Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 43 z 43
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 październik 2013
    Skąd
    Radzionków
    Postów
    89
    Auto
    Bravo 1.4 12V + LPG
    Rocznik
    1997
    Pod tą plastikową osłoną właśnie nic nie mam, zresztą samego ABSu też nie, to już wiem od początku. Zostaje mi najwidoczniej
    tylko wyjęcie żarówki żeby kontrolka się nie świeciła.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    Muszisz mieć pod maska w FUSE, tam tylko sie znajduje abs jak przed fl i po fl. Albo nie masz ABS i tyle
    ew. CF3 miały OBDII tak to sensownie gadasz kolego
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 październik 2013
    Skąd
    Radzionków
    Postów
    89
    Auto
    Bravo 1.4 12V + LPG
    Rocznik
    1997
    A więc tak : kontrolki już nie świecą, filtr powietrza wymieniony, gazu tak samo, instalacja wyregulowana. Teraz tylko czekam czy będzie jakaś różnica w spalaniu.

  5. #34
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    do gazu, filtr powietrza jest bardzo dobry.. a nie jest to wielki koszt około 25 zł Manowski czy filtrona

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 październik 2013
    Skąd
    Radzionków
    Postów
    89
    Auto
    Bravo 1.4 12V + LPG
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    do gazu, filtr powietrza jest bardzo dobry.. a nie jest to wielki koszt około 25 zł Manowski czy filtrona
    Nie zabardzo rozumiem to co napisałeś. O co Ci dokładnie chodziło?

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał RYŚ_0726 Zobacz post
    Nie zabardzo rozumiem to co napisałeś. O co Ci dokładnie chodziło?
    Też mam problem z rozszyfrowaniem kolegi
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #37
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    kurde źle napisałem.. sam z siebie sie teraz smieje.. chodziło mi o to że do gazu filterek musi byc czesciej wymieniany i czysciutki. :0

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2013
    Skąd
    Lublin
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    długa trasa + 90km/h to optymalne warunki do niskiego spalania mój paździerz przy takich prędkościach pali ok 8L/100 km czyli trochę mniej. wspomniałaś wcześniej, że auto gorzej się zbiera niż Uno. wiesz, ja też miałem podobne wrażenia porównując moje auto i "emerytowane" Uno mojej laski. winę zrzucam na wagę Uniaka jak i moment obrotowy 8 zaworowego silnika
    A nic podobnego z tymi 90km/h wielokrotnie to sprawdzałem. Jest to ekonomiczna prędkość, ale nie optymalna. Najniższe spalanie osiągniesz jadąc najwolniej jak się da (w graniach rozsądku żeby silnik się nie męczył o ciągną spokojnie) na najwyższym biegu - czyli trochę mniej jak 90 To tylko ku woli sprostowania bo z grubsza się z Tobą zgadzam

    Natomiast co do odcinków pokonywanych w pełni się zgadzam i tu autor tematu ma gotową odpowiedz na swoje pytanie. Jeżdżąc 10 km w jedną stronę to jak dojeżdżasz do celu silnik dopiero co zdążył się rozgrzać do optymalnej temperatury, a jak jest zimny najwięcej pali. Na tak krótkich odcinkach to on był tylko rozgrzewany i studzony.

    Jak dużo pali koniecznie sprawdź ciśnienie w oponach i czy aby czasem gdzieś hamulec trochę nie trzyma - w poprzednim fiaciku mi się to zdarzyło, sprawdzałem w prosty sposób z łagodnej górki na luz, jak się rozpędzał tak samo jak zawsze z tej górki to znaczy jest ok, a jak nie to sześciopak pod pache i do znajomego

    A tak na marginesie to co to za interes z tym gazem? 8-10 L gazu to taki sam koszt jak 4-5 litrów ropy, a jak kupisz od ruskich to masz na 4 L piaty gratis i plus na jedno piwo Nie trzeba się szarpać z gazownikami (co też kosztuje) i jest większa moc. Naprawdę tego nie czaję - gaz to jest do zapalniczek, a nie do samochodu

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Dla mnie np ropa jest traktorów a nie do aut. Mając do wyboru instalację gazową i jazdę dieslem wolałbym gaz. Kwestia osobistych preferencji i tyle. Nowoczesne instalacje gazowe w żaden sposób nie zmieniają osiągów i bezawaryjności silnika. To co najczęściej generuje problemy to "gaz na śrubę" i użytkownik który lubi tą śrubę przykręcać przy pomocy mechanika dla którego skróty ECU, AFR, EGT są tak samo jasne jak pismo Majów.

    Tylko dobrze, że jest zdawać sobie sprawę, że gaz daje realne oszczędności na poziomie 30% w stosunku do kosztów jakie ponosimy jeżdżąc na benzynie. Zaznaczam - kosztów a nie zużycia.

  11. #40
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Gaz do zapalniczek, benzyna na rozpałkę i disel do traktora
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2013
    Skąd
    Lublin
    Postów
    14
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Rocznik
    1998
    A ja myślę że nie tylko kwestia preferencji bo głównym powodem zakładania instalacji gazowej jest w końcu powód ekonomiczny czyż nie? Jak komuś nie zależy na kosztach to kupuje benzyniaka i leje PB. Matematyka jest prosta, koszt jazdy na gazie wychodzi porównywalny jak na ropie do tego sama instalacja zwraca się po jakimś czasie, albo i się nie zwraca jak jest stara i się psuje, a nowe instalacje niby się nie psują, ale za to włączają się dopiero przy ustawionej prędkości albo temperaturze, więc w przypadku takiej jazdy jak opisał autor tematu (odcinki 10km) nowa instalacja nic by nie dała.

    Ja nie mówię że diesel jest najlepszy i koniec kropka, ale jak kupujesz benzyniaka to lej benzynę i nie będzie problemu, a jak Cie nie stać na benzynę to kup se rower...

  13. #42
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Bomba Zobacz post
    Ja nie mówię że diesel jest najlepszy i koniec kropka, ale jak kupujesz benzyniaka to lej benzynę i nie będzie problemu, a jak Cie nie stać na benzynę to kup se rower...
    Benzyna + GAZ jest jakby nie patrzeć bardziej ekonomiczna od disla koniec kropka A i koni można mieć przy tym więcej, kultura pracy większa, tańsze naprawy.. Wszystko ma swoje plusy i minusy
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2013
    Skąd
    Lębork
    Postów
    1
    Auto
    Brava 1.4 12V
    Rocznik
    1996
    ja sprawdziłem szczelność dolotu powietrza, wymieniłem pęknięte węże, przeczyściłem gaźnik i spalanie spadło


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Brava 1.4 LPG 97 spalanie gazu na poziomie 11-12 L czy to norma.
    Napisany przez czolo81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 28-05-2012, 21:41
  2. spalanie gazu w silniku 2.0 16v
    Napisany przez pawwwko na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-05-2012, 07:14
  3. Jak obliczyć spalanie gazu??
    Napisany przez kamilo62 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 06-05-2012, 21:52
  4. Spalanie gazu - FIat Brava 1.6 16v.
    Napisany przez Service90 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-03-2012, 22:54
  5. wysokie spalanie gazu
    Napisany przez piotr1343 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 31-12-2009, 22:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.4 duze spalanie gazu

bravo 1.4 z gazem fabrycznym landi renzo

brava 1.4 12v 14 gazu

fiat brava 1.4 12v bardzo duze spalanie gazu

fiat bravo czemu jest takie duze spalanie gazu

filtr nowy a spalanie lpg

Fiat bravo 1.4 gaz opinie

filtr gazu brava 1.4 12v

brava 1.2 jak sprawdzic rodzaj komputera

fiat brava gdzie powinienien znajdowac sie reduktor

filter gazu w aucie fiat brava

ffiat brawo 1.4spalanie16v

fiat bravo 1.4 wysokie spalanie

fiat brava duze spalanie komputer

parownik w AUCIE na gaz fiat brava

brava 1.6 wysokie spalanie lpg

fiat brava 1.4 spalanie gazu

fiat bravo i duze spalanie gazu przyczyny

fiat bravo 1.4 12v wysokie spalanie lpg

wysokiespalanie

fiat brava wysokie spalanie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl