Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    1,6 a 1,9 to nie jest aż taka różnica w pojemności
    spora różnica. i nie masz tu racji.

    Cytat Napisał szela Zobacz post
    po to wkładają mniejsze silniki żeby mniej palił
    kolejna bzdura. tu chodzi o mniejsze składki na ubezpieczenie. bo mniej nie będzie paliło na bank. nie patrzy się tylko na pojemność i moc przy spalaniu lecz także na gabaryty auta. przykład to Hilux mający silnik 1.6 myślisz że jemu tez dali taki silnik żeby mniej palił?? raczej na pewno nie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    kolejna bzdura. tu chodzi o mniejsze składki na ubezpieczenie
    Chcesz powiedzieć, że cały downsizing jest spowodowany tym, że w PL płaci się składki OC w zależności od tego jaką auto ma pojemność?

    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Napisał szela
    1,6 a 1,9 to nie jest aż taka różnica w pojemności
    spora różnica. i nie masz tu racji.
    Różnica jest, nie czasem jeden gar nie ma 300cccm, ale w porównaniu z tym, że np fiat "zastępuje" silnik 1,4 silnikiem 0,9 turbo zejście o marne 0,3 litra wygląda blado.

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    PL płaci się składki OC w zależności od tego jaką auto ma pojemność?
    oczywiście że tak. są tzw. widełki i w zależności od tego w jakich się znajduje twoje auto tak wygląda składka. oczywiście to jedna ze składowych na ostateczna kwotę.
    oto jedne znich
    0-700
    701-900
    901-1250
    1251-1800
    1801-2200
    2201-w górę
    Compensa poniżej 1000;
    1001 – 1200;
    1201 - 1400;
    1401 – 1600; twoje bravo się łapie tu bo rzeczywista pojemność to 1598cm3
    1601 – 2000;
    2001 i więcej.
    oto tabela. tu jeszcze róznice nieduże między twoim a moim ale te różnice czasem sięgają 500/600zł i więcej
    php79fRHS.jpg

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    szela odnośnie różnicy 1.6 a 1.9 czy nawet 1.8.. Moja młoda ma Peugeota 206 1.6 16V 110km, ja mam Bravo 1.8 16V 113km.. Waga aut jest bardzo zbliżona, nie porównuję tu przełożeń itp, ale z grubsza się to wszystko pokrywa.. Fiatem zdecydowanie przyjemniej się jeździ, ma też lepszego kopa i nie chodzi o te 3km tylko o to, że ja spokojnie mogę na 5 tym biegu przyspieszać od 50km/h do 200 a młoda jakby wrzuciła 5 przy 50km/h to by budą tak bujało itp.. Inna elastyka silnika, u mnie znacznie niżej łapie moment obrotowy.. Generalnie może porównywanie 2ch zupełnie innych aut mija się z celem ale tak właśnie jest z każdym silnikiem.. Jeździłem brava 1.6 i 1.4.. 1.4 to w sumie muł bagienny przy 1.6 i 1.8 ale nawet 1.6 trzeba po prostu wyżej kręcić jak chce się czuć przyspieszanie.. Często właśnie te 200cm robi dużą różnicę w dynamice jazdy bo te KM to są przy odpowiednich warunkach i obrotach, a anie tylko konie się liczą tylko też moment i obroty w których jest on maksymalny..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Wiem, że w PL płaci się od pojemności ale w Niemcze płaci się od koni, w UK też konie mają wpływ na wysokość stawki, podejrzewam, że w większości europy na stawkę wpływ mają konie a nie pojemność. Jakbyś przeczytał całe zdanie to wiedziałbyś, że było to pytanie retoryczne które zadam jeszcze raz, "Chcesz powiedzieć, że cały downsizing jest spowodowany tym, że w PL płaci się składki OC w zależności od tego jaką auto ma pojemność?" Cały świat, wszystkie firmy motoryzacyjne zmniejszają pojemności żeby Polacy płacili mniej za OC? Troszkę nie chce mi się wierzyć... Poza tym troszkę o tym czytałem i z tego co pamiętam to ma to na celu mniejsze zużycie paliwa i niższe koszty produkcji. Artykułów w necie nie brakuje więc jak ktoś chce może się dokształcić.
    byrrt nie można, od tak sobie, porównać 2 silników bo na elastyczność ma wpływ wiele rzeczy.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    Wiem, że w PL płaci się od pojemności
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    Chcesz powiedzieć, że cały downsizing jest spowodowany tym, że w PL płaci się składki OC w zależności od tego jaką auto ma pojemność?
    jakos nie widać żebys wiedział. i wcale nie wyglądało to jak pytanie retoryczne a jak brak wiedzy w danym temacie.
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    byrrt nie można, od tak sobie, porównać 2 silników bo na elastyczność ma wpływ wiele rzeczy.
    i tu sie mylisz budowa silników jest podobna więc ma to jak najbardziej sens. porównaj swoje 1.6 z moim 1.9 moje spala mniej a jeżdżę dynamicznie. bilans spalania z okresu dużych mrozow i jazdy tylko po miescie oraz na odcinkach 3/4 km to 7.4 więc całkiem nieźle. normalnie jest 6 więc pojemność ma duże znaczenie.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    jakos nie widać żebys wiedział
    OC płacę już od dobrych kilku lat i naprawdę wiem jak oblicza się jego wysokość. Chodzi mi o to, że wg Twojego rozumowania w Polsce kupujemy tyle nowych aut, że koncerny motoryzacyjne wręcz biją się o nasz rynek i stosują downsizing żeby nam, Polakom było łatwiej i żebyś mogli płacić mniej, co tam Unia, co tam normy emisji spalin, co tam ceny ropy, niech auta palą więcej - Polacy będą mieli niższe OC, to jest dla nas najważniejsze, czy dobrze myślę?

    "Pogoń za osiągami silników Diesla sprawiła, że w konstrukcji jednostek benzynowych wykorzystano w praktyce i rozwinięto downsizing. Idea jest prosta - zużywamy mniej paliwa, ale nie rezygnujemy z dynamiki" - cytat z pierwszego lepszego artykułu o downsizing.

    Akurat moment obrotowy, czyli parametr który często utożsamia się z tzw. elastycznością silnika w głównej mierze zależy od przełożenia, w przeciwieństwie do mocy silnika, na którą przełożenie nie wpływa znacząco. Silniki o tej samej pojemności mogą zupełnie inaczej "jeździć", mieć zupełnie inne charakterystyki, nawet dwa "takie same" (identyczna pojemność) bloki z inną górą (np 8v i 16v) zachowują się inaczej, nie mówiąc już o tym, że nawet o identycznych silnikach po dokonaniu modyfikacji układu dolotowego która pozwala zmienić przebieg krzywej M/obr/min. mogą jeździć zupełnie inaczej. Pomijam fakt różnego stopnia zużycia dwóch silników. Dlatego takie porównania uważam za lekko nietrafione.

    Kolejną sprawą jest to że 1,6Multijet 120koni jest wg. producenta szybszy, mniej zajmuje mu sprint do setki i mniej pali - od taki efekt uboczny poprawiania Polakom komfortu życia, w końcu robimy to tylko po to by w Polsce płacono mniej za OC.

    Spalanie średnie wg portalu autocentrum dla mojego silnika to 4,8 - średnia z opinii użytkowników. Zazwyczaj dane tam zawarte się sprawdzają dlatego się ucieszyłem, że będę miał oszczędne auto. Niestety mi takiego spalania nie udało osiągnąć i o tym piszę aby ktoś kto to przeczyta mojego posta miał świadomość, że może nie być tak kolorowo. Wydaje mi się, że po to właśnie jest forum aby wymieniać się informacjami/spostrzeżeniami/odczuciami (nawet subiektywnymi) a nie na siłę próbować przekonać do swojego zdania.
    Szanuję kolegę i naprawdę nie chciałem się bawić w cytowanie, czy inne słowne przepychanki bo nie o to chodzi ale jak kolega neguje wszystko co napisałem, w każdym temacie, w dodatku, w moim przekonaniu, głosząc poglądy mijające się z prawdą to musiałem zareagować.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    Kolejną sprawą jest to że 1,6Multijet 120koni jest wg. producenta szybszy, mniej zajmuje mu sprint do setki i mniej pali
    no więc pomysl. skoro jest zwinniejszy i szybszy (co jest głupota totalna i brednią na kółkach, jak ma palić mniej jak sa to samochody o tej samej wadze i liczbie koni różniące się pojemnością. chyba to troche nie tak skoro pojemność mniejsza i jeszcze ma mniej palic przy takiej budzie.) to jak ma byc oszczędniejszy?? zastanów sie nad tym bo to sprzeczne informacje ktore daje koncern a na ktore sie lapią ludzie. oprócz OC jest jeszcze myslenie kerowcow typu: aha ma mniejsza pojemnośc to mniej spali. bzdura. nie patrzą ludzie na inne czynniki jakie wpływają na to spalanie
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    Spalanie średnie wg portalu autocentrum dla mojego silnika to 4,8 - średnia z opinii użytkowników. Zazwyczaj dane tam zawarte się sprawdzają dlatego się ucieszyłem
    zazwyczaj. ja też z ich strony korzystam ale dane niekiedy sa przekłamane
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    nie na siłę próbować przekonać do swojego zdania.
    ja cie nie przekonuje bo mi to lotto. mówię tylko jak jest.
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    w każdym temacie, w dodatku, w moim przekonaniu, głosząc poglądy mijające się z prawdą to musiałem zareagować.
    nie neguje tylko wyrażam swoje zdanie. i nie mijam sie z prawdą tylko mówię jak jest wg mnie do czego mam takie samo prawo jak ty.

    nie mam zamiaru ci udowadniać że mam racie bo widać jesteś nieugięty i dalej twierdzisz że powinieneś mieć nizsze spalanie ode mnie. to ja życzę ci osiągnięcia takich rezultatów.

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    seth faktycznie podchodzisz do sprawy dość bezkompromisowo.. Tu się czepne Twojego stwierdzenia że jak auto te same, tyle samo KM to MUSI palić tyle samo - nie no to już bzdura jest Są różne jednostki i różnie one gospodarują paliwem.. Wielokrotnie zdarza się że auto z mniejszym silnikiem będzie paliło mniej choć należy z tym uważać.. Jak silnik będzie źle dobrany do auta to będzie palił więcej niż np większy mocniejszy. Z telefonu piszę więc nie mogę w pełni rozwinąć myśli..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    seth faktycznie podchodzisz do sprawy dość bezkompromisowo
    jak tak zostałem odebrany to sorry.

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    jak auto te same, tyle samo KM to MUSI palić tyle samo
    chyba źle mnie zrozumiałeś. chodziło mi bardziej o toze przy takich samych mocach i gabarytach palic nie będą identycznie jeśli pojemnośc jest inna. i że 1.6 może palic więcej.

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Jak silnik będzie źle dobrany do auta to będzie palił więcej niż np większy mocniejszy
    no właśnie cały czas o to mi chodzi. i chce to wytłumaczyć a kolega szela upiera się ze mniejszy musi znaczyć oszczędniejszy. i to nei chodzi o bezkompromisowość tylko o konkretny przykład jaki mamy teraz w porównaniu tego 1.6 i 1.9

    aha i co do tego że niby nie patrzę na zdanie innych.
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    Spalanie średnie wg portalu autocentrum dla mojego silnika to 4,8
    na stronie autocentrum na ktora powoływał się szela jest tak
    1.6 - 120KM spalanie 5.8 = 25 opinii
    1.9 - 120KM spalanie 6.0 = 140 opinii
    więc widać że akurat w tym silniku nie ma się co za bardzo sugerować bo dane są mało miarodajne
    więc wydaje mi sie że jak ktoś mówi i tłumaczy że nie koniecznie musi być tak ze mały litraż = małe spalanie. a wydaje mi sie że moje wypowiedzi były dość konstruktywne.
    Ostatnio edytowane przez seth ; 19-02-2012 o 11:38

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    no właśnie cały czas o to mi chodzi. i chce to wytłumaczyć a kolega szela upiera się ze mniejszy musi znaczyć oszczędniejszy. i to nei chodzi o bezkompromisowość tylko o konkretny przykład jaki mamy teraz w porównaniu tego 1.6 i 1.9
    To parę słów ode mnie - jak było w praktyce .
    Mam parę znajomych którzy jeździli bravo najpierw z 1,9 a potem z 1,6 jtd jak 1,9 zaczeli wycofywać - za każdym razem po roku eksploatacji - samochody służbowe - to mogą być subiektywne odczucia ale te 10-12 osób nie może się mylić - praktycznie każdy z tych paru osób mówił że 1,6 przyjemniej się zbiera i mniej pali , moje zdanie jest takie samo - przy codziennej eksploatacji 1,6 miał średniego te 0,5 mniej niz 1,9 . Gonitwy po zakładzie po najdłuższej prostej - 1,6 choć nieznacznie - zawsze był z przodu, bez względu na kierowce . Moim zdaniem 1,6 przyjemniej się wkręca na obroty - i wrażenie jest jak by się miało więcej mocy pod pedałem przyspieszenia niż w przypadku 1,9. Jedyna przewaga 1,9 jaką ja widzę - jak ktoś ma ochotę podkręcić programowo elektronikę - brał bym 1,9 .

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał BART_osz Zobacz post
    jak ktoś ma ochotę podkręcić programowo elektronikę - brał bym 1,9
    powiedz mi fesem da się zdziałać coś?? czy polecasz inny program.
    i powiedz bo może się orientujesz jak 1.9 150 KM sę zachowuje w porównaniu do 120 KM

  14. #28
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    no więc pomysl. skoro jest zwinniejszy i szybszy (co jest głupota totalna i brednią na kółkach, jak ma palić mniej jak sa to samochody o tej samej wadze i liczbie koni różniące się pojemnością.
    Nie stawałem na kresce z 1,9 ale producent podaje, że jest szybsze, a kolega BART_osz potwierdza to przeprowadzeniu testów. Także jak widać nie jest to głupotą totalną ani brednią na kółkach. Nie twierdze, że różnica w sprincie do 100km/h rzędu 0,3 sekundy jest porywając ale jest i jest to faktem.
    A może być szybszy i mniej palić bo jest nowszym silnikiem, lżejszym i 16zaworowym, o takie kilka nieistotnych różnic.
    No ale dyskusja przeradza się w kłótnię obiegając do głównego tematu.
    Wiec napisze jeszcze to co chciał i wyłączam się z tematu.
    Jestem bardzo zadowolony z Nowego Bravo jest bardzo fajnym i wygodnym autem ale mi silnik 1,6 bardzo dużo pali, owszem jeżdżę dynamicznie i szybko ale wydaje mi się średnie spalanie od 6,5l/100km to stanowczo za dużo.

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    Nie stawałem na kresce z 1,9 ale producent podaje, że jest szybsze
    maja taka sama Vmax z tego co wyczytałem i takich samych obrotów potrzebuje do osiągnięcia 120 KM. nie wiem jak to sie ma do całej dynamiki ale jak mówicie ze jest zwinniejsze to pewnie tak jest.
    dlatego ciekawi mnie jak ma się to tych dwóch aut 1.9 16V dzikawi mnie spalanie w nim. powinno być drastycznie większe myślę że nawet średnie bliskie 7.5

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    ale mi silnik 1,6 bardzo dużo pali, owszem jeżdżę dynamicznie i szybko ale wydaje mi się średnie spalanie od 6,5l/100km to stanowczo za dużo.
    Wydaje mi się że przy dynamicznej jeździe 6,5 średniego to całkiem nieźle - ale to oczywiście znowu u każdego z nas to "dynamicznie" może znaczyć odmienne style jeżdżenia.

    Cytat Napisał seth Zobacz post
    powiedz mi fesem da się zdziałać coś?? czy polecasz inny program.i powiedz bo może się orientujesz jak 1.9 150 KM sę zachowuje w porównaniu do 120 KM
    Nie wiem, czy fesem coś się da zdziałać - w przypadku chiptuningu dużo więcej wiem o grupie vag o fiacie niestety mało :-( .
    Ale znajomego z byłej pracy mam który zafundował sobie nowy program - z hamowaniem przed i po - w 1,9 120 konnym - przebieg momentu fajnie mu "wymodelowali" z maxem Nm przy 2,5-2,6 rpm i jeździ to świetnie ( koników wyszło 148, momentu... nie pamiętam :-/ ) . Przejechał od tego czasu już z 60 tyś i narazie sprzęgło się nie ślizga i wszystko jest tip top. Spalanie miał zaraz po chipie wyższe - ale to tłumaczę "cieszeniem" się większą mocą .

    W swoim ori 1,9 150 konnym - średniego spalania przy spokojnej jeździe mam 6,2 - żeby dobić do 7,5 jak seth pisze - da się - ale muszę się mocno starać ( a buda mocno nie opływowa i ciężka - dużo cięższa niż w bravo ) . W bravo takie 1,9 16v - będzie miało spalanie jak 1,9 8v - takie jest moje doświadczenie choć bravo z takim silnikiem jeździłem tylko tydzień - różnica w jeździe w stosunku do 8v - niby tylko 30 koni ale różnica spora . Takim sportem można zaskoczyć na drodze nie jednego kozaka w "lepszej" marce . Bravo sport to super zabawka wywołująca szeroki uśmiech na twarzy kierowcy . Myślę że każdy kto jeździł z tym się zgodzi .


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Ducato 2,3 , 120KM i Bład Problem z Sterownikiem Powietrza
    Napisany przez MichalPoznan na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 15-05-2012, 18:21
  2. Kupno fiata bravo JTD
    Napisany przez jacjacek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 11-11-2011, 20:25
  3. Kupno bravo
    Napisany przez seba na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-04-2011, 08:51
  4. Kupno wycieraczek - Valeo (czy takie pasuja)
    Napisany przez scorcher na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 11-12-2009, 19:55
  5. Zenada ze Scudem 2007r 2.0 Mjet 120km
    Napisany przez Sloik na forum Scudo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-02-2009, 20:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.4 120 km opinie

fiat bravo 1.4 turbo opinie

fiat bravo 1.4 120 km

bravo 1.4 120km

fiat bravo II 1.4 120 KM z gazem

fiat bravo 1.4 t-jet opinie

fiat bravo 1.4 120km opinie

fiat bravo 1.4 120 km spalanie

fiat bravo 1.4 120

fiat bravo 1.4 turbo

fiat bravo 1.4 120km test

fiat bravo 1.4 t-jet test

turbina fiat bravo 1.4

koszt instalacji gazowej fiat bravo 1.4 120km

fiat bravo 1.4 120km

fiat bravo 1 4 120km opinie

fiat bravo 1.4 testfiat bravo 1.4 120 testfiat 1.4 turbobravo 1.4 testbravo II opiniefiat bravo 1.4 120 km testfiat bravo 2 1.4 opiniefiat bravo 1.4 t jet turbinabravo 1.4 120
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl