Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 41

Temat: zmiana biegów  

  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no ja nie mam takich problemów raczej chociaż fakt faktem nie zawsze jedynka wskakuje tak samo - tyle że zaobserwowałem to już nie w jednym aucie innej marki

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no u mnie z 2 na jeden tez ciezko - lepie jest zrzucic na luz wysprzeglic jeszcze raz i wbic jedynke bez problemu
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    ja to zauważyłem u siebie dopiero ostatnio, bo trasa która wracam do domu jest od jakiegoś czasu mocno zakorkowana. z tego co czytam, problem z redukcją z 2 na 1 nie dotyczy wyłącznie BBM'ów.

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jest to częsty problem, dlatego że 1 bieg służy wyłącznie do ruszania, problem z synchronizacją

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 listopad 2012
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Fiorino
    większość aut nie ma zsynchronizowanej jedynki. to raz a dwa jedynka ma bardzo krótkie przełożenie. z racji tego dopóki auto się nie zatrzyma nie ma sensu wrzucać na 1 - spokojnie z 2 biegu toczące się auto przecież można pociągnąć (mniej to będzie szkodliwe niż przepięcie na 1)
    www.synt.pl - Autoryzowany Dealer Millers Oils

  7. #21
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    A konieczność zwolnienia do jakiś 20km/h żeby wbić dwójkę też jest normalna?

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2012
    Skąd
    Tychy
    Postów
    16
    Auto
    Bravo '00 1.2 16v
    Nie wiem czy normalna, ale u siebie mam tak, że jak zredukuję na dwójkę jadąc powiedzmy te 30km/h to zawsze wyhamuje mi do tych 20. Innymi słowy nie ma sensu redukować jadąc powyżej tej prędkości.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2011
    Skąd
    Wolica near Opole lubelskie
    Wiek
    25
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12v
    Cześć , chciałbym się podłączyć pod temat. U mnie problemem jest to takie białe coś , widoczne po podniesieniu osłony zewnętrznej lewarka od biegów , nazywa sie chyba korpus dźwigni zmiany biegów . Dziś pod szkołą połamało mi się całkowicie i z trudem znalazłem 3 i tylko ten bieg mam więc sprzęgło też trochę starłem ale jeszcze da radę , moje pytanie odnosi się do samej wymiany tego białego ustrojstwa , czy można to zrobić pod samemu i jak bardzo to trudne .

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Można zrobić samemu, szukaj zestaw naprawczy lewarka. Poziom trudności 40 w skali 100

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Poziom trudności 40 w skali 100
    Mnie na matmie uczono, że podaje się zawsze ułamki proste 4/10 znaczy się
    A tak na poważnie zestaw można kupić ale z wymianą tak banalnie nie jest bo trzeba mieć kanał..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #26
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    nie wiem jak w bbm ale w sienie aby jak najłatwiej to zrobic to sciągnąc tłumik który idzei na srodku
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Kanał to podstawa albo podnosnik bo tak na lewarku to nie robota

  14. #28
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no szczegolnie w taka pogode
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2011
    Skąd
    Wolica near Opole lubelskie
    Wiek
    25
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12v
    To mnie nie pocieszyliście a kanał jest konieczny i niezbędny czy chodzi o to żeby śrubki się nie kręciły ? bo na śruby mam już patent

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał damianusiek Zobacz post
    kanał jest konieczny i niezbędny czy chodzi o to żeby śrubki się nie kręciły
    Przede wszystkim o to.. Sam nie wymieniałem ale bazuje na opisach z forum, że aby się tam dostać trzeba mieć kanał.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zmiana biegów
    Napisany przez koziol1172 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 21-02-2017, 22:58
  2. Zmiana klaksonu
    Napisany przez Jankes na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-06-2012, 13:15
  3. Zmiana zautomatyzowanej skrzyni biegów na manualną
    Napisany przez zeo na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 23-02-2012, 11:16
  4. Utrudniona zmiana biegów - prośba w zdiagnozowaniu usterki
    Napisany przez bravo8 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-02-2011, 20:13
  5. zmiana silnika z 1.6 na 1.8
    Napisany przez krychal_xx na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-03-2009, 16:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zestaw naprawczy zmiany biegow fiat marea brava

jablko zmiany biegow fiat bravo 1 4 12v

marea biegi

wybierak zmainy biegow fiat brava

zestaw naprawczy lewarka zmiany biegow do fiata brava 1 2

fiat bravo jak zalozyc zestaw naprawczy lewarka

zestaw naprawczy lewarka punto2

zestaw naprawczy fiat zmiana bieguw

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl