Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 53

Temat: Zaciski hamulcowe  

  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał lukq
    a jaka jest może "tolerancja" rantu?
    Tu nie ma żadnej tolerancji, po prostu rant się usuwa żebyś w przyszłości bęben mógł zdjąć bez większych problemów bo jak Ci szczęki siądą w rowek to później trudno bęben sciagnąć jest.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    tak tylko chodzi mi o to czy szczęki, że tak powiem, mają jakiś zakres działania rozpychu

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    tak tylko chodzi mi o to czy szczęki, że tak powiem, mają jakiś zakres działania rozpychu
    Oczywiście ale żeby wyjść po zakres to bębny by musiały być bardzo cieniutkie.

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    dane dotyczące fiata bravo brava wyposażonego w silnik jtd 105. 203,10-max. dopuszczalna średnica bębna po naprawie. 203,70-max dopuszczalna wielkość bębna
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2009
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    208
    Auto
    Bravo 1,9 JTD, 105CV (CF2), Lis '98
    Cytat Napisał Hipo
    Do tej belki dolicz jeszcze koszt poduszek bo widze że przednich to już prawie nie ma i ta belka zacznie się tłuc, tak więc przekroczy to napewno te 600zł. Ale jak lubisz dłubacz to czego nie, wszystko się da zrobić.
    Do przelozenia uzyl bym TYLKO plyt (tych z uszami do mocowania zaciskow), oslon (tego okraglego kawalka o srednicy tarczy ktory jest "z tylu" i zaciskow (odnowionych i pomalowanych rzecz jasna, moze nawet reperaturka..) oraz oczywiscie rurek (przekladam tylko te ktore sa potrzebne czyli te elastyczne). Problem bedzie to pewnie wszystko rozkrecic.. zerdzewiale i pozapiekane pewnie w cholere. Zdejmuje u siebie beben, lozysko-piaste, odkrecam 2 sruby na ktorych jest plyta do ktorej mocuje sie szczeki... zakladam plytki z uszami, oslone, skrecam 2 srubami tak jak to jest realizowane... przypinam rurki i przewody, abs - czujnik jest taki sam w tarczy i w bebnie, tylko inaczej sie go troszke mocuje..

    Zastanawiam sie nad tym coraz powazniej. Wczoraj sie okazalo ze samoregulator po lewej stronie ma urwany kawalek blaszki sprezynujacej. Albo nowy za 75zl w ASO (a przy tym nie maja go u nas w Krk a zamowic "zamowia albo i nie zamowia" - doslownie slowa goscia w ASO).

    Przy okazji powrocil temat tulei na wahacze - bo moje silentbloki sie rozwulkanizowaly i guma praktycznie "wyjechala" z nich.. 90zl komplet PUR lub 120zl wahacz - pytanie czy za rok bez miesiaca znow nie bede musial wymienic wahacza;P
    www.checkengine.com.pl - Ewolucja.

    Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców

  7. #36
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał Hipo
    Oczywiście ale żeby wyjść po zakres to bębny by musiały być bardzo cieniutkie.
    tak i też myślałem, dziękować po wymianie zrobię zdjątka i wrzucę oraz napisze co wsadziłem

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    kupisz gumy za 90 zł a za 3 miesiące wahacz bo sworzeń się wysypie
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2009
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    208
    Auto
    Bravo 1,9 JTD, 105CV (CF2), Lis '98
    I otoz powiem wam jaki jest final histori:

    Nowe amory KYB Exel G przod - 190 zl sztuka x2
    PUR odboje i gumy - 60zl komplet
    Nowe wahacze Roovile - 175zl sztuka (pokaze wam zdjecia jak wygladaly stare ) x2
    Nowe gumki na stabilizatorze Sachn - 50zl komplet
    Gumki lacznika stabilizatora 4x (po 2 na strone) - 40zl
    Nowe lozyska poduszki amortyzatorow (okazalo sie ze poduchy ktore mialem sa o 1,5 cm nizsze niz te ktore kupilem - nie wiem dlaczego tak jest, ale podejzewam ze te ktore mialem byly z HGT?) Febi - 135zl sztuka x2
    Laczniki drazkow kierowniczych zostaly te ktore byly poniewaz nie bylo luzu na galkach.

    Po zdjeciu szmelcu ze sprezyn na przodzie okazalo sie ze... mam sprezyny Eibacha -30 (ktore zreszta planowalem kupic - juz nie musze). Byly oklejone jakims dziwnym czyms - pojecia nie mam po co, w kazdym badz razie dyskwalifikowalo to mozliwosc identyfikacji. O tym ze auto jest posadzone nizej niz w standardzie bylem przekonany, ale nie wiedzialem na jakim sprzecie.

    Koszty kompletnego zawieszenia przod: 1090 zl. Robocizna: 0 (mam z jednym mechanikiem umowe ze ja jemu robie z komputerami, a on mnie z samochodem). Zbierznosc (a raczej kompletna geometria?!) planowana jutro: koszt ok 80 zl.

    Do tego jeszcze te nieszczesne lozyska kol tylnych: 2x 135zl FAG (ale w paczce FAGa byly SKFy bo oni czesto tylko konfekcjonuja wiec jestem do przodu jakies 80 zl)

    Zdjecia troche kiepskie ale Nokia E51 to nie moj stary Samsung
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000536.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000537.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000540.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000541.jpg
    www.checkengine.com.pl - Ewolucja.

    Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Tarcze masz na przodzie nieciekawe, pomierz bo na oko to już będą się chyba kwalfikować do wymiany.

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    ja myślę że tarcze są ok moje podobnie wyglądały po 50 000 ale pomierzyć nie zaszkodzi
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2010
    Skąd
    Toruń
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 GT
    Wracając do tematu wymiany tarcz i zacisków w Bravo 1,6 16v na wentylowane. Może mi ktoś powiedzieć, czy wystarczy wymienić tylko zacisk i jarzmo ?? Bo słyszałem głosy, że nie obejdzie się bez wymiany zwrotnicy. I to mnie troszkę martwi. Będę wdzięczny za odpowiedź.
    Pozdrawiam, Karol.

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał kakersik
    Wracając do tematu wymiany tarcz i zacisków w Bravo 1,6 16v na wentylowane. Może mi ktoś powiedzieć, czy wystarczy wymienić tylko zacisk i jarzmo ?? Bo słyszałem głosy, że nie obejdzie się bez wymiany zwrotnicy.
    Wentyowane ale jakiej średnicy ? 257? 284?

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2010
    Skąd
    Toruń
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 GT
    Zapomniałem napisać o tym ważnym szczególe. Oczywiście chodzi o tarcze o średnicy 257. Oglądałem takie http://www.mikoda.pl/sklep/4967,FIAT...---113KM-83kW- . Mam nadzieję, że będą dobre.

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    kakersik raczej nie podejdzie bez zmiany jarzma.

    A tak w ogóle to gdzie się podziały zwykłe tarcze do BBM od mikody ?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2010
    Skąd
    Toruń
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 GT
    waho, domyślam się, że będę musiał zmienić jarzmo. Zastanawia mnie tylko czy aby nie będę musiał zmieniać zwrotnicy. Mam nadzieję, że jednak obędzie się bez tej operacji.
    Jeśli wystarczy zmienić tylko zacisk i jarzmo (nie wspominam o tarczy bo to oczywiste ) to myślę, że jak nie w ten, to w przyszły weekend dokonam wymiany i pochwalę się efektami.
    Pozdrawiam, Karol.


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. przewody hamulcowe
    Napisany przez hakun na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 21-01-2010, 19:32
  2. Jakie klocki hamulcowe
    Napisany przez jackow na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-11-2009, 12:58
  3. [ukł. hamulcowy] Przewody hamulcowe
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-08-2009, 21:16
  4. Klocki hamulcowe
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 17-05-2009, 22:35
  5. Bebny Hamulcowe
    Napisany przez Tricen na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-05-2009, 21:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

seicento hamulce swap

fiat brava hamulce

zaciski hamulcowe fiat bravo

jak odkrecic bebny i zaciski hamulcowe fiat brava

zacisk siena

zacisk hamulcowy fiat brava

zaciski i tarcze hamulca do fiat bravo 2

jarzmo zacisku hamulcowego bravo ii

mocowanie zacisku hamulcowego

zaciski bravo

zacisk hamulcowy fiat bravo ii

mocowanie zacisku hamulca marea

przewody hamulcowe brava

punto hgt zaciski tyl

hamulce fiat bravo

klocki ferodo fiat punto hgt

wymiana tarcz z piasta peugeot

zaciski hamulcowe fiat brava

przewod hamulcowy bravo

zaciski do tarcz fiat marea cena
http://www.iparts.pl