Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    34
    Auto
    Brava 1.4 12V
    Rocznik
    1998

    wyższe obroty na biegu jałowym

    witam.

    przerabiał ktoś temat podwyższonych obrotów w bravie?? tzn powiedzmy rano kiedy odpalę auto itd wiadomo, ssanie do puki się nie wyłączy to obroty będą wyższe. za nim nie rozgrzeje się całkowicie to na biegu jałowym obroty mam poniżej 1000, ale potem już kiedy złapie odpowiednią temperaturę to obroty są już 1000 - 1300. jeszcze jakiś czas temu pomagało dodanie gazu, ale teraz już bez znaczenia. powiem jeszcze że silniczek krokowy wykręciłem, przedmuchałem kompresorem i obmyłem benzyną... z góry dzięki za podpowiedzi

    pozdroo!!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2009
    Skąd
    ostrowiec św
    Wiek
    34
    Postów
    99
    Auto
    Marea 2.0 20v HLX, renault espace 2,0, fiat tipo 1,6
    Witam tak najprościej to udać się na komputer winny morze być potencjometr gazu przy przepustnicy albo zacinająca się linka

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    1,470
    Auto
    Brava 1.2 16v '00 LPG
    Rocznik
    2000
    Albo lewe powietrze:-)

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    34
    Auto
    Brava 1.4 12V
    Rocznik
    1998
    dobra, dzieki za info... cos tam pomysle

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2009
    Skąd
    ostrowiec św
    Wiek
    34
    Postów
    99
    Auto
    Marea 2.0 20v HLX, renault espace 2,0, fiat tipo 1,6
    no i jak

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2013
    Skąd
    Poznań
    Postów
    34
    Auto
    Brava 1.4 12V
    Rocznik
    1998
    W sumie to ni jak
    Generalnie raz jest dobrze innym znow wchodzi na obroty, ale stwierdzilem ze mam to w nosie...

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    31
    Postów
    438
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    a mi sie wydaje ze jednak silniczek krokowy.
    regulator biegu jałowego nie tylko popycha przepustnice, ale również odczytuje w jakim jest położeniu.

    Prawidłowo silniczek krokowy powinien wysunąć trzpien po dodaniu gazu, jak puscisz gaz przepustnica powinna sie oprzec o trzpien i powoli sie chowac.

    Jak chcesz sprawdzicz czy to krokowy, to jak bedzie dobrze odepnij od niego wtyczke, wtedy cały czas obroty powinny byc takie same, jaesli bedzie inaczej to szukaj przyczyny w wyprzedzeniu zaplonu, czyli miedzy innymi w czujniku położenia pzrepustnicy

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2013
    Skąd
    Belgia
    Wiek
    21
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    12.2000
    U mnie tak sie zaczynal problem z krokowcem. Wymiana i adaptacja pomogla Za 3 razem


 

Podobne tematy

  1. Wysokie obroty na biegu jałowym
    Napisany przez Maras 79 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-12-2011, 09:40
  2. Czasem gaśnie na biegu jałowym
    Napisany przez abbott40566 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 14-12-2010, 13:24
  3. Siena 1.2 8v jakie powinna mieć obroty na biegu jałowym???
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 15-05-2010, 12:06
  4. Falujące obroty na biegu jałowym i czarny dym
    Napisany przez gotique na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-05-2010, 18:53
  5. siena 1.2 - za niskie obroty na biegu jałowym na LPG
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-04-2010, 15:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zaniskie obroty jałowe fiat palio 2 1.2-16v

Tagi dla tego tematu