Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Lublin
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    10.2007

    Błąd P0237 jaka może być przyczyna?

    Witam, wyskoczył mi błąd silnika jak w temacie P0237 w Bravo 150KM, podczas szybkiej jazdy spadła moc (tryb serwisowy). Co może być przyczyną?

    Wysłane z mojego SM Note 4



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2016
    Skąd
    Sieradz
    Postów
    6
    Auto
    Bravo 1.9 8V
    Rocznik
    2007
    ja, mialem problem z przepustnicą, spadly obroty, brak reakcji na pedal gazu

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Lublin
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    10.2007
    Po 8h stania, odpaliłem błąd silnika sie świeci ale jedzie niby normalnie nie widzę zmian...

    Wysłane z mojego SM Note 4

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    318
    Auto
    Tipo 1.4
    P0237 "Czujnik A wspomagania turbosprężarki - niski sygnał wejściowy"

    Masz problem z czujnikiem od turbosprężarki. Nie ma błędu, że padł na amen. Wykasuj błąd, pojeździj i zobacz czy się pojawia. Efektem tego błędu może być odcięcie turbo i wejście silnika w tryb awaryjny.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    317
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    logi dynamiczne do zrobienia.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Lublin
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał lorak06073 Zobacz post
    logi dynamiczne do zrobienia.
    Mozesz przybliżyć? Bo ja nie za bardzo kumato...

    Wysłane z mojego SM Note 4

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    317
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    do poczytania pomocy egr?? silnik??

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Lublin
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    10.2007
    Wymieniony czujnik podciśnienia turbiny jakieś 2 miesiace temu i wczoraj ten sam błąd wyskoczył ponownie :/ Dziwne bo jezdziłem przez ten okres dynamicznie, prędkość dochodzila do 180-190km/h i nic wczoraj przy 160 wszedł w tryb serwisowy. Po wyłączeniu i włączeniu silnika juz było wszystko normalnie. Rozmawialem z mechanikiem mówił jeszcze cos o zaworze turbiny. Muszę kupić jakies OBD zeby sprawdzic co sie dzieje, przeciez mechanik z kompem nie bedzie zemna jeździł z uwagi na to ze błąd żadko wyskakuje.
    Ktos cos poradzi jeszcze? Polecacie jakies obd?

    Dodam że turbina pracuje normalnie nic nie świszczy

    Wysłane z mojego SM Note 4
    Ostatnio edytowane przez Marcinbts ; 06-09-2016 o 16:12

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 grudzień 2015
    Skąd
    Kwidzyn
    Wiek
    25
    Postów
    55
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150km
    Rocznik
    2008
    Witam,
    ok tyg. temu przerabiałem ten sam bład. Oczywiscie wina, akurat w moim przypadku, ale mysle, ze takze i w twoim nalezy do turiny a dokladnie łopatek, ktore się w niej znajduja. U mnie akurat bylo przeladowanie i dlatego wyzucal mi blad na deske, po zgaszeniu samochodu i zapaleniu ponownie, problem ustepowal, lecz blad pozostawal wyswietlony na desce. Po wyczyszczeniu turbiny, ktora była zabrudzona mocno, gdyz lopatki praktycznie sie nie ruszaly, bledu juz nie wyzuca. Na poczatek sprawdz sobie w ECU, czy jest przeladowanie czy nie doladowanie (sa to 2 wartosci ktore powinny sie zgrywac mniej wiecej). Rowniez mozesz sprawdzic wychylenie ciegna z "gruszki" turbiny, ktore powinno wynosic lekko ponad 1cm i powinno pracowac plynnie, nie zacinajac sie.
    Pozdrawiam

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Lublin
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    10.2007
    Czym to sprawdzasz jakis konkretny model obd2?

    Wysłane z mojego SM Note 4

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 grudzień 2015
    Skąd
    Kwidzyn
    Wiek
    25
    Postów
    55
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150km
    Rocznik
    2008
    Żaden konkretny, pare lat temu kupiłem do Stilo a teraz używam do Bravo.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Lublin
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał miki920615 Zobacz post
    Żaden konkretny, pare lat temu kupiłem do Stilo a teraz używam do Bravo.
    Ok dzieki za pomoc

    Wysłane z mojego SM Note 4


 

Podobne tematy

  1. Rozjechany rozrząd - jaka przyczyna?
    Napisany przez romulus22 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 14-11-2015, 20:23
  2. Lekki pobór prądu, jaka przyczyna.
    Napisany przez Artur45672 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2014, 18:49
  3. nierówności -> marchewa -> spadek obrotów. Jaka przyczyna?
    Napisany przez magilas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-06-2011, 08:45
  4. [ukł. kierowniczy] Luz drążka kierowniczego - jaka przyczyna
    Napisany przez waho. na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-08-2010, 12:01
  5. Piszczenie sprzęgła - jaka przyczyna?
    Napisany przez krz601 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2010, 17:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p0237 fiat

blad p0237

fiat ducato po237

fiat fiorino blad p0237

http://www.iparts.pl