Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 53
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    wygląda mi to na wylany kondensator.
    hehe Boch to nie wylany kondensator tylko klejenie jakąś masą najprawdopodobniej po to aby było to odporne na wibracje Nic temu nie jest - tak ma być
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    dla Ciebie jako elektronika może i hehe, a dla mnie ryzyko że stracę czas i parę groszy dzięki za oświecenie.

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    dla Ciebie jako elektronika może i hehe
    No i o to chodzi To nie było wyśmiewanie tylko naprowadzenie kolegi - nie odbieraj tego źle Kondensator w sobie nie ma dużo tego elektrolitu - tam jest przede wszystkim taki jakby papier Z lekka wilgotny ew.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    nie odbieram tego źle, na spokojnie przy okazji sprawdziłem piny na sterownikach, są takie same, ilość też się zgadza. co do bezpiecznika immobilizera, w Sam Naprawiam gdzie w rozdziale "Informacje ogólne" (str. 52) dość dokładnie rozpisano bezpieczniki, nie napisano pod którym z nich kryje się immo.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Lubelskie
    Postów
    22
    Auto
    Seat Toledo 2 1.9TDI
    Rocznik
    2004
    Panowie(i Panie) nie chciałem zakładać nowego tematu,napiszę tutaj, jakie są objawy padniętego ECU? mój fiacik ma problemy z jazdą na benzynie na wolnych obrotach, nie ma siły, szarpie,jak odpali i gdy nie dam gazu gaśnie, ale jak już się wkręci jeździ normalnie, sporo rzeczy powymieniane, pompa paliwa,sonda,map sensor,nadal to samo, na bieżąco diagnostowany FESem, nie ma błędów, jest możliwość rozjechania się map benzynowych? dodam że chyba jeździłem długo na przytartej pompie paliwa(strasznie hałasowała) a ta chodzi cichutko,nie mam już sił dlatego podejrzenia stawiam na te Mapy

  7. #21
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    W 1.6 + LPG lubią się mapy rozjeżdżać więc to może być to:-)
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Lubelskie
    Postów
    22
    Auto
    Seat Toledo 2 1.9TDI
    Rocznik
    2004
    stawiam jeszcze na rąbnięty czujnik temp. wody który daje złe dane do ecu

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał organiser Zobacz post
    stawiam jeszcze na rąbnięty czujnik temp. wody który daje złe dane do ecu
    Cholera, widać to co zrobiłem nie było jednym na milion. Mój Sterownik ecu , padł. Nie trzymał obrotów, gasł bez trzymania gazu. Dokładnie to co opisywałeś, diagnostyka komputerowa wskazywała na błąd "EPROM"
    wymiana sterownika od razu nie pomogła, zmianom musiały ulec wszystkie parametry, musiałem się zdrowo przejechać. Rozgrzał się i było ok.
    Męczyłem się z tym 2 lata. Dodam, że czujnik temperatury, daje podobne objawy. Jak nie ecu - na podmianę, to nowy czujnik temp.
    F/I/A/T

  10. #24
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    diagnostyka komputerowa wskazywała na błąd "EPROM"
    Tego typu błąd ewidentnie wskazuje na problem z ECU, organizer pisze, że błędów nie ma więc ja bym się nie rwał z wymianą sterownika.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Tego typu błąd ewidentnie wskazuje na problem z ECU, organizer pisze, że błędów nie ma więc ja bym się nie rwał z wymianą sterownika.
    Za duży skrót myślowy. Używałem innego oprogramowania i błędów nie widział. - błąd. Nie, albo widzi albo nie. Jeśli ktoś powie że "EPROM" może byś stałym błędęm jest w... błędzie. Wszystko zależało od temperatury sterownika, nie mam pojęcia czy zimne luty, czy inne cuda. Mnie eprom wskazywał błędy gdy był gorący, zimny było ok. Wymiana sterownika jest łatwiejsza od wykręcenia czujnika temp. W fiatach elektronika szału nie robi, typowy objaw dla tego silnika. - U mnie panowie gazownicy zrobili zwarcie, które spaliło bezpiecznik główny. Także to być może związane z "raz tak raz nie - mojego sterownika.
    F/I/A/T

  12. #26
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Wymiana sterownika jest łatwiejsza od wykręcenia czujnika temp.
    Zapomniałeś dodać, że oprócz samej wymiany sterownika trzeba zaprogramować nowe kluczyki a w przypadku braku posiadania czerwonego klucza sprawa się mocno komplikuje...

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Lubelskie
    Postów
    22
    Auto
    Seat Toledo 2 1.9TDI
    Rocznik
    2004
    Witam ponownie,jak u Was przechodzi proces adaptacji? Używam programu MES 1.7 oraz FES 2.6 po uruchomieniu auta i kliknięcie w programie na "wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych pojawia się "złe warunki na wykonanie testu" i adaptacja się nie udaje(dziwne) po zgaszeniu auta i przekręcenie stacyjki na ON ponownie klikam na wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych i o dziwo moich oczu pokazało się "trwa...." i po chwili piszę "wykonano" pomyślałem sobie że nie ma szans żeby była to pełna adaptacja, odpalam auto i co? wszystkie objawy minęły, ale nie chce krakać żeby znów się nie popieprzyło
    adaptacja nie polega na trzymaniu obrotów na 4500rpm przez 3 sekundy?
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez organiser ; 25-10-2014 o 23:23

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Zapomniałeś dodać, że oprócz samej wymiany sterownika trzeba zaprogramować nowe kluczyki a w przypadku braku posiadania czerwonego klucza sprawa się mocno komplikuje...
    Przy zmianie ECU (czystego - takiego który wczyta sobie nasze IMMO) kluczy nie ruszasz bo i ich nr sa w centralce immo wlasnie
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Zapomniałeś dodać, że oprócz samej wymiany sterownika trzeba zaprogramować nowe kluczyki a w przypadku braku posiadania czerwonego klucza sprawa się mocno komplikuje...
    Nie zrozumiałeś. Wymiana ecu wraz z immo. Kluczyk obojętny -nawet śrubokręt. s klase z 09 tak w ujca zrobiłęm, to fiata się nie da ?
    Ostatnio edytowane przez Zokolic ; 26-10-2014 o 02:22
    F/I/A/T

  16. #30
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Przy zmianie ECU (czystego - takiego który wczyta sobie nasze IMMO) kluczy nie ruszasz bo i ich nr sa w centralce immo wlasnie
    Zgadza się. Pod warunkiem,że kupisz czyste ECU:-)
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wymiana silnika w Bravo 1.9 JTD
    Napisany przez demen na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-02-2014, 23:09
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2014, 08:14
  3. [1,9 JTD bravo] wymiana sterownika/komputera silnika
    Napisany przez jacjacek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 12-07-2013, 02:55
  4. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 25-02-2013, 18:17
  5. program do sterownika punto hgt
    Napisany przez adziu21 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-01-2013, 09:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana ECU fiat

sterownik silnika fiat marea 1.6 16v

fiat brava 1.6 16v opis komputera

wymiana steriwnika fiat 1.6 16v

bravo zmiana sterownika silnika

komputer fiat bravo 1.6 16v

wymiana sterownika silnika peugeot

bravo 1.6 gdzie jest komputer

podmiana komputera fiat bravo

fiat brava 1.6 16v sterownik komputera

wymiana sterownika fiat

sterownik fiat bravo

sterownikfiatbrawo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl