Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Posty od 61 do 63 z 63
  1. #61
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    48
    Postów
    646
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    Croma VII 2010, Grande Punto VI 2009
    Podepnę się pod temat zadam pytanie dot. EGR. To że nie ułatwia on życia to już słyszałem ale mam pytanie do bardziej zorientowanych w temacie. Nawet w tym temacie była mowa o zaślepieniu EGR. Na Alledrogo można kupić dedykowane zaślepki do tego zaworu. I tu moje pytania:
    1. Czy zaślepienie jest szkodliwe dla DPF tzn powoduje szybsze zapychanie;
    2. Jakie są korzyści po usunięciu tego zaworu bo myślę że zaślepienie to tylko "leczenie syfa pudrem"'
    3. Czy jeśli już grzebać to lepiej w komplecie razem z kastracją DPFa i EGR czyli powrót do korzeni.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,108
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Było, było .. .

    Sam egr wystarczy zaślepić częściowo w Twoim przypadku.
    Spowoduje to, iż do silnika nie będzie lecieć tyle syfu.
    DPF spokojnie zostaw.

    Dodatkowo wyczyść wszystko jak rozbierzesz.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #63
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    48
    Postów
    646
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    Croma VII 2010, Grande Punto VI 2009
    Odpowiedź na "5" krótko zwiężle i na temat. Dzięki


 
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Podobne tematy

  1. Brak mocy do 2,5 tys obrotów - 1,9 JTD 140 KM
    Napisany przez fanz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-01-2016, 15:52
  2. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 17:48
  3. Rwanie, brak mocy, falowanie obrotów Siena
    Napisany przez draco86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2010, 09:26
  4. Zanik mocy i spadek obrotów przy ciągłym dodawaniu gazu
    Napisany przez cypis86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 18-03-2009, 21:50
  5. [silnik] Ciężko odpala i gaśnie powyżej 3000 obrotów
    Napisany przez keczupdt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2009, 21:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p1131 fiat

fiat bravo ii brak mocy

fiat brava 1.9jtd brak mocy

p010f

p010f fiat

brak mocy fiat bravo 1.9jtd

fiat bravo II spadek mocy

1.9 jtdm 8v brak mocy

spadek mocy na niskch biegach w w fiacie bravo

fiat bravo brak mocy w niskim zakresie obrotow

bravo brak mocy przyczyny

fiat bravo 1.9 jtd-brak mocy

bravo II brak mocy

fiat bravo 1.9 jtd 120km brak mocyfiat blad p010Fp010f jtdfiat bravo spadek mocygdzie jest egr w fiacie bravofiat bravo 2 1.9 jtd opinie1.9 jtd brak mocy fiat bravo II 1.9 m-jtdbravo ii 1.9 jtd brak mocy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl