Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    36
    Postów
    137
    Auto
    Fiat Linea 1.4
    Rocznik
    2008

    Zerwany gwint w głowicy 1.8

    Dziś rano auto zaczęło nie równo pracować.

    Po zdjęciu pokrywy okazało się, że cewka jest spalona. Niestety spaliła i stopiła się również świeca.

    Otwór na świece powiększył się o ok.2 mm.

    Nie wiem jak to się stało. Pierwszy raz coś takiego widzę, mechanik też.

    Podobno są jakieś zestawy do nagwintowania i nadłożenia materiału bez zdejmowania głowicy.

    Zastanawia mnie fakt od czego tak się stało?
    [COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
    Katowice. Tanio[/COLOR]



    [color=blue]
    Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
    Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
    Marea 1.6 16V ELX 00'
    Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
    Marea 1.6 16V SX 97'
    Tempra 1.6 SX 92'
    Tempra 1.6 Top 92'
    Cinquecento 700 96'
    [/color]



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Mega dziwne!
    Przecież potrzebna jest bardzo wysoka temp. do takiego powiększenia.
    Może ktoś wcześniej właśnie przerabiał takie rzeczy. Uzupełnienie i ponowne nagwintowanie - po zerwaniu gwintu np.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    silnik nie pracował wcześniej jakoś inaczej. spalanie stukowe np. Może wtryskiwacz się zawiesił i pompowało dużo paliwa do tego cylindra stąd podwyższona temp. tylko że takie cuda to przeważnie w dieslu a w benzynie to nie słyszałem jeszcze o takim przypadku. można to nagwintować i wkręcić specjalną wkrętkę. taka tulejka z gwintem wewnętrznym i zewnętrznym o ile nie jest zbyt blisko jakiegoś kanału lub jeśli głowica nie jest pęknięta.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2013
    Skąd
    lublin
    Wiek
    32
    Postów
    32
    Auto
    marea 2.0
    Rocznik
    1997
    mam taki sam problem i jestem w trakcie usuwania usterki. silnik to 2.0 benz-gaz
    mój mechanior powiedział że widział już takie przypadki i przyczyna są niedokręcone świece
    ja sam myślę ze może to być wtrysk i złe dawkowanie paliwa ale narazie próbuje po składać auto w całość
    mój post to: DEmontaż głowicy dwólitrówka HLX


 

Podobne tematy

  1. Zerwany napinacz łancucha.. seicento 900
    Napisany przez geko7 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 11-10-2012, 07:41
  2. zerwany pasek klinowy
    Napisany przez Przemaszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-06-2012, 19:51
  3. przekręcony gwint w piascie
    Napisany przez puziom na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 06-03-2012, 22:41
  4. Gwint do śruby holowniczej
    Napisany przez ola_g na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-11-2011, 13:58
  5. hak holowniczy (gwint)
    Napisany przez damian na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-10-2010, 23:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zerwany gwint cewki

megane ii zerwany gwint cewki

zerwany gwint w glowicy fiat bravo

zerwany gwint od swiecy fiat brava 1.8 16 v

zerwany gwint na cewce

rower zerwany gwint swiecy

uzywany gwint fiat bravo 1

fiat brava 18 16v po zerwaniu

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl