Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Bravo 100 JTD

    Wymiana silnika JTD na Benzynowa jednostke

    Czesc, mam pytanie co do wymiany silnikow.

    Posiadam bravo 2002r z silnikiem JTD i Bravo w ktorym byl silnik 1.2l benzyna, teraz chce wymienic silnik w bravo z 2002r z diesla na benzyna uzywajac do tego czesci z bravo dawcy,

    w takim planie co bede musial wymienic w tym bravo jtd a by go dostosowac do silnika 1.2 benzyny???

    z gory dziekuje za pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał avenger-misiek Zobacz post
    w takim planie co bede musial wymienic w tym bravo jtd a by go dostosowac do silnika 1.2 benzyny???
    A co kieruje Cię szalonym pomysłem wymiany tej przyjemnej jednostki JTD na słabiutką benzynę?
    Silnik, pewnie mocowania inne, cały osprzęt, komputer, immo, kluczyki, przewody paliwowe, bak pewnie, układ recylkulacji par paliwa i elektrozawór do tego, filtr węglowy przy wlewie.. Masakra Gdybyś chciał z 1.2 na JTD to byłoby gorzej bo zawieszenie, hamulce itp ale to bym mógł zrozumieć.. Odwrotnie nie
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Żeby to zagrało, to jak byrrt napisał.
    Silnik - zawieszenie, skrzynie, cały osprzet. elektryk z komputerem, stacyjke proponuje zmienic i immo. Zawieszenie mozesz zostawic.
    Bak niestety tez chyba ze uda CI zamontowac w nim pompe paliwa.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2011
    Skąd
    okolice Rzeszowa
    Wiek
    32
    Postów
    80
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTDm 2006;Fiat Brava 1,9 JTD STEEL 2001r.
    zupełnie nieopłacalna opcja...gdybyś nawet miał dawce i wszystko co potrzebne to jest nieopłacalne choć nie niemożliwe jtd to kawał dobrego i mocnego silnika (przynajmniej na to auto), więc dlaczego chcesz zmienić? 1.2 to silnik typowo miejski i żywy i oszczęsdny ale jtd w moim odczuciu daje duużo wiecej frajdy z jazdy przy podobnym spalaniu (ON vs PB a nie LPG) lepiej dawce posprzedawaj na części
    Ostatnio edytowane przez entuzjasta789 ; 04-10-2012 o 17:28

  6. #5
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Taniej byłoby sprzedać obydwa i kupić 1.2

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Bravo 100 JTD
    Wiem ze to jest szalony pomysl ale tez i niezle wyzwanie, w moim jtd padaja juz wtryski, juz tak leja ze az kopci, zregenerowanie wtryskow lub samo kupno drugiego silnika jtd, przewyzsza wartosc samego auta, wiec tak urodzil sie pomysl przerobienia go na benzyne, poniewaz dawce mam wiec kosztow nie bede mial zadnych jesli chodzi o czesci, przekladke zamierzam sam zrobic.

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Koszt profesjonalnej regeneracji wtrysków to zdaje się 160-220zł sztuka.. Myślisz że przekładka wyjdzie taniej? Toć jak normalnie pracujesz czy się uczysz to po godzinach zajmie Ci to z miesiąc o ile masz warsztat..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Bravo 100 JTD
    Mieszkam zagranica, u mnie to auto jest warte 400eu do 500eu z takim silnikiem wymagajacym remont wtryskow, za regeneracje wtryskow wolaja 200eu za sztuke a za drugi silnik 650eu, wiec raczej sie nieoplaca ratowanie silnika lub kupno drugiego, za przekladke nic nie zaplace bo sam ja wykonam u siebie w garazu, w przypadku tego auta to raczej kieruje sie sentymentem niczym innym, a juz auto stoi pod garazem 1,5 roku i chce juz cos zaczac z nim dzialac.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    31
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    to działaj i zdawaj relację

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał avenger-misiek Zobacz post
    za przekladke nic nie zaplace bo sam ja wykonam u siebie w garazu
    No jeżeli nie liczysz swojego czasu to luz.. Dla mnie parę tygodni po 8h w pracy i kolejne 5 w garażu to dość cenna atrakcja.. ;] Na moje nie pakuj się w to tylko sprzedaj i kup sprawne auto..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    dokładnie sprzedaj jeden i drugi a potem kup coś co uważasz za stosowne
    ewentualnie napraw tylko JTD.. wtrysków nie musiałbyś regenerować w PL można kupić juz za 50-100zł/szt więc gdzie byś nie był na szrocie kupisz w tej samej cenie albo jeszcze taniej. Jeśli samochód nie latał na polskim paliwie i widać że ma jeszcze nie największy przebieg bo się rozbił itp. to jeszcze sporo posłużą. Do regeneracji podchodze sceptycznie ..robiłem już tubine do VW LT i cudów nie widze.. tunerzy też mówią że lepiej nowa lub używana. Minimalnie trzebabędzie dołożyc do auta ale bedzie w miare pewne. Jak włożysz tą benzynę to nawet licznik nie bedzie pasował.. po prostu masakra, takie przeróbki lub przekładki opłacają się w niedostępnych autach. Jakbyś przekładał nissana skylin'a to poparłbym pomysł rękami i nogami

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    456
    Auto
    Opel Zafira 1.8
    Rocznik
    2008
    Moim zdaniem, nieopłacalne, kupa roboty... praktycznie tylko buda zostaje, reszta (ukł. napędowy, silnik, ukł. wydechowy, elektryka etc.) musi być zmieniona
    Jak już zmieniasz to włóż 1.6, bo 1.2 przy tej budzie może mieć problem

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    34
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Jak już coś to ja bym wtryskiwacze robił dieslem się bardziej nacieszysz niż benzyna moc moment obrotowy mnie się dużo lepiej jeździ dieslem wiem z doświadczenia ja już nigdy nie zamienię diesla na benzynę dla mnie 2 różne światy

  15. #14
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,551
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    a nie masz jakiejś rodziny w Polsce? Jak masz to najlepszym rozwiązaniem będzie kupno sprawnych używanych wtrysków w Polsce i przesłanie ich do Ciebie.

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    a nie masz jakiejś rodziny w Polsce? Jak masz to najlepszym rozwiązaniem będzie kupno sprawnych używanych wtrysków w Polsce i przesłanie ich do Ciebie.
    Albo zamówić z Polski z allegro albo ebay'a po prostu z przesyłką od Ciebie.. w czym problem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. wymiana silnika !!!!!!
    Napisany przez berolina na forum Coupe
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-07-2012, 03:59
  2. wymiana silnika
    Napisany przez arturos na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-05-2012, 17:41
  3. wymiana silnika
    Napisany przez cywil262 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-08-2011, 19:30
  4. Wymiana silnika
    Napisany przez Pablo20004 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-11-2010, 00:27
  5. Wymiana silnika
    Napisany przez maSSon na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-10-2010, 22:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava wyjmowanie silnika 1.2 16v

wymiana silnika JTD

regeneracja pompy benzynowej fiat

jednostki jtd

czy.silniki.fiata.bravo pobierz

silnik benzynowy fiat marea

wymiana silnika z 1.9td na benzyne fiat brawo

koszt wymiany silnika fiat marea

fiat bravo II koszt wymiany silnika

wymiana silnika kielce cena

wymiana silnika brava 1.2

fiat marea przerobienie z diesla na benzyne

przerobka fiat z benzyny na diesla

silniki benzynowe fiata bravo

fiat brava wymiana silnika

silnik jtd cena

wymiana silnika fiat marea

Wymiana silnika w fiat palio wekend

wyciaganie silnika z fiat marea

wymiana silnika marea

Fiat bravo 1 wymiana silnika z benzyny na diesla

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl