Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 30 z 30
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2014
    Skąd
    PZ
    Wiek
    33
    Postów
    4
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2007
    Ja mam podobny problem, tera auto stoi u mechanika bo już wcale nie chciał odpalić. Narazie wiem, że paliwo było brązowe - jakiś totalny syf i to dość dziwne bo 2 miesiące temu byłem w ASO i też wypompowali paliwo i auto zaczęło zapalać. Czy coś może zanieczyszczać paliwo w zbiorniku? Mechanik podejżewa pompe paliwa. Ale jak to możliwe że przez tak krótki okres benzyna zrobiła się brązowa? zbiornik gnije czy jak? może jakoś olej się tam dostaje? Co o tym myślicie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2014
    Skąd
    PZ
    Wiek
    33
    Postów
    4
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2007
    Dzisiaj odebrałem auto, problemem było jednie bardzo brudne paliwo. Chyba czeka mnie wymiana zbiornika paliwa.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 wrzesień 2013
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    28
    Postów
    17
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    2009
    POMOCY! Byłem z moim Bravem u gazownika żeby przediagnozował co się dzieje. Nie mógł połączyć się ze sterownikiem (jakiś kod zabezpieczający, homologacja?) ponieważ jest to fabryczna instalacja (Landi Renzo, sterownik LC02). Problem w tym że w ASO też mi nie pomogą- w Polsce do Fiata fabrycznie montuje się Tartarini i nie zajmują sie Landi. Pomoc mógłbym uzyskać tylko w kraju z którego auto pochodzi- Włochy... Macie jakiś pomysł poza wymianą sterownika (ponad 1000zł) albo całej instalacji?

  5. #19
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał Arek_K Zobacz post
    POMOCY! Byłem z moim Bravem u gazownika żeby przediagnozował co się dzieje. Nie mógł połączyć się ze sterownikiem (jakiś kod zabezpieczający, homologacja?) ponieważ jest to fabryczna instalacja (Landi Renzo, sterownik LC02). Problem w tym że w ASO też mi nie pomogą- w Polsce do Fiata fabrycznie montuje się Tartarini i nie zajmują sie Landi. Pomoc mógłbym uzyskać tylko w kraju z którego auto pochodzi- Włochy... Macie jakiś pomysł poza wymianą sterownika (ponad 1000zł) albo całej instalacji?
    W Multiecuscan możesz zrobić diagnozę:
    Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars

    Fiat
    Bravo '07
    1.4 16V:

    "Landi Renzo LC02 LPG Injection |INFO|DTC|PRM|ACT| KLELMOBDKey "

    pzdr

    PS: Tartarini to nie jest fabryczna instalacja tylko dealerska. Fiat wyjeżdżał z fabryki jako benzynowy a LPG montują w ASO. Landi Renzo była montowana w fabryce.

    pzdr
    Ostatnio edytowane przez mrozek ; 26-10-2014 o 10:26
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 wrzesień 2013
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    28
    Postów
    17
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    2009
    Dzięki za szybką odp. A teraz proszę jeszcze o krótkie wyjaśnienie jak dla laika:
    1.Czy można przy pomocy Multiecuscan dokonać samej diagnozy czy również zmienić ustawienia komputera LPG?
    2.Czy na pewno nie będzie problemem że komputer jest zablokowany przez Fiata?
    3.Czy poważnie to takie proste? Wystarczy człowiek który ma i potrafi obsłużuć ten program i już? Byłem u faceta który ma duży warsztat, jest przedstawicielem Landi i nawet słowem nie wspomniał o takiej opcji.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał Arek_K Zobacz post
    Dzięki za szybką odp. A teraz proszę jeszcze o krótkie wyjaśnienie jak dla laika:
    1.Czy można przy pomocy Multiecuscan dokonać samej diagnozy czy również zmienić ustawienia komputera LPG?
    2.Czy na pewno nie będzie problemem że komputer jest zablokowany przez Fiata?
    3.Czy poważnie to takie proste? Wystarczy człowiek który ma i potrafi obsłużuć ten program i już? Byłem u faceta który ma duży warsztat, jest przedstawicielem Landi i nawet słowem nie wspomniał o takiej opcji.
    1. nie używałem MES do tego celu ale z tego co widzę jakieś regulacje sa możliwe, co ważne jest możiwa diagnoza (wytryskiwacze etc.)
    2. MES jest do Fiata.
    3. Mógł nie znac tego programu.

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 wrzesień 2013
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    28
    Postów
    17
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    2009
    Dzięki jeszcze raz. Jutro jestem już umówiony z gazownikiem, będziemy walczyć.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 lipiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    27
    Postów
    15
    Auto
    Bravo II 1.4 16v
    Rocznik
    2007
    Wina gazu na 100%, nie wierzysz? Wymontuj reduktor i wyciągnij bezpiecznki od instalacji. Auto wtedy pali na dotyk.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2014
    Skąd
    Piekary Śląskie
    Wiek
    39
    Postów
    12
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007/2008
    Disl123 ty miales probkem i teraz oiszesz ze to wina na 100% gazu napisz vis wiecej bo ja mam oroblem od kilku miesiecy i non stop wzyam lawete bo albo nie chce zapalic albo trzesie a od jakiegos czasu caly czas check sie zapala i wywala błąd ze przerwa zaplonu na 4 cylindrze cewki wymienione paliwo wymienione gaz tankowany na wielu stacjach ....co mam robic dzisiaj auto znowu pojechalo na warsztat gdzie montowany byl gaz....co mam wywalic instalacje i bedzie po klopocie?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Juz tak sie zrazilem do gazu ze nastepne to chyba diesel bedzie

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    107
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 KM S&S Blue maserati
    Rocznik
    2010
    Sporo na temat problemów z gazem czytałem na forum FBK, koledzy wspominali o właściwym strojeniu na gazie. Polecają właściwie tylko jeden zakład na śląsku który ogarnia temat. Może warto zapoznać sie z ww tematem.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2014
    Skąd
    Piekary Śląskie
    Wiek
    39
    Postów
    12
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007/2008
    co to za zakład mozesz napisac?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    107
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 KM S&S Blue maserati
    Rocznik
    2010
    Cytat z forum FBK:
    " Jeśli nie masz ogarniętego gazownika w okolicy, to pozostaje Ci jedyny słuszny serwis tartarini w Katowicach http://www.autogaz.com.pl/kontakt. Jest to centrala, dystrybutor i serwis tartarini na Polskę. Więc umów sobie termin i na pewno chłopaki ogarną temat. Jeśli masz jeszcze gwarancję. to z czystym sumieniem mogę polecić gazownika w Ganinexie Katowice. Ogarnięty chłopak po szkoleniach w Tartarini.Jeśli nie jest nic skopane przy montażu, to prawdopodobnie wystarczy kalibracja czasów wtrysku gazu, choć nowe sterowniki w tej instalacji same się dostrajają, jednak różnie z tym bywa.

    I może jeszcze tu:
    sprawdz tutaj<br />Marketpol. 322589798<br />Katowice Bytkowska 1b (na terenie MTK)<br /><br />Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2<br/>
    Ostatnio edytowane przez stew66 ; 29-10-2014 o 09:26

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2014
    Skąd
    Piekary Śląskie
    Wiek
    39
    Postów
    12
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007/2008
    dzieki kolego.

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 wrzesień 2013
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    28
    Postów
    17
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    2009
    Byłem dziś u gazownika z moim Bravem. Wtryski od gazu leją, do wymiany, żegnaj 1000zł... Ale przynajmniej wiem dlaczego nie chciał zapalać na benzynie.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2014
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    34
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał tommidi Zobacz post
    Disl123 ty miales probkem i teraz oiszesz ze to wina na 100% gazu napisz vis wiecej bo ja mam oroblem od kilku miesiecy i non stop wzyam lawete bo albo nie chce zapalic albo trzesie a od jakiegos czasu caly czas check sie zapala i wywala błąd ze przerwa zaplonu na 4 cylindrze cewki wymienione paliwo wymienione gaz tankowany na wielu stacjach ....co mam robic dzisiaj auto znowu pojechalo na warsztat gdzie montowany byl gaz....co mam wywalic instalacje i bedzie po klopocie?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Juz tak sie zrazilem do gazu ze nastepne to chyba diesel bedzie
    Witam

    Miałem identyczny problem, okazało się że uszkodzony był parownik, który to w momencie gdy silnik pracował na wolnych obrotach zamiast podciśnienia wytwarzał ciśnienie wtłaczając dodatkową dawkę gazu w okolicach 4 cylindra a tym samym zaburzając mieszankę paliwowo-powietrzną. Non stop check engine i wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze. Wymień parownik i ustaw na nowo mapy wtrysku, gwarantuje że pomoże.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Nierówna praca
    Napisany przez piotr55122 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post: 28-09-2015, 11:27
  2. Twarde stuknięcie przy zapalaniu/gaszeniu auta
    Napisany przez mugsy na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-06-2015, 20:48
  3. Nierówna praca silnika przy przyśpieszaniu-silnik szarpie! FIAT BRAVA 1.4 12V
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 06-04-2013, 12:37
  4. Nierówna praca na LPG
    Napisany przez krzastek19 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-02-2013, 14:32
  5. Nierówna praca
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-06-2010, 16:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pompka paliwa fiat bravo II 1.4 90KM

fiat bravo 2 1 4 lpg problem z rozruchem

fiat bravo 2 1 4 problem z rozruchem

landi renzo mapy fiat bravo 2

fiat 1 4 16 v 90 km pali na 3 cylindry

fiat bravo 2 silnik 1.4 16 v szarpie silnikiem

fiat bravo 2007 benzyna falowanie obrotow na zimnym silniku

obroty bravo 1.4 16v

fiat bravo 2 z fabrycznym lpg problemy

silnik odpala za drugim trzecim razem fiat bravo 2 1.4 benzyna

1.4 16v nierowna praca kilka sekund po odpaleniu

stilo 1.4 odpala za drugim razem

fiat bravo 2 1.4 16v lpg metatron problem z rozruchem

fiat 1.4 16V nie odpala

problem z uruchomieniem zimnego silnika fiat bravo 2 1 4 16v

fiat bravo 2 1.4 16v lpg metatron nie odpala

fiat t jet odpalanie

fiat brawo z inst gazowa problemy z odpalaniem

gdy jest zimno pali jakbu na3 cylindrach fiat bravo 1 4 90 km 16c

fiat 14 jet t jet silbik nie rowno pracuje po odpaleniu

Fiat bravo 1 4 t jet przerywa przy odpalaniu

megane ii pali za drugim razem

silnik fiat 1.4 16v 90km

bravo 2 1.4 90km forum

odpala za drugim trzecim razem fiat bravo 1.4 16 v rok 2008

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl