Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM

    Błąd p0685 i kontrolka check

    Cześć,

    Od wczoraj nęka mnie check w bravo i bład p0685, który wyświetlił się po odpaleniu auta (silnik był rozgrzany).
    Oprócz błędu i kontroli checku inne objawy to:
    - cykająca skrzynka bezpieczników obok akumulatora w miejscu przekaźnika T09 (cyka jak poruszy się klemy, skrzynkę, czy też kable)
    Sprawdziłem już stan akumulatora -> bez pracy silnika napięcie 12,8V, przy pracy silnika 14V, "oko" aku zielone, pryskałem już specyfikiem do styków, sprawdzałem bezpieczniki, wszystko w porządku, po skasowaniu błędu czase po 1-2 odpaleniach auta jest ok, a przy trzecim już pojawia się bład, czasem od razu za pierwszym razem...
    Ktoś ma jakieś pomysły...?
    Dodam, że jakieś 3 tyg temu montowałem moduł dziennych, który po wczorajszym problemie odpiąłem myśląc, że może pomoże... niestety...
    Autko odpala normalnie, bez żadnych problemów, tylko ten check i bład i cykająca skrzynka bezpieczników jak się nią porusza....



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Ten błąd, to wskazanie uszkodzonego altka lub aku, ogólnie błedy w ładowaniu
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    No i chyba właśnie to ten problem, gdyż...
    Dziś rano napięcie na aku po nocy było 12,4V, więc chyba częściowo rozładowany. Wyczyściłem dokładnie klemy, podpiąłem prostownik, skasowałem błąd, ku mojemu zdziwieniu, póki co odpukać błędu nie ma. Tak samo z cykaniem w okolicy skrzynki z bezpiecznikami - ustało.
    Aku dziś na noc zostawiłem pod prostownikiem. Pytanie, czy uszkodzony akumulator może dawać takie objawy (w postaci błedu i cykaniem) mimo iż auto pali?
    Raz zdarzyło mi się, że ciężko odpalił rano, ale potem było wszystko ok.
    Dodam, że ok 3 tyg. temu montowałem moduł (regulator) dziennych, mógł się on przyczynić do częściowego rozładowania aku?

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Może źle masz podłączone i pożera Ci prąd.
    Tak na poważnie to błędy związane z akumulatorem to normalna sprawa. Można powiedzieć że jak słaby aku to ten typ tak ma na

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Znów kilka dni temu problem się powtórzył, jak się okazało aku znów poniżej połowy naładowania, po 4 miesiącach od ładowania...
    Sprawdzałem akumulator u gościa który je sprzedaje, powiedział że jest ok, tak samo jak ładowanie, a więc pewnie gdzieś jakieś zwarcie jest, nawet chyba wiem gdzie... skrzynka bezpieczników koło silnika, złącze przy przekaźniku T09, jak ruszam skrzynką słychać cykanie, tak samo po podmianie przekaźnika, po wyjęciu przekaźnika cichutko. Pytanko czy u Was też słychać takie cykanie przy poruszaniu nawet delikatnym skrzynki bezpieczników? Rozbierał ktoś może tą skrzynkę? Zastanawiam się nad jej zdemontowaniem i w razie potrzeby sprawdzeniem połączeń, czy gdzieś coś nie jest przypadkiem źle polutowane, itp

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    podepnij miernik i zobacz czy nic ci prądu nie kradnie. u mnie cykania nie ma ale jeszcze raz sprawdzę na spokojnie

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Dziś co prawda miernikiem jeszcze nie sprawdzałem, ale ładowałem akumulator przez ok 5h i cały czas oczko jest białe? Czyżby aku był już walnięty?
    Dodatkowo podpiąłem się ECUscanem i chciałem załączyć wentylator chłodzenia silnika na 1szym biegu i nie działa, tylko 2 bieg działa, słychać pstrykanie przekaźnika przy wymuszeniu załączenia na 1szym biegu, ale niestety wentylator ani drgnie

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał mkriso Zobacz post
    Czyżby aku był już walnięty?
    pewnie tak. po 5 godzinach to nawet przy ładowaniu powolnym powinien się podładować. Pożycz od kogoś aku na kilka dni i zobacz jak sie będzie zachowywał.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Dziś Bravo praktycznie w ogóle nie chciało odpalić (wyskoczył błąd przekaźnika pompki paliwa, po wykasowaniu, auto odpaliło), sprawdzony pobór prądu na postoju 0,41A, więc coś musi być na rzeczy, auto dziś oddane do elektromechanika, mam tylko nadzieję, że nie będzie to drogi (kolejny) wydatek...

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    myślę że to będzie jakaś pierdoła. one sa najgorsze bo strasznie długo potrafią męczyć.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    Update:
    Elektryk powiedział, mimo iż odłączył komputer dalej był podór prądu ze skrzynki bezpieczników koło silnika, więc wyczyścił ją całą benzyną ekstrakcyjną, faktycznie po tym zabiegu nic już nie cyka w skrzynce, tylko że przy wjeździe na plac pod samym domem auto umarło Nie dało się odpalić praktycznie, po podłączeniu do kompa błędy: p0230, p0380, p0645... Po skasowaniu nie powróciły i auto hula póki co...
    Zmieniłem jeszcze aku na nowy Centrę Futurę 64ah, bo jak się przypatrzyłem miałem jakiś akumulator bez żadnych etykiet z roku 2006... cóż rok produkcji auta to 2008, więc chyba poprzedni właściciel przed sprzedażą postanowił podmienić akumulator.. :/
    Ciekaw jestem co do tych błędów tylko, czy może skrzynka bezpieczników nie jest uwalona?

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał mkriso Zobacz post
    Ciekaw jestem co do tych błędów tylko,
    kody błędów masz na forum więc możesz sobie poczytać coś o nich

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2011
    Skąd
    staszów
    Postów
    2
    Auto
    Bravo GT 1.9 JTD
    Cytat Napisał mkriso Zobacz post
    Elektryk powiedział, mimo iż odłączył komputer dalej był podór prądu ze skrzynki bezpieczników koło silnika, więc wyczyścił ją całą benzyną ekstrakcyjną, faktycznie po tym zabiegu nic już nie cyka w skrzynce, tylko że przy wjeździe na plac pod samym domem auto umarło Nie dało się odpalić praktycznie, po podłączeniu do kompa błędy: p0230, p0380, p0645... Po skasowaniu nie powróciły i auto hula póki co...
    Zmieniłem jeszcze aku na nowy Centrę Futurę 64ah, bo jak się przypatrzyłem miałem jakiś akumulator bez żadnych etykiet z roku 2006... cóż rok produkcji auta to 2008, więc chyba poprzedni właściciel przed sprzedażą postanowił podmienić akumulator.. :/
    Ciekaw jestem co do tych błędów tylko, czy może skrzynka bezpieczników nie jest uwalona?

    Hej odgrzeje kotleta :p

    Mam identyczny problem, raz zdarzyło sie ze auto zgasło podczas jazdy.

    Błąd P0685( opis przekaźnik główny) oraz błąd związany z odłączeniem akumulatora nie pamiętam jaki był symbol

    Dodam że z tą skrzynką bezpieczników miałem już problemy a to halogen nie swiecił albo pompka nie podawała paliwa, pomagała wymiana przekaźnika.
    U mnie auto zostało porządnie umyte przed sprzedażną w tej skrzynce na pewno stałą woda, prawie każdy przekaźnik ma rdze albo jest taki zielony utlenia sie.


    Czy Tobie udało się rozwiązać problem ?

    Dodam jeszcze Bravo II 1.6


 

Podobne tematy

  1. Check engine
    Napisany przez petarda na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 14-04-2014, 21:53
  2. [silnik] Fiat Albea 1.2 16V 2004 r. kontrolka CHECK ENGINE
    Napisany przez juliusz4 na forum Albea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-02-2014, 17:42
  3. Kontrolka check engine
    Napisany przez k66 na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-01-2012, 13:24
  4. LAMPKA SYGNALIZACYJNA CHECK
    Napisany przez Horycc na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-08-2010, 12:21
  5. kontrolka check engine
    Napisany przez trybulap na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 16-05-2010, 11:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p0685 fiat

p0685

kontrolka silnika fiat bravo

P0685 jtd

blad p0685

kontrolka silnika fiat bravo 2

kasowanie check w nowym bravo

fiat bravo kontrolka silnika

kontrolka check fiat bravo

blad fiat bravo2007 p0685fiat stilo t09kasowanie check w nowym b ravofiat bravo 2 kontrolka silnikafiat bravo 1.9 jtd check engine fiat bravo check enginekontrolka silnika w fiacie bravo fiat bravo ii kontrolka silnikafiat stilo blad silnika po rozladowaniu akumulatorabravo 2 kontrolka silnikajak skasowac check engine w fiacie bravofiat bravo ii check enginefiat bravo ii blad ikonka akumulatorakontrolka check fiat bravo ii

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl