Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2013
    Skąd
    Łódż
    Postów
    11
    Auto
    Multipla 1,6 gaz
    Rocznik
    1999

    Zawór ciśnienia paliwa 1,6 16v

    Witam wszystkich mam pytanie dotyczące zaworu ciśnienia paliwa, mianowicie posiadam multiple z silnikiem 1,6 z plastikowym kolektorem ssącym. Jak wiadomo kosz paliwa jest całością czyli regulator ciśnienia, pompka paliwa bez powrotu. Chodzi mi o sposób działania tego zaworu, w starszych wersjach silnika, zawór ten jest przy listwie wtryskowej i otwiera, zamyka podciśnieniem z kolektora. Czym jest sterowany regulator w nowszej wersji, czy to tylko zaworek który przepuszcza jak jest większe ciśnienie w układzie paliwowym a jak odnajduje odpowiednie ciśnienie podczas obciążenia silnika. Jak ktoś miał z tym do czynienia lub posiada wiedzę na ten temat będę wdzięczny. Niestety wymiana całości to duży wydatek. A po wymianie pompki i uszczelnieniu przewodów wewnątrz kosza jest zdecydowana poprawa w pracy silnika, lecz cycuś mu brakuje. Dzięki z góry.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Zawsze możesz kupić używaną pompę razem z całą obudową, nie powinna być droga. A co do regulatora ciśnienia to raczej jest to zaworek który przepuszcza jak ciśnienie wzrośnie i tyle. Żadnych cudów.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    53
    Auto
    Brava 100 16V
    Rocznik
    1999 FL
    Zawor regulacji cisnienia paliwa,zawiera kulke i wyskalowana sprezyne pod cisnienie 3 Bar,jesli cisnienie spadnie sprezyna zamkie zawor i wzrosnie cisnienie paliwa,jesli cisnienie wzrosnie to pokona opor sprezyny i osobnym kanalem paliwo poplynie do zbiornika,to tak pokrotce.

    Po silniku 1.6 w Multiplii nie spodziewalbym sie wiele,mam Brave i w tym nadwoziu tez jest za slaby.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2013
    Skąd
    Łódż
    Postów
    11
    Auto
    Multipla 1,6 gaz
    Rocznik
    1999
    Dzięki za odpowiedzi, a co do silnika to rzeczywiście trochę za słaby do multipli zwłaszcza z kompletem pasażerów i bagażem. Na trasie wdzięczna, bez szaleństw z chodzi do 9 lpg.


 

Podobne tematy

  1. fiat bravo jtd 105 Zawór ciśnienia paliwa na pompie wtryskowej
    Napisany przez kamil vfr na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-07-2012, 22:20
  2. Regulator ciśnienia paliwa
    Napisany przez egon na forum Kupię
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 04-07-2012, 12:24
  3. Wysokie obroty i cykający zawór pochłaniacza par paliwa.
    Napisany przez qolejowy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 08-01-2012, 15:19
  4. regulator ciśnienia paliwa - czyszczenie
    Napisany przez martinez na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 28-12-2011, 14:01
  5. [osprzęt silnika] Zawór nadciśnienia doładowania.
    Napisany przez letas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-06-2009, 07:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zawory fiat marea 1 6 16v

fiat marea 1 6 16v czarny zaworek

Cisnienie paliwa fiat 1.6

regulator cisnienia fiat bravo 1.6 16 v umiejscowienie

brava cisnienie pompy paliwowej.

fiat marea 1 6 16v praca pompy paliwa

REGULATOR cisnienia paliwa 1.6 16V

fiat bravo listwa wtryskowa cisnienie jakie

cisnienie popmpki paliwa megane

czujnik cisnienia paliwa 1.6 16V

jakie cisnienie pompa paliwa fiat 1.6

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl