Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2013
    Skąd
    Sulejówek
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    08.05.2008
    Uruchomiłem ten tryb wg. powyższej instrukcji. Najważniejsze to wykonać procedurę na uruchomionym silniku, nie ma znaczenia czy klima jest włączona na starcie czy też nie, ponieważ jak jest wyłączona to przytrzymanie AUTO+MONO włączy klimatyzację i przejdzie do trybu kalibracji. Dla kolejnej próby konieczne jest wyłączenie silnika i ponowny rozruch. Faktycznie niewiele mi to pomogło, jak puściłem AUTO+MONO, to na wyświetlaczu u góry miałem same 00 z lewej strony 03, 02, 01, 00 a z prawej 02, 01 i tak na 01 zostawało. Potem jak zwolniłem AUTO+MONO, to po kilku sekundach przeszło do normalnego trybu pracy. Nawiew na szybę czołową ledwo dmucha (bardziej czuć stronę kierowcy), na twarz ledwo dmucha (również bardziej po stronie kierowcy), na nogi dmucha intensywnie ale przy nastawionej temperaturze wewnątrz 16 stopni tryb AUTO, po stronie kierowcy daje chłodem, a po pasażera ciepłym powietrzem ;(
    Przy ustawionym nawiewie na nogi i włączonej klimatyzacji, widać jak po stronie pasażera cyklicznie co około 5 sekund, porusza się samoczynnie biała dźwignia, w okolicy filtra kabinowego, natomiast przy wyłączonym silniku i kulczyku w pozycji MAR, słychać jakby cały czas pracował jakiś silniczek, dźwięk dochodzi raczej od strony pasażera.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał startero Zobacz post
    Najważniejsze to wykonać procedurę na uruchomionym silniku,
    na samym zapłonie też działa.
    01 oznacza awarie jakiegoś siłownika po danej stronie. Przynajmniej tak mi powiedziano. Podepnij się pod kompa i wtedy będziesz wiedział co jest przyczyną twojego problemu.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2013
    Skąd
    Sulejówek
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 MultiJet 150KM
    Rocznik
    08.05.2008
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    na samym zapłonie też działa.
    Potwierdzam, coś zamieszałem z tym, że działa to tylko przy uruchomionym silniku.

    Podłączyłem auto do komputera i wskazał następujące błędy:
    B1901 - Inf.zwr.nawiewu (szyba)
    B1903 - Inf.zwr.nawiewu (lewy)
    B1906 - Inf.zwr.nawiewu (stopy/klatka)
    Czy to możliwe, żeby poleciały 3 siłowniki?

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    wydaje mi się że poleciał jeden siłownik a one w jakiś sposób są ze sobą powiązane. Jednak przy ściągniętej desce wymieniłbym wszystkie.
    Ściągnij boczek w nogach pasażera i zobacz czy działają te od strony pasażera, jeśli chodzą to znak ze dał ciała ten z lewej strony czyli błąd 1901

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Błąd klimatyzacji auto

    A może te błedy wywala bo jakaś wspólna linia gdzieś siadła - zasilanie, masa itp..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2013
    Skąd
    Mazury
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Witajcie! Mam podobny problem. Czy wie ktoś jak się dobrać do tych siłowników od strony kierowcy? Które osłony kolejno odkręcać?

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    musisz demontować radio. Ja zdemontowałem wszystko oprócz niego i nie było dojścia do tych silniczków. można tez połasić się o zdjęcie deski jeśli wyjęcie radia nie pomoże.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 listopad 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Bravo 2 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    proszę o podpowiedz wykonałem ten test i po zakończonym odliczaniu wyskoczyło mi po prawej stronie 02 a po lewej 00
    dodam że wczeniej podłączałem samochód pod komputer i wyskoczyły błędy B1901 i B 1902 czyli teoretycznie do naprawy jest siłownik defroster który znajduje się po lewej stronie przy kierownicy ?!?!?!?

    Dobrze myślę i może mi ktoś na chłopski rozum to wytłumaczyć, po której stronie jest w końcu coś uszkodzone ?

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2017
    Skąd
    sosnowiec
    Wiek
    33
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4 t-jet 120 km
    Rocznik
    2008
    Witam ja mam troszkę inny problem po teście wyszedł mi błąd 01 z prawej strony z tym że, mój problem polega na tym że klapa sama cały czas zmienia swoje położenie i grzeje najpierw nogi potem kratka potem szyba i tak cały czas !!! Ktoś wie co to może być???

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2017
    Skąd
    sosnowiec
    Wiek
    33
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4 t-jet 120 km
    Rocznik
    2008
    okazało się że winowajcą był siłownik w którym wyłamał sie kawałek plastiku i krecił sie w kółko , dostać sie do niego dało od strony kierowcy i to był nie lada wyczyn dodam zdjecia może sie komuś przyda 20170127_120940.jpg20170127_131644.jpg20170127_141506.jpg

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    w miejscu gdzie sa dwa wkręty był ten kawałek plastiku

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    2
    Auto
    Fiat BRAVO
    Rocznik
    2011
    Widzę, że bawiłeś się siłownikiem o nazwie "VentFloor", czy "Mieszalnik lewy"?
    Powiedz mi, jak myślisz, czy ja mając problem (ciepłe na szybe, oraz twarz kierowcy - reszta załogi ma zimno) też powinienem spróbować się zająćtym siłownikiem?
    Mam błędy:
    B1901
    B1903


    Tx,

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    28
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.4 t-jet 120km
    Rocznik
    2008
    venommm
    mógłbyś pokazać jak się do niego dostałeś? Zastanawiam się jak tego dokonać


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [ukł. klimatyzacji] Demontaż panelu klimatyzacji
    Napisany przez IRON na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-03-2011, 18:19
  2. [ukł. klimatyzacji] Montowanie klimatyzacji
    Napisany przez jakub1989 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-07-2010, 23:34
  3. [ukł. klimatyzacji] Wymiana nagrzewnicy klimatyzacji
    Napisany przez grendi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 15-07-2010, 06:31
  4. [ukł. klimatyzacji] chłodnica klimatyzacji
    Napisany przez doriska37 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-06-2010, 13:23
  5. [ukł. klimatyzacji] montaż klimatyzacji
    Napisany przez karmad na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 31-05-2010, 12:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

reset klimatronika fiat bravo

b1901 fiat

b1906 fiat

kod bledu b1921 stilo

b1903 kod usterki

full auto fiat

blad b1906

fiat bravo kalibracja

reset klimatyzacji bravo ii

fiat bravo 2 klimatyzacja

test klimatyzacji fiat brawo

Kalibracja klimatyzacji bravo

b1901 fiat stilo

fiat bravo ii test klimatyzacji

nastawnik klap szyby b 1902 stilo

test climatronic fiat bravo

fiat bravo klimatronic problem

b1923 stilo

kody bledow b1906

mieszalnik lewy bravo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl