? moze cos nie tak z czujnikiem temperatury plynu chlodzacego??jak juz zapali to chodzi ladnie??najwyzej odlacz kleme na pare godzin...jak cos jest to sie powinno skasowac raczej

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2015
    Skąd
    rzeszow
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    bravo II 1.4
    Rocznik
    2007
    musi powracac do zbiornika, ale gdzie znajduje sie odpowiedzialny za to element? po odpaleniu, silnik dziala bez najmniejszych problemow. bledow nie ma zadnych.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2015
    Skąd
    Czeladź
    Wiek
    31
    Postów
    76
    Auto
    Bravo Mjet 1.9 16v Emotion
    Rocznik
    2007
    czyli dziwna sprawa......a jak wyglada to odpalanie?? dlugo kreci czy cos takiego?? opisz

  6. #5
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Fiat już naście lat temu zrezygnował z układów powrotnych paliwa (i przy okazji ich filtrów). Po prostu w pompie paliwa jest regulator który pcha w przewody do momentu osiągnięcia ustalonego ciśnienia a powyżej tego przelewa się bokiem i tyle. Taki system nie wpływa negatywnie na auta z LPG.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2015
    Skąd
    rzeszow
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    bravo II 1.4
    Rocznik
    2007
    a gdzie znajduje sie filtr paliwa? pod pompa paliwa? jest mozliwosc rozebrania ?

  8. #7
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał mati0032 Zobacz post
    a gdzie znajduje sie filtr paliwa? pod pompa paliwa? jest mozliwosc rozebrania ?
    Napisałem wyżej, że go nie ma.

    Do pompy jest dojście prawdopodobnie po rozebraniu wykładziny bagaznika/tylnej kanapy
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2016
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    57
    Auto
    Baravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    2011
    T-jet 120 odpala się na benzynie po czym silnik po osiągnięciu temperatury np. 30 stopni przełącza się na gaz. Problem z odpalaniem raczej nie jest winą instalacji LPG , no chyba że u Ciebie jest inaczej i od razu odpala się na gazie. Sprawdzałbym elektrykę, filtry, najprościej podpiąć i zrobić diagnostykę może już na tym etapie coś wyskoczy w błędach.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    160
    Auto
    Fiat Stilo 1.4 6 speed
    Rocznik
    2005
    Pierwsze co by m zrobił to zakręcił butle LPG, pojeździł 2-3 dni na samej benzynie, LPG lubi mieszać w mapach wtrysków i efektem jest słabe odpalanie silnika na zimno, sam przez to przechodziłem, więc zaczął bym od tego.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2015
    Skąd
    Mosina
    Postów
    117
    Auto
    Fiat bravo 2 TJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Tjet120 Zobacz post
    T-jet 120 odpala się na benzynie po czym silnik po osiągnięciu temperatury np. 30 stopni przełącza się na gaz. Problem z odpalaniem raczej nie jest winą instalacji LPG , no chyba że u Ciebie jest inaczej i od razu odpala się na gazie. Sprawdzałbym elektrykę, filtry, najprościej podpiąć i zrobić diagnostykę może już na tym etapie coś wyskoczy w błędach.
    Wystarczy ze reduktor lub co rzadsze wtryski puszcza gaz po wyłączeniu lpg i problem jest


 

Podobne tematy

  1. uklad chlodzenia
    Napisany przez Cris10 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 16-10-2016, 20:39
  2. Układ paliwowy :(
    Napisany przez jones-87 na forum Albea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 06-11-2012, 11:04
  3. Uklad paliwowy fiat ducato 2.5 d
    Napisany przez doka na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 04-02-2012, 10:51
  4. Układ Paliwowy
    Napisany przez dziwnyjaworzno na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 05-02-2010, 10:22
  5. uklad chlodzenia czy to normalne?
    Napisany przez memoviper na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-04-2009, 11:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl