Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 63
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Czyli jaka diagnoza?
    Sonda do wymiany, egr i przepływomierz też?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Sprawdzić trzeba sode miernikiem, później jak zaślepisz egr to błąd i tak będzie od niego się pokazywał. Jeśli to nie poprawi pracy,odłączyć trzeba przepływke i wtedy zobaczyć jak praca będzie wygladac. To na początek

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Sprawdzić trzeba sode miernikiem, później jak zaślepisz egr to błąd i tak będzie od niego się pokazywał. Jeśli to nie poprawi pracy,odłączyć trzeba przepływke i wtedy zobaczyć jak praca będzie wygladac. To na początek

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
    A co zrobić, żeby nie było błedu, a przede wszystkim tej kontrolki checka na desce po zaślepieniu egra?

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jak zaślepisz egr to check nie będzie się zapalał. Zaślep kryza z otworami. Błąd będzie tylko w ecu

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Dzięki za informacje lukq, w środę przyjdzie mi zaślepka, zamówiłem też nowy zawór egr, więc przełożę zawór, zamontuję od razu zaślepkę i zobaczę co wtedy będzie się działo. Sprawdzałem sobie też sondę ecuscanem, wartości napięcia nie zmieniają się na niej przy dodawaniu obrotów, jest stałe napięcie ~ 13,4V

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Kurde nie potrzebnie zamawiałeś egr, mogłeś zalepić i nic by się nie działa na starym, miałeś przetestować pisałem, że jeśli będzie poprawa to wina EGR.
    Teraz jak będziesz miał to najpierw go zamontuj i nie zaślepiaj na poczatku.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Kurde nie potrzebnie zamawiałeś egr, mogłeś zalepić i nic by się nie działa na starym, miałeś przetestować pisałem, że jeśli będzie poprawa to wina EGR.
    Teraz jak będziesz miał to najpierw go zamontuj i nie zaślepiaj na poczatku.
    Akurat złożyło się, że facet nie ma egr jednak do mojego Bravo, jak patrzyłem w eperze to była jakaś zmiana w 2010r, został zmieniony egr w silnikach 8V, ciekawe czemu?
    Więc w takim razie zacznę jak pisałeś od zaślepienia i zobaczę czy wtedy się poprawi/zniknie kontrolka check

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Czekam z niecierpliwością na info.
    Może była też jakaś akcja serwisowa z błędnym EGR'em trzeba by poszukać.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Zaślepiłem, przez pierwsze 100 km było bez check, myślałem że już sprawa załatwiona, a tu jednak nie :/ jak zwykle pojawił się check na desce, dziś po powrocie do domu (przejechanych 600km od pojawienia się kontrolki silnika) i podpięciu pod kompa wykazało błąd p0401 i p2626...
    Czyżby jednak egr był do wymiany?

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał mkriso Zobacz post
    p0401
    Ten to będzie się pojawiał bo jest zaślepiony egr, wywala go bo nie ma przepływu. Jeśli zaślepiłeś kryzą z otoworami to oka.


    Cytat Napisał mkriso Zobacz post
    p2626...
    czujnik lambda Zwarcie na +VAkum. Myślę, że od tego pojawił Ci się check. Powiedź jak z mocą po zaślepieniu zaczął zbierać się poniżej 3000?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Raczej ok z mocą, choć nie czuć jest jakiegoś super kopa, po prostu zbiera się równomiernie, choć ostatnio jak sprawdzałem błędy i miałem w nich też p2626 to nie wyświetlił się check, myślę że wyskakuje wraz z błędem p401...

  13. #27
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    P0401 powinien pojawić się kompie, ale nie na wyświetlaczu/desce za sprawa check.
    mam u siebie też zaślepiony i bład jest tylko i wyłacznie p0401 w zakładce błedy, lecz na desce nie mam żadnego.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    hmm, więc spróbuję teraz z wymianą lambdy, zobaczymy wtedy, czy myślisz lukq, że lambda może być ok, tylko gdzieś jest zwarcie?

  15. #29
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Wiesz co jak pisałem sprawdź ją miernikiem powinna wskazywać od 0-1 V oscylować.
    Możesz podmienić jak masz i pojeździć chwilę.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    Bedzin
    Postów
    8
    Auto
    Bravo II
    Witam, podepne sie pod temat, gdyz mialem podobny problem z Bravo II 1.9 120KM, mianowcie auto stracilo moc i praktycznie nie jechalo do ok 2500 obr , czyli wskazuje na klasyczny objaw EGR. Zarow zostal wyczyszczony i auto mozna powiedziec zaczelo prawie normalnie jezdzic z doslownie minimalna roznica niz wczesniej. Na desce pokazal sie jednak blad check, po podpieciu pod komp w warsztacie wykazalo iz, zawor EGR wogole nie pracuje. Prosze o rade, czy czeka mńie wymiana zaworu? Jezdze juz tak troche czasu, ale nie ukrywam ze wolalbym usunac blad i ewentualna usterke.


 
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Brak mocy do 2,5 tys obrotów - 1,9 JTD 140 KM
    Napisany przez fanz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-01-2016, 16:52
  2. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 18:48
  3. Rwanie, brak mocy, falowanie obrotów Siena
    Napisany przez draco86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2010, 10:26
  4. Zanik mocy i spadek obrotów przy ciągłym dodawaniu gazu
    Napisany przez cypis86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 18-03-2009, 22:50
  5. [silnik] Ciężko odpala i gaśnie powyżej 3000 obrotów
    Napisany przez keczupdt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2009, 22:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p1131 fiat

fiat brava 1.9jtd brak mocy

fiat bravo ii brak mocy

p010f

brak mocy fiat bravo 1.9jtd

p010f fiat

1.9 jtdm 8v brak mocy

fiat bravo II spadek mocy

fiat bravo brak mocy w niskim zakresie obrotow

fiat bravo 1.9 jtd-brak mocy

bravo brak mocy przyczyny

spadek mocy na niskch biegach w w fiacie bravo

bravo II brak mocy

stilo p010fbravo ii 1.9 jtd brak mocyfiat bravo 2 1.9 jtd opinie1.9 jtd brak mocy gdzie jest egr w fiacie bravofiat bravo II 1.9 8v sprawdzic silnik spadek mocyfiat bravo 1.9 jtd 120km brak mocyfiat bravo spadek mocy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl