Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 69
  1. #46
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ehh ja się może w następny weekend zabiorę za swoje zawieszenie, a jutro pogadam z kolegą mechanikiem co mi tam stuka w kole..
    Drażni mnie że Wam się udaje znaleźć przyczynę stuków a ja nie mogę
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Proponowałbym sprawdzić to co u mnie było nieszczęsną przyczyną, ta śruba ma tylko gwint na początku potem tak jakby zgrubienie bez gwintu i stara śruba tam była strasznie obita/wybita dlatego był tam delikatny luz, a masa zrobiła swoje i przełożyło się to na głośne stuki i u mnie wiadomo jeszcze nie dało się nawet dokręcić przez gwint. I wystarczyło wydać głupie 1.79 na śrubę z nakrętką i koszmarny problem z głowy. Dodam, że nawet mechanicy na to nie wpadli...

  4. #48
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Sam nie wiem, i tak będę musiał pewnie wszystko rozebrać i obcykać.. Trochę mi się nie chce ale co zrobić :/
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #49
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał nike166 Zobacz post
    ziś kupiłem śrubę zabezpieczającą taką jak mi podali w ASO fiata, za 1.50 zł (w ASO chcieli 8 zł) + nakrętka 0.39 gr.
    Kolego masz może namiary na tą śrubę? Ew. wymiary i twardość, gwint? Bo będę zabierał się za zawieszenie to może warto od razu dobrać nowe..
    To samo w sumie ze śrubami które trzymają wahacz..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #50
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    U mnie w legionowie mają takie śruby w sklepie gdzie tylko takie rzeczy można kupic , wymiarów juz nie pamiętam ale mam jeszcze 1 taka srube i na niej są chyba jakieś oznaczenia wiec jak wroce do domu to Ci podam

  7. #51
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał nike166 Zobacz post
    jak wroce do domu to Ci podam
    Będę wdzięczny
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Okej czyli tak:

    Śruba zabezpieczająca sworzeń wahacza : M10 x 8.8 x 1.25 x 67mm
    Śruby mocujące wahacz : M10 x 10.9 x 1.25 x 30mm/62mm/81mm

    Pozdrawiam

  9. #53
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A tam nie są drobno zwojowe??
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #54
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Są drobnozwojowe. Ostatnio wymieniałem wahacze i się zastanawiałem czy nie powinienem wymienić tych śrub bo były "średnie" ale w końcu zostały.

  11. #55
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No a nike napisał że 1.25 a to jest standardowy gwint..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #56
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    4 dni temu miałem te śruby w ręku i wyglądały na drobnozwojowe... z resztą zwykle w zawieszeniu są takie. Nawet łącznik stabilizatora ma drobny gwint, bo próbowałem na niego nakręcić zwykłą nakrętkę.

  13. #57
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    1.25 to jest metryczny drobnozwojowy Gdyby tam były gwinty calowe to po jakimś przebiegu pewnie by części zawieszenia odpadały
    Ostatnio edytowane przez nike166 ; 03-07-2013 o 17:37

  14. #58
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    1.25 to skok gwintu i to standardowy skok..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #59
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Mi się jednak wydaje, że to drobnozwojowy :p

  16. #60
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Skok gwintu zależy od rozmiaru śruby, 1.25 jest dla M8 a dla M10 1.5 (standardowy gwint metryczny).
    Tabela skoków gwintów metrycznych zwykłych i drobnozwojowych - Wyroby śrubowe, technika zamocowań, Śruby, Katowice


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Sworzeń wahacza.
    Napisany przez Docio na forum Doblo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 30-09-2016, 12:21
  2. Wymiana wahacza
    Napisany przez decomanifest na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-11-2013, 10:14
  3. [zawieszenie] wymiana wahacza
    Napisany przez asgerd na forum Uno
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 29-08-2012, 15:28
  4. Wymiana wahacza a ustawianie zbieżności.
    Napisany przez maras na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 28-07-2011, 12:40
  5. [zawieszenie] tuleje wahacza przód i naprawa wahacza tył
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-02-2011, 23:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana wahacza fiat bravo

wymiana wahacza fiat marea

wymiana wahacza marea

fiat brava wymiana wahacza

jak wymienic wahacz fiat brava

brava wymiana wahacza

wymiana wahaczy fiat bravo

wahacze fiat brava

wymiana tulei wahacza fiat stilowymiana wahacza bravowymiana wahacza bravafiat bravo wymiana wahaczafiat brava 1.2 sworzniestilo wymiana wahaczawymiana sworznia wahacza fiat bravafiat bravo wymiana wachaczajak wymienic wahacz fiat bravowymiana wahacza fiat stilowymiana wahacza przedniego fiat bravamarea 1.9 jtd jak wymiana sworznia ile kosztuje wahacz do fiata stilofiat bravo 1.2 16v wymiana wahacza

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl