Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 31
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001

    Exclamation BRAVO II 1.4 120km - KUPNO- Czy watro?

    Witam.

    Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się kupić nowe Bravo II za 54000 zł silnik 1.4 120km

    Chcą mi za tą sumkę wcisnąć w salonie..
    Jakie są wasze opinie?

    Warto.. Czy nie warto?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    tanio jak barszcz jak za nowe auto. tyle ze nie wiemy jakie ci wyposażenie chcą dać. napisz cos więcej. i czy na pewno chcesz benzynkę

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przy dzisiejszych cenach ropy brać benzynę i ew. dobrą instalację gazową
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Wyposażenie standard.

    A czy bardzo odczuwa się różnicę 1.4 90km a 1.4 120km?

    Może i pytanie jak 3 latka ale..
    Mam okazje kupić 90 jeszcze taniej..
    I nie wiem czy ryzykować słabszy silnik..

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Wyposażenie standard.
    co rozumiesz przez standard?? bo to pojęcie względne
    .

    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    nie wiem czy ryzykować słabszy silnik..
    ja bym brał mocniejszy ale zobacz sobie jeszcze na spalanie obu modeli na stronie autocentrum.pl/spalanie


    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Przy dzisiejszych cenach ropy brać benzynę i ew. dobrą instalację gazową
    spalanie
    bravo 1.4 120 KM średnio 10 litrów gazu koszt przejechania 100km pb 45zl LPG 39zł
    bravo 1.9 120 KM średnio 6 litrów ropy koszt przejechania 100km 34 zł

    więc teraz pytanie czy na pewno warto pchać się w gaz?? i wymieniać świece co 15 tysięcy i płacic za przeglądy więcej?? chyba nie bardzo jednak tym bardziej ze zapowiadają wzrost ceny gazu do 4 zł

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się kupić nowe Bravo II za 54000 zł silnik 1.4 120km
    W Bydgoszczy w salonie Fiata w czerwcu 2011 chcieli mi Bravo II z tym motorem z pakietem Sport (nie model sport, a pakiet Sport) sprzedać za ciut ponad 56 tys. zł.
    Auto fajnie się prezentowało, alufelgi rasowe, całe czarne, szyby przyciemnione, czerwona nić w środku.
    W tej cenie oferowali tez montaż instalacji LPG w salonie, czyli wyjechałbym już autem na LPG.

    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    A czy bardzo odczuwa się różnicę 1.4 90km a 1.4 120km?
    Jeździłem tym i tym i czuć różnicę, ale tylko wtedy gdy turbina się ruszy dobrze do pracy, wtedy czuć te dodatkowe konie.
    Samo auto źle się nie odpycha i to i to. 1.4 z Turbo udaje się też dobrze "zagazować".

    Ja bym szukał tego mocniejszego, jak nowe to nie ma obaw, że ktoś źle traktował turbinę.

    Dopytaj się w salnie o jakieś egzemplarze z rocznika poprzedniego, mają duże upusty.
    Lub auta które stoją na stocku. W tamtym roku słyszałem o ... nowej Alfie 159 SW która była nowa tyle tylko, że około 2 lata na stocku "przeleżała".
    Może to akurat zły przykład bo nie dobrze jak auto tyle stoi, ale dopytaj się o jakieś roczniki z roku ubiegłego.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    No i dlaczego nie kupiłeś?

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Julka mi się zamarzyła A później jakoś ciśnienie odeszło i tam sam jakoś temat zszedł na dalszy plan.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    bravo 1.4 120 KM średnio 10 litrów gazu koszt przejechania 100km pb 45zl LPG 39zł
    bravo 1.9 120 KM średnio 6 litrów ropy koszt przejechania 100km 34 zł
    ej no Paweł nie naginaj sytuacji..
    Podejrzewam że paliwa bierze to z 8 litrów czyli 100km = 8*5,6~45zł, gazu ok niech bierze 10 czyli 10*2,7=27zł, disel licząc ok 6-7 litrów ok 37z.
    Do tego disel będzie drożeć, ale PRZEDE WSZYSTKIM auta z tymi silnikami są znacznie droższe i w razie awarii zdecydowanie bardziej walą po kieszeni.. A nie ma się co łudzić że to tak jak stare wolnnosące disle nie psują się wcale..


    ---------- Post dodany o 21:06 ---------- Poprzedni post dodany był o 21:05 ----------

    I zmieniłem temat - to BRAVO a nie BRAVA
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja wzialem dane ze strony autocentrum. a co do spalania to ja swoim nie przekraczam 6/100 czyli 6* 5.60=33.60 moim zdaniem gra nie warta swieczki bo LPG ma drożeć i kosztować tyle co inne paliwa wiec czy jest sens czy nie to neich kazdy sam oceni. mialem auto na gaz i mam ropniaka. do gazu nigdy nie wróce i tyle wiem. co do cen części to nei powiedzialbym ze sa droższe raczej ceny sa porównywalne (rozrząd z pompa wody + olej + filtry= 700zł z robotą chyba niewiele) tym bardziej że sporo pasuje ze stilo. a i sam samochód z wyprzedaży 2011 będzie w porównywalnej cenie

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Paweł ja się tam upierać przy niczym nie będę, ale fakt jest taki, że gaz drożeć to ma już od dobrych paru lat.. Nawet jak będzie kosztować 4zł to będzie opłacalny przy cenie paliwa za 6zł (disel pewnie z 50gr więcej). Instalacja za 3000zł zwraca się po 20-25tyś.. Silnik disla jest droższy z reg o nawet 7-10tyś zł (choć jak tu to nawet nie wiem).. A mówiąc o częściach nie mówię o rozrządzie tylko o turbinie, o wtryskach.. Padnie turbina i masz parę tyś w plecy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    niby masz rację z ta turbina ale w tym 1.4 120 tez jest turbo więc myśle że koszt podobny jej regeneracji. nie wiem ja jakoś do gazu nigdy bym nie wrócił, za dużo z tym kłopotu jak cos się sypie. ze znalezieniem dobrego gazownika jest większy kłopot jak z mechanikiem. może jeszcze fakt że place za ropę trochę mniej jak przeciętny kowalski i dlatego mi się to opłaca. mnie 100 km kosztuje jakieś 25 zł . tyle to ja praktycznie płaciłem z puntem na gaz które brało średnio 9 litrów tegoż trunku na mieście

  14. #13
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Chciałem kupić 1,4 T-jet ale nie znalazłem nic ciekawego z automatyczną klimatyzacją, na czym bardzo mi zależało dlatego mam 1,6 multijet też 120koni. Ogólnie silniczek fajny, cichy, elastyczny ale pali sporo i powiem szczerze, że jak czytam, że 1,9 nie przekracza 6litrów to troszkę nie chce mi się wierzyć. Starą bravą mogłem zejść poniżej 5 w trasie, a w cyklu mieszany paliła niecałe 6, nuovo bravo z 1,6 w trasie ma problem zejść poniżej 6 a mieszany zaczyna się 6,5...
    Dla mnie 1,4 T-jet prowadził się super i jak dobrze pamiętam to w zeszłym roku proponowali mi w salonie za 48tys rocznik 2010 + 3tys za instalację gazową.

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał szela Zobacz post
    nuovo bravo z 1,6 w trasie ma problem zejść poniżej 6 a mieszany zaczyna się 6,5..
    mala litraż jednak robi swoje pomimo że koni jest psoro to jednak pojemnośc za mała. to auto troche waży.
    obecnie jeżdżę tylko w mieście 3/4 km i znowu start z zimnego. spalanie to 7,4l/100. sporo ale jednak przy -10 to zanim się rozgrzeje to ja go juz gaszę.
    latem spokojnie 6 na mieście a trasa 4.5 jadąc przepisowo i hamując silnikiem natomiast tarsa 120 i wyprzedzanei czyli energiczna jazda to max 5.4

  16. #15
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    1,6 a 1,9 to nie jest aż taka różnica w pojemności, a po to wkładają mniejsze silniki żeby mniej palił, a nie więcej bo innych oszczędności z nich nie ma. Wiem, że dane producenta o spalaniu można włożyć między bajki ale nie spodziewałem się takiego spalania.
    Fakt, że ja rzadko jeżdżę 120km/h, do pracy lecę A4 a że zawsze jestem spóźniony to potem trzeba nadrabiać


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Ducato 2,3 , 120KM i Bład Problem z Sterownikiem Powietrza
    Napisany przez MichalPoznan na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 15-05-2012, 18:21
  2. Kupno fiata bravo JTD
    Napisany przez jacjacek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 11-11-2011, 20:25
  3. Kupno bravo
    Napisany przez seba na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-04-2011, 08:51
  4. Kupno wycieraczek - Valeo (czy takie pasuja)
    Napisany przez scorcher na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 11-12-2009, 19:55
  5. Zenada ze Scudem 2007r 2.0 Mjet 120km
    Napisany przez Sloik na forum Scudo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-02-2009, 20:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.4 120 km opinie

fiat bravo 1.4 turbo opinie

fiat bravo 1.4 120 km

bravo 1.4 120km

fiat bravo II 1.4 120 KM z gazem

fiat bravo 1.4 t-jet opinie

fiat bravo 1.4 120km opinie

fiat bravo 1.4 120 km spalanie

fiat bravo 1.4 120

fiat bravo 1.4 turbo

fiat bravo 1.4 120km test

fiat bravo 1.4 t-jet test

turbina fiat bravo 1.4

koszt instalacji gazowej fiat bravo 1.4 120km

fiat bravo 1.4 120km

fiat bravo 1 4 120km opinie

fiat bravo 1.4 testfiat bravo 1.4 120 testfiat 1.4 turbobravo 1.4 testbravo II opiniefiat bravo 1.4 120 km testfiat bravo 2 1.4 opiniefiat bravo 1.4 t jet turbinabravo 1.4 120
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl