Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 33
Like Tree1lubi to!

Temat: Bravo 1.9 MultiJet 120KM - wysokie spalanie  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    20
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Ja również dzisiaj podłączyłem. Temperatury latają między 50-77°C. Także wymieniam w sobotę termostat.
    Przy okazji wykryłem usterkę. Mam błąd P0704 - obwód styku sprzęgła. Tak jak by sprzęgło było ciągle wciśnięty.
    Co to może być dokładnie? Mam wersję z tempomatem.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    20
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Termostat wymieniony, czujnik sprzęgła naprawiłem
    Teraz strzałka temperatury po kilku kilometrach stoi pionowo jak dzwon Zresetowałem komputer i zrobiłem test po mieście przez godzinę.
    Na razie to żaden wiarygodny wynik ale różnica na oko jest spora, bo po godzinie wróciłem pod dom z wynikiem 6.9L/100. Także jest dobrze Dojdzie do tego z 25% trasy i będzie jeszcze lepiej

    Także chciałem wam serdecznie podziękować za pomoc i cenne wskazówki. Gdyby nie wy, to do dziś bym pewnie kminił w czym jest problem.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008
    Podlacz komputer i sprawdz korekty wtryskow.
    ja tym motorem robilem 6.4L jak zaczely leciec wtryski spalanie wzroslo, po naprawie wrocilo do niskiego spalania

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    tutaj raczej wystarczyło wymienić termostat, ale sprawdzić korekty nie zawadzi. gdzie i za ile robiłeś te wtryski? u mnie prawdopodobnie będzie 1 do regeneracji...
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    41
    Auto
    Bravo II 1.9 120KM
    Rocznik
    2008
    Robiłem w Ołtarzewie pod Warszawa - ale nie polecam
    Zwiedzilem 5 serwisów w temacie, i i tak nie jestem zadowolony....Fachowcy sa w UK chyba

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    mam ten sam problem u siebie. już właściwie miałem jechać do pewnej firmy, ale coś mnie tknęło i poszukałem opinii...
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    20
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Witam ponownie,
    Postanowiłem zrobić tą korektę wtrysków, bo jak się okazuje jednak samochód dalej sporo pali mimo wymiany termostatu. Jazda bez klimy 8/100, a z klimą 9.2/100 także masakra.
    Zrobiłem korektę, ale jutro pewnie wykonam ją jeszcze raz bo zapomniałem wyłączyć światła i klimę. Ogólnie sprawdzałem na biegu jałowym i temp. 86°C.

    No i się podłamałem, bo chyba jest źle

    Podaje kilka parametrów, bo porobiłem kilka fotek w krótkich odstępach czasu.

    1.
    -0,68 mm
    -2,37 mm
    1,94 mm
    0,90 mm

    2.
    -0,63 mm
    -2,65 mm
    2,25 mm
    1,18 mm

    3.
    -0,83 mm
    -2,46 mm
    2,01 mm
    1,04 mm

    Podejrzewam, że już żaden dodatek do czyszczenia wtrysków nie pomoże.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    osobiście testowałem chemię do czyszczenia układu wtryskowego i nie zauważyłem żadnych pozytywnych efektów. lepiej od razu odkładać kasę na wymianę/regenerację wtrysku. w Twoim przypadku wtrysk na cylindrze nr 2 ma największą odchyłkę. ewidentnie przelewa stąd tak duża korekta na minus. zacznij od niego.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    20
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Dzięki wielkie za informacje.
    Czyli trzeci cylinder prawdopodobnie dokłada za niego czy jak? Bo ja nie bardzo potrafię to poprawnie odczytać.

    Z tego co wiem, to nowy wtrysk to koszt 1300zł więc albo używka albo regeneracja koło 500zł. Nie da się go jakoś wygotować czy coś?

    Pozwolę sobie jeszcze zapytać o numery wtryskiwaczy. Czy jakbym chciał wymienić na używkę, to muszę znaleźć o tym samym numerze? Czy wszystkie cztery wtryskiwacze maję ten sam numer? Z góry dziękuję za pomoc.
    Ostatnio edytowane przez Rayner28 ; 18-06-2015 o 13:49

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    20
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Przed chwilą zrobiłem jeszcze jeden test. Tym razem na wyłączonej klimatyzacji i światłach ale wcześniej pojeździłem trochę, bo nalałem Xeramica Do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla.

    Poniżej zamieszczam dwa screeny z MSE oraz link do pobrania pliku csv jakby ktoś miał możliwość/chciał otworzyć go sobie i zobaczyć w MSE.
    Tam gdzie parametry się zmieniają, gazowałem samochód na 2tys obrotów. Chwile potrwało zanim udało mi się ustawić sztywno nogę, ale udało się na jakaś minutę
    Pod sam koniec pierwszego wykresu widać, że parametry się trochę rozjeżdżają mimo, że nie ruszałem padłu gazu. Na drugim obrazku jest dalsza część testu i znów gazowanie do 2tys. obrotów, a następnie puszczenie gazu.

    Co ja mam sobie w takim razie myśleć? Bo po tym teście odpaliłem klimatyzację i wtrysk na drugim cylindrze znów zaczął wędrować poniżej -2.47 mm. Bez klimy trzyma się max na -1.02 mm. Nie wiem o co kaman.

    >>>Plik CSV<<<





  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2015
    Skąd
    Żnin
    Wiek
    32
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 120km
    Rocznik
    2008
    Nie wiem o co chodzi,ale właśnie dlatego kupiłem T-Jeta. Miałem fatalne doświadczenia z dieslem (nie fiatowskim),wiem że diesle Fiata są super, ale wolałem trochę większe koszty zakupu na stacji benzynowej, niż bujać się z dwumasami, dpf'ami itd

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2015
    Skąd
    Lublin
    Postów
    20
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Ehhh ja niby dpf'a nie mam ale co z tego jak same problemy. Już sam nie wiem czy to problem z wtryskami, że takie spalanie czy szukać jeszcze gdzie indziej. Bo błędów w kompie zero.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2015
    Skąd
    Irlandia
    Wiek
    35
    Postów
    19
    Auto
    Bravo 1.9 multijet
    Rocznik
    2008 grudzien
    U mnie spalanie w mieście 7.1 ale tez troszkę mam kontuzje z samochodem wiec podejrzewam ze to przez to na trasie 4.8
    Wskazówka po przejechaniu kilku km ustawia sie idealnie pionowo pozdrawiam

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Domin1982 Zobacz post
    U mnie spalanie w mieście 7.1 ale tez troszkę mam kontuzje z samochodem wiec podejrzewam ze to przez to na trasie 4.8
    a jakiego spalania spodziewałeś się na trasie? 3/100?
    vojta81 lubi to.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2015
    Skąd
    Irlandia
    Wiek
    35
    Postów
    19
    Auto
    Bravo 1.9 multijet
    Rocznik
    2008 grudzien
    Powiem tak swoim a accordem type s 2.0 na trasie zbijam na 5.2 , civic UFO 1.8 4.8 , stilo z tym samych silnikiem poniżej 5 wiec oczekuje ok 4.8
    Chyba normalne


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skokowo chodzący pedał sprzęgła 1.9 Multijet 120KM
    Napisany przez neftali na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 18-07-2014, 09:14
  2. 1.9 8V 120KM Multijet - szarpanie w okolicy 2tys obrotów
    Napisany przez neftali na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-05-2014, 15:07
  3. Wysokie spalanie
    Napisany przez martynek9 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-05-2013, 16:51
  4. Za wysokie spalanie 1.9 jtd
    Napisany przez Pinto na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 29-03-2012, 11:28
  5. wysokie spalanie jtd
    Napisany przez alogator na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-03-2010, 09:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plbravo-ii-467bravo-1-9-multijet-120km-wysokie-spalanie-28690

bravo 2 1.9 120 km spalanie

opinie o silniku 1.9mjet 120 km

spalanie 120km 1.9 fiat bravo

wysokie spalanie fiat bravo 1.9 multijet

wzrost spalania bravo ii

fiat bravo 1.9 multijet duzy wzrost spalania

fiat bravo 2 1.9 jtd 120 km wysokie spalanie

bravo 2007 1.9 120km za wysokie spalanie

bravo 2007 1.9 mjet 120 km duze spalanie

fiat bravo 1.9 jtd spalanie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl