Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    45
    Postów
    1,116
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012

    Bravo 1.4 Multiair 140KM czy T-JET 150KM? - trwałość silnika.

    Witajcie,

    zastanawiam się nad zakupem Bravo.
    Interesują mnie dobrze wyposażone wersje (ESP, ASR, Hill Holder, automatyczna klimatyzacja) z manualną skrzynią, moc 140-160 KM, najlepiej benzyna bez instalacji gazowej a jeśli diesel to niechipowany, rocznik 2010.

    Czy ktoś w szanownym gronie ma Bravo 1.4 Multiair z przebiegiem ponad 100 tys. km? Jak jest z trwałością tej konstrukcji? Jest dość skomplikowana więc wole się upewnić.
    Może lepiej kupić sprawdzoną konstrukcję T-JET 150KM?

    Będę wdzięczny za wszelkie uwagi od użytkowników.

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    107
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 KM S&S Blue maserati
    Rocznik
    2010
    MultiAir to niszowy silnik, egzemplarze z przebiegiem ponad 100 tyś. to dopiero sztuka znalezc. Moj ma 4 lata i przebieg 44 tyś km. Problemow z jednostka napedowa brak.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    45
    Postów
    1,116
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał stew66 Zobacz post
    MultiAir to niszowy silnik, egzemplarze z przebiegiem ponad 100 tyś. to dopiero sztuka znalezc. Moj ma 4 lata i przebieg 44 tyś km. Problemow z jednostka napedowa brak.
    To prawda, zwłaszcza w Polsce. pewnie za granicą są bliżej setki. Ciekawi mnie jak będzie z trwałością.

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  5. #4
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    45
    Postów
    1,116
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał stew66 Zobacz post
    MultiAir to niszowy silnik, egzemplarze z przebiegiem ponad 100 tyś. to dopiero sztuka znalezc. Moj ma 4 lata i przebieg 44 tyś km. Problemow z jednostka napedowa brak.
    Wygląda na to, że będę miał bardzo podobny egzemplarz :-)
    Próbuję znaleźć instrukcje obsługi na ELUM z opcją silnika MultiAir - była taka?

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    107
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 KM S&S Blue maserati
    Rocznik
    2010
    Mam instrukcje obslugi w wersji papierowej oraz elektronicznej z danymi silnika MultiAir. W razie pytan pisz na PW.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    45
    Postów
    1,116
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał stew66 Zobacz post
    Mam instrukcje obslugi w wersji papierowej oraz elektronicznej z danymi silnika MultiAir. W razie pytan pisz na PW.
    Dzięki,

    za tydzień odbieram w takim samym kolorze jak Twój. Schodzi z leasingu. Zobaczę jakie papiery z nim dostanę.

    Pozdrawiam,

    PM
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  8. #7
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    45
    Postów
    1,116
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p


 

Podobne tematy

  1. Bravo z silnikiem Multiair? Prośba o opinię.
    Napisany przez Nusia na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-03-2014, 11:10
  2. BRAVO T-jet 150KM + gaz błąd P1172
    Napisany przez darokopijka na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-03-2013, 20:41
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-03-2013, 18:34
  4. Pytanie dotyczące silnika 1.9 JTD 150KM
    Napisany przez Pucu na forum Croma
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 14-09-2012, 15:27
  5. sprężarka Bravo 1.4 140KM
    Napisany przez danmikon na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 06-08-2012, 10:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

t jet czy multiair

silnik 1.4 multiair opinie

bravo 1.4 150 spalanie

silnik multiair opinie

Fiat brawo 1.4 tjet 150km opinie

fiat bravo 1.4 t-jet 150 opinie

silnik 1.4 multiair 140km opinie

silnik 1.4 multiair 140km

bravo multiair

silniki multiair 1.4 140 z lpg fiat

silniki multiair 1.4 140 z lpg

silnik multiair 1.4 opinie

fiat bravo 2 1.4 t-jet 150 km opinie

instalacja gazowa fiat 1.4 multiair 140

fiat bravo multiair

gaz do 1 4 140 km multiair

bravo tjet 150 km czy multiair 140 km

1.4 multiair opinie

silnik 1 4 multiair opinie

silnik 1.4 multiair niezawodnosc

t-jet czy multiair

opionia o silniku fiat 1 4 multiair 140 km

bravo multiair awarie

trwalosc silnika 1.4 t-jet

bravo 1.4 multiair t jet

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl