Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 53 z 53

Temat: Zaciski hamulcowe  

  1. #46
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Eper twierdzi że i zwrotnica nie podejdzie do wentylowanych tarcz.
    Więc potrzebujesz jeszcze zwrotnicy od 1.8 lub 2.0


    Owocnych prac ja chyba też u siebie będę myślał o zmianie na wentyle.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Dłubać zwrotnice to odrazu zapodać tarcze 284mm i już, tyle że wtedy 15" koło minimum.

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2010
    Skąd
    Toruń
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 GT
    Cytat Napisał Hipo
    Dłubać zwrotnice to odrazu zapodać tarcze 284mm i już, tyle że wtedy 15" koło minimum.
    No właśnie kwestia jest taka, że nie bardzo chcę wymieniać zwrotnicę. Chciałbym jednak zmienić tarcze na wentylowane. Wiem, że pod tarcze 284 musiałbym ją zmienić. Dlatego zastanawiałem się nad tymi 257. Jeśli i pod nie będę zmuszony zmieniać zwrotnicę to niestety zostanę przy zwykłych litych tarczach.
    Pozdrawiam, Karol.

  5. #49
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Napewno idzie inne jarzmo i inny zacisk bo grubsza tarcza nie zmieści się w zwykłym ze względy na grubość własnie. Nie wiem jak z BBM ale może np z Tipo 1,8 da się podpasować, tam były tarcze wentylowane 257 i wiem że przekładali do słabszych wersji bez jakichś wiekszych problemów.

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    161
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Witam. W Temprze 1.9 TD, 1993 r., po lifcie, były tarcze wentylowane 257. Założyłem zaciski hamulcowe od Bravy, pasowały bez problemu, obyło się bez wymiany zwrotnic, czy innych przeróbek. Oczywiście klocki hamulcowe były też z Bravy.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2010
    Skąd
    Toruń
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 GT
    Cytat Napisał piter
    Witam. W Temprze 1.9 TD, 1993 r., po lifcie, były tarcze wentylowane 257. Założyłem zaciski hamulcowe od Bravy, pasowały bez problemu, obyło się bez wymiany zwrotnic, czy innych przeróbek. Oczywiście klocki hamulcowe były też z Bravy.
    Zamówiłem właśnie dziś zaciski wraz z jarzmami na tarczę wentylowane 257, do tego tarcze nawiercane/nacinane Mikoda i klocki do kompletu Ferodo. Pewnie w tygodniu przyjdą. W przyszły weekend spróbuję założyć. Sam . Mam pewne obawy bo żaden ze mnie mechanik. Jak coś to może ktoś z Was mieszka w Toruniu i ma lawetę ??

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    kakersik jarzma i zaciski z jakiego samochodu wyciągnąłeś? Tarcze z BBM czy TT ?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2010
    Skąd
    Toruń
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 GT
    Chciałem się pochwalić, że udało się zmienić tarcze lite na wentylowane. Jak już pisałem zaciski i jarzma z rozbitego Bravo 1.8, tarcze Brembo wentylowane gładkie (początkowo miała być mikoda ale mój znajomy mi odradził - u niego po 6 tysiącach zaczęły bić) i klocki Textar. Zaciski pasowały do zwrotnicy bez żadnych problemów. Przy okazji wymieniony został płyn hamulcowy. Teraz zamierzam zabrać się za tył. Nie ukrywam, że chętnie wymieniłbym bębny na tarcze. Da radę ?? Dużo z tym roboty ?? Pozdrawiam, Karol.


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. przewody hamulcowe
    Napisany przez hakun na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 21-01-2010, 19:32
  2. Jakie klocki hamulcowe
    Napisany przez jackow na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-11-2009, 12:58
  3. [ukł. hamulcowy] Przewody hamulcowe
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-08-2009, 21:16
  4. Klocki hamulcowe
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 17-05-2009, 22:35
  5. Bebny Hamulcowe
    Napisany przez Tricen na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-05-2009, 21:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

seicento hamulce swap

fiat brava hamulce

zaciski hamulcowe fiat bravo

jak odkrecic bebny i zaciski hamulcowe fiat brava

zacisk siena

zacisk hamulcowy fiat brava

zaciski i tarcze hamulca do fiat bravo 2

jarzmo zacisku hamulcowego bravo ii

mocowanie zacisku hamulcowego

zaciski bravo

zacisk hamulcowy fiat bravo ii

mocowanie zacisku hamulca marea

przewody hamulcowe brava

punto hgt zaciski tyl

hamulce fiat bravo

klocki ferodo fiat punto hgt

wymiana tarcz z piasta peugeot

zaciski hamulcowe fiat brava

przewod hamulcowy bravo

zaciski do tarcz fiat marea cena
http://www.iparts.pl