Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 63
  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    Bedzin
    Postów
    8
    Auto
    Bravo II
    Dzis zmierzylem,ze na wtyczce zaworu EGR nie ma napiecia, wiec nic dziwnego ze nie dziala.
    Czy ktos sie orientuje gdzie jest sterownik EGRa lib zego mam szukac dalej?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    Bedzin
    Postów
    8
    Auto
    Bravo II
    Sprostowanie...jest napiecie nawtyczce, wiec chyba pozostaje tylko uszkodzenie elektromagnesu

  4. #48
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Dziwne, trochę. Skoro EGR był uszkodzony, został zaślepiony przez co jego praca nie powinna wpływać na pracę silnika.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Czy w silniku 1.9 120KM można zaślepić całkowicie i wyłączyć EGR? czy częściowo i wtedy nie trzeba grzebać w kompie?Czy przy częściowym zaślepieniu syf nie będzie przez te dziurki leciał i tak?

  6. #50
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Odp: Brak mocy do 3000 obrotów - Mjtd 120 KM

    Edc16 Częściowo.
    Syf będzie bardzo ograniczony

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Czyli w moim przypadku tylko częściowe wchodzi w grę?A czy trzeba majsterkować coś w kompie żeby wyłączyć egr czy nie ma takiej potrzeby i nic nie będzie się działo?Jak to wpływa na pracę silnika,domyślam się że na plus skoro tak to polecane jest.

  8. #52
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    zaślepiasz i nic więcej nie robisz. Podobno zwiększa moc i nic z silnikiem się nie dzieje choć ja jakiś czas temu słyszałem że nowoczesne silniki kiepsko to znoszą.

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Dzisiaj chwilę gadałem z mechanikiem i stwierdził że można takie coś zrobić tylko wtedy turbina szybciej ładuje od mniejszych obrotów,czy to dobrze czy nie to do końca nie wiem...

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Czy w przypadku uszkodzonego elektromagnesu ( chyba tak to się nazywa) trzeba wymienić cały zawór?czy nie wymieniając a zaślepiając będzie ok?wszystko wskazuje na to że będzie u mnie taki właśnie problem.

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2013
    Skąd
    Radwanowice
    Wiek
    44
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Bravo 1,9 Multijet Sport
    Rocznik
    2008
    Witam! U mnie zaślepienie nic nie dało, musiałem egr w programie odłączyć. Silnikowi to nie szkodzi, bo nie musi ponownie spalin spalać więc jest hepi

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Nie uzyskałem odpowiedzi więc ponowię pytanko... czy w przypadku uszkodzonego elektromagnesu zaślepienie częściowe ma jakiś sens skoro ten elektromagnes nie działa poprawnie?Czy zostaje tylko wyłączyć i zaślepić całkowicie?

  13. #57
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Odp: Brak mocy do 3000 obrotów - Mjtd 120 KM

    Cytat Napisał Gumbi Zobacz post
    Witam! U mnie zaślepienie nic nie dało, musiałem egr w programie odłączyć. Silnikowi to nie szkodzi, bo nie musi ponownie spalin spalać więc jest hepi
    Po czym stwierdziłes że nic to nie dało?
    Cytat Napisał Poznańczyk Zobacz post
    Nie uzyskałem odpowiedzi więc ponowię pytanko... czy w przypadku uszkodzonego elektromagnesu zaślepienie częściowe ma jakiś sens skoro ten elektromagnes nie działa poprawnie?Czy zostaje tylko wyłączyć i zaślepić całkowicie?
    Zaślepienie nie przeszkodzi w niczym. Elektromagnes nie działa, czy wiesza się.

    Zaślepienie będzie tańszą alternatywa zaślepienia.


    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  14. #58
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Jestem zielony w tych tematach i można powiedzieć że dopiero uczę się to co wyczytam usłyszę i szczerze to nie wiem,wiem że coś z elektromagnesem jest nie tak
    Tak się domyślam że gdyby był walnięty całkowicie to by podczas jazdy mulił czy coś?U mnie nie ma nic poza kontrolką i błędem,jedyne co to po redukcji np z 3 na 2 i dodaniu gazu to takie lekkie szarpnięcie jest ale czy to ma z tym związek?
    Wiem że zaślepienie nie zaszkodzi a może pomóc,ale czy do częściowego zaślepienia egr musi być sprawny? bo jednak będą dziurki więc coś tam sobie działał będzie,tak sobie główkuję

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Lublin
    Postów
    17
    Auto
    bravoII 1.9 mjtd 120KM
    Ja ostatnio wyczyściłem cewke, tłoczek w cewce był pordzewiały i dlatego się zablokował. Mi się zablokował w pozycji zamknięty więc tak jak bym zaślepił. ale wkurzała mnie kontrolka i piszczenie po każdym rozruchu.

  16. #60
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 120KM
    Rocznik
    2007
    Nadal nic się konkretnego nie dowiedziałem w mojej sprawie mimo przekopania netu...W poniedziałek zgadałem się z mechanikiem niedaleko mnie i ma przejrzeć tego egra i pewnie wymienię na jakąś używkę czy coś i wtedy zaślepię częściowo.Sam się trochę boję jeszcze tykać cokolwiek w tym aucie a ten mechanik nie jest zwolennikiem zaślepiania...więc może ktoś poleci kogoś ogarniętego kto solidnie mi to zrobi?


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Brak mocy do 2,5 tys obrotów - 1,9 JTD 140 KM
    Napisany przez fanz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-01-2016, 16:52
  2. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 18:48
  3. Rwanie, brak mocy, falowanie obrotów Siena
    Napisany przez draco86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2010, 10:26
  4. Zanik mocy i spadek obrotów przy ciągłym dodawaniu gazu
    Napisany przez cypis86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 18-03-2009, 22:50
  5. [silnik] Ciężko odpala i gaśnie powyżej 3000 obrotów
    Napisany przez keczupdt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 28-01-2009, 22:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p1131 fiat

fiat bravo ii brak mocy

fiat brava 1.9jtd brak mocy

p010f

brak mocy fiat bravo 1.9jtd

p010f fiat

1.9 jtdm 8v brak mocy

fiat bravo II spadek mocy

fiat bravo 1.9 jtd-brak mocy

fiat bravo brak mocy w niskim zakresie obrotow

bravo brak mocy przyczyny

bravo II brak mocy

fiat bravo spadek mocy

spadek mocy na niskch biegach w w fiacie bravo

p1131 fiat stilo 1.9 1201.9 jtd nie ma mocyfiat bravo II 1.9 8v sprawdzic silnik spadek mocyfiat p010ffiat bravo II 1.9 m-jtdhttps:fiatklubpolska.plbravo-ii-467brak-mocy-do-3000-obrotow-mjtd-120-km-15083stilo p010ffiat bravo 2 1.9 jtd opiniefiat blad p010F

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl