Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 69
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał nike166 Zobacz post
    Orientuje się przynajmniej ktos jaka wchodzi tam dokładnie śruba na to zabezpieczenie sworznia?
    Sprawdz ile ona w ASO kosztuke vo może noe warto szukać.. To jest chyba 8mm ale tylko na końcu musi mieć gwint..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Tak się składa, że wczoraj wymieniałem u kumpla w marei wahacze i przeguby. Śruba sworznia ma łeb 17 mm więc obstawiałbym na średnicę 10mm. Niestety to jest śruba o drobnym gwincie, więc standardowe nie pasują, pozostają sklepy motoryzacyjne bądź ASO ;/

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Chyba, że mogło coś podejść lub podgiąć gdy wybijałem stary sworzeń to wkładałem śrubokręt w miejsce zaznaczone strzałką i pukałem młotkiem żeby to trochę rozgiąć i może ta śruba dobrze nie ścisnęła i jest luz? Co Wy na to?

    984.jpg

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Po pierqsze nie sądzę aby udało Ci się to rozgiąć wkrętakiem a po 2gie ta śruba jest faktycznie chyba drobnozwojowa więc moment dokręcający jest znacznie wyższy..

    Reasumując - to nie możliwe

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Kurde Dziwna sprawa...

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    żeby nie chciało się ścisnąć to musiałbyś w tym nacięciu to mocno rozklepać lub narobić jakiś dużych zadziorów. ale nie sadzę bo żeby do tego doprowadzić to byś musiał po tym nieźle młotkować.
    ewentualnie może być wybite, wyrobione to gniazdo sworznia w zwrotnicy ale to się dość rzadko zdarza.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Chyba ponownie się wybiorę na szarpaki żeby zobaczyć czy jest luz na tym sworzniu jeżeli będzie to znaczy wybite to gniazdo...

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    samemu możesz spr czy jest ciasno osadzony sworzeń w zwrotnicy czy się rusza. pisałeś chyba wcześniej że masz luz na kole. to musisz poszarpać za koło i spr gdzie jest luz.

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    No ten luz cały czas jest o to chodzi... Jak mocno szarpię do siebie to na początku szarpania nie ma, a jak się rozbuja to wtedy już czuć ten luz. Piasta chyba by tak nie pukała ?

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    musiało by być bardzo zużyte łożysko koła lub niedokręcona nakrętka na przegubie żebyś miał luz na piaście.

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Tak czy siak koło przy szarpaniu ma luz... I też nie wiadomo przez co bo nic luzu nie ma oprócz tego sworznia

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    A więc dziś znajomy polecił mi pewną stację diagnostyczną gdzie podobno diagności naprawdę wiedzą o czym mówią i podjechałem z tym kołem. Co wynikło? Źle ściśnięty zacisk sworznia mimo iż dokręcony bardzo mocno źle ścisnął i jest luz w środku, a nie na sworzniu wahacza. Powiedzieli mi, żebym wyjął ten sworzeń i naciął lekko tą szparkę co zaciska zacisk aby lepiej zacisnęło się to wszystko i skręcić na maksa. Co Wy na to?

  14. #28
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    983
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał nike166 Zobacz post
    Powiedzieli mi, żebym wyjął ten sworzeń i naciął lekko tą szparkę co zaciska zacisk aby lepiej zacisnęło się to wszystko i skręcić na maksa. Co Wy na to?
    Możliwe.
    Zrób tak jak radzili i sprawdź czy pomogło - na 99% będzie dobrze.

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Zacisk rozciąłem ale mam już do dupy śrubę zabezpieczającą (zjechany gwint) i nie moge dobrze tego zacisnąć bo się boje żeby nie przekręcić... Jutro spróbuje kupić tą śrubę i skręcę dopiero porządnie.

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Hm, odradzili mi w pracy dziś tego robić bo jak to śruba naciągnie to może pęknąć pod wpływem naprężenia i będzie lipa. Kupie używaną zwrotnicę.

    Powiedzcie mi czy trudno wymienić samemu tą zwrotnice? Głównie chodzi mi o amortyzator czy mi go nie wywali jak go odkręcę od zwrotnicy bo nie wiem czy to jest napięte mocno czy nie... I jak ustawiałem zbieżność ostatnio to czy znów będe musiał ją ustawiać ?


 
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Sworzeń wahacza.
    Napisany przez Docio na forum Doblo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 30-09-2016, 12:21
  2. Wymiana wahacza
    Napisany przez decomanifest na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-11-2013, 10:14
  3. [zawieszenie] wymiana wahacza
    Napisany przez asgerd na forum Uno
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 29-08-2012, 15:28
  4. Wymiana wahacza a ustawianie zbieżności.
    Napisany przez maras na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 28-07-2011, 12:40
  5. [zawieszenie] tuleje wahacza przód i naprawa wahacza tył
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-02-2011, 23:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana wahacza fiat bravo

wymiana wahacza fiat marea

wymiana wahacza marea

fiat brava wymiana wahacza

jak wymienic wahacz fiat brava

brava wymiana wahacza

wymiana wahaczy fiat bravo

wahacze fiat brava

wymiana tulei wahacza fiat stilowymiana wahacza bravowymiana wahacza bravafiat bravo wymiana wahaczafiat brava 1.2 sworzniestilo wymiana wahaczawymiana sworznia wahacza fiat bravafiat bravo wymiana wachaczajak wymienic wahacz fiat bravowymiana wahacza fiat stilowymiana wahacza przedniego fiat bravamarea 1.9 jtd jak wymiana sworznia ile kosztuje wahacz do fiata stilofiat bravo 1.2 16v wymiana wahacza

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl