Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 63
  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    Bedzin
    Postów
    8
    Auto
    Bravo II
    Dzis zmierzylem,ze na wtyczce zaworu EGR nie ma napiecia, wiec nic dziwnego ze nie dziala.
    Czy ktos sie orientuje gdzie jest sterownik EGRa lib zego mam szukac dalej?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    Bedzin
    Postów
    8
    Auto
    Bravo II
    Sprostowanie...jest napiecie nawtyczce, wiec chyba pozostaje tylko uszkodzenie elektromagnesu

  4. #48
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Dziwne, trochę. Skoro EGR był uszkodzony, został zaślepiony przez co jego praca nie powinna wpływać na pracę silnika.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Czy w silniku 1.9 120KM można zaślepić całkowicie i wyłączyć EGR? czy częściowo i wtedy nie trzeba grzebać w kompie?Czy przy częściowym zaślepieniu syf nie będzie przez te dziurki leciał i tak?

  6. #50
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Brak mocy do 3000 obrotów - Mjtd 120 KM

    Edc16 Częściowo.
    Syf będzie bardzo ograniczony

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Czyli w moim przypadku tylko częściowe wchodzi w grę?A czy trzeba majsterkować coś w kompie żeby wyłączyć egr czy nie ma takiej potrzeby i nic nie będzie się działo?Jak to wpływa na pracę silnika,domyślam się że na plus skoro tak to polecane jest.

  8. #52
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    zaślepiasz i nic więcej nie robisz. Podobno zwiększa moc i nic z silnikiem się nie dzieje choć ja jakiś czas temu słyszałem że nowoczesne silniki kiepsko to znoszą.

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Dzisiaj chwilę gadałem z mechanikiem i stwierdził że można takie coś zrobić tylko wtedy turbina szybciej ładuje od mniejszych obrotów,czy to dobrze czy nie to do końca nie wiem...

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Czy w przypadku uszkodzonego elektromagnesu ( chyba tak to się nazywa) trzeba wymienić cały zawór?czy nie wymieniając a zaślepiając będzie ok?wszystko wskazuje na to że będzie u mnie taki właśnie problem.

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2013
    Skąd
    Radwanowice
    Wiek
    37
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Bravo 1,9 Multijet Sport
    Rocznik
    2008
    Witam! U mnie zaślepienie nic nie dało, musiałem egr w programie odłączyć. Silnikowi to nie szkodzi, bo nie musi ponownie spalin spalać więc jest hepi

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Nie uzyskałem odpowiedzi więc ponowię pytanko... czy w przypadku uszkodzonego elektromagnesu zaślepienie częściowe ma jakiś sens skoro ten elektromagnes nie działa poprawnie?Czy zostaje tylko wyłączyć i zaślepić całkowicie?

  13. #57
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001

    Odp: Brak mocy do 3000 obrotów - Mjtd 120 KM

    Cytat Napisał Gumbi Zobacz post
    Witam! U mnie zaślepienie nic nie dało, musiałem egr w programie odłączyć. Silnikowi to nie szkodzi, bo nie musi ponownie spalin spalać więc jest hepi
    Po czym stwierdziłes że nic to nie dało?
    Cytat Napisał Poznańczyk Zobacz post
    Nie uzyskałem odpowiedzi więc ponowię pytanko... czy w przypadku uszkodzonego elektromagnesu zaślepienie częściowe ma jakiś sens skoro ten elektromagnes nie działa poprawnie?Czy zostaje tylko wyłączyć i zaślepić całkowicie?
    Zaślepienie nie przeszkodzi w niczym. Elektromagnes nie działa, czy wiesza się.

    Zaślepienie będzie tańszą alternatywa zaślepienia.


    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #58
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Jestem zielony w tych tematach i można powiedzieć że dopiero uczę się to co wyczytam usłyszę i szczerze to nie wiem,wiem że coś z elektromagnesem jest nie tak
    Tak się domyślam że gdyby był walnięty całkowicie to by podczas jazdy mulił czy coś?U mnie nie ma nic poza kontrolką i błędem,jedyne co to po redukcji np z 3 na 2 i dodaniu gazu to takie lekkie szarpnięcie jest ale czy to ma z tym związek?
    Wiem że zaślepienie nie zaszkodzi a może pomóc,ale czy do częściowego zaślepienia egr musi być sprawny? bo jednak będą dziurki więc coś tam sobie działał będzie,tak sobie główkuję

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Lublin
    Postów
    17
    Auto
    bravoII 1.9 mjtd 120KM
    Ja ostatnio wyczyściłem cewke, tłoczek w cewce był pordzewiały i dlatego się zablokował. Mi się zablokował w pozycji zamknięty więc tak jak bym zaślepił. ale wkurzała mnie kontrolka i piszczenie po każdym rozruchu.

  16. #60
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Nadal nic się konkretnego nie dowiedziałem w mojej sprawie mimo przekopania netu...W poniedziałek zgadałem się z mechanikiem niedaleko mnie i ma przejrzeć tego egra i pewnie wymienię na jakąś używkę czy coś i wtedy zaślepię częściowo.Sam się trochę boję jeszcze tykać cokolwiek w tym aucie a ten mechanik nie jest zwolennikiem zaślepiania...więc może ktoś poleci kogoś ogarniętego kto solidnie mi to zrobi?


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Brak mocy do 2,5 tys obrotów - 1,9 JTD 140 KM
    Napisany przez fanz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-01-2016, 16:52
  2. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 18:48
  3. Rwanie, brak mocy, falowanie obrotów Siena
    Napisany przez draco86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2010, 10:26
  4. Zanik mocy i spadek obrotów przy ciągłym dodawaniu gazu
    Napisany przez cypis86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 18-03-2009, 22:50
  5. [silnik] Ciężko odpala i gaśnie powyżej 3000 obrotów
    Napisany przez keczupdt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2009, 22:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p1131 fiat

fiat brava 1.9jtd brak mocy

fiat bravo ii brak mocy

p010f

brak mocy fiat bravo 1.9jtd

p010f fiat

1.9 jtdm 8v brak mocy

fiat bravo II spadek mocy

fiat bravo brak mocy w niskim zakresie obrotow

fiat bravo 1.9 jtd-brak mocy

bravo brak mocy przyczyny

spadek mocy na niskch biegach w w fiacie bravo

bravo II brak mocy

stilo p010fbravo ii 1.9 jtd brak mocyfiat bravo 2 1.9 jtd opinie1.9 jtd brak mocy gdzie jest egr w fiacie bravofiat bravo II 1.9 8v sprawdzic silnik spadek mocyfiat bravo 1.9 jtd 120km brak mocyfiat bravo spadek mocy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl