Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    no to wlasnie tak jest.... swieci sie i pali duzo... okropnie duzo.. ehhe ale lubie przyspieszenie to tez moze dlatego...
    a orientuje sie ktos ile kosztuje wymiana takiej sondy??
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Nowy oryginał NGK/NTK z wtyczką dedykowaną do silnika pewnie około 350-400zł
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    no tak ale montaz.. i czy moze dal bym sam rade to zamontowac ze znajomym..i czy duzo jest przy tym grzebania...
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    38
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    bigining, jak macie kanał lub najazd to jakieś 15 min. roboty. Bez dedykowanej wtyczki to jakieś 150-200 zł. mniej. Klucz chyba 17-19 i trochę siły.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    o prosze to nawet nie wiedzialem ze jest taka mozliwosc...a czym sie rozni ta z dedykowana wtyczka od tej bez??

    hehe poprawie bo zle napisalem oczywiscie tym ze ta ja ma a ta nie

    a precyzyjniej jak wplynie na auto to jak zaloze z dedykowana wtyczka a jak to bedzie jak zaloze ta tansza sonde??? jakie rozniece..
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    38
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    bigining, tym że jest made in china czy inny kraj tego typu i wytrzyma krócej no i nie ma w ogóle wtyczki tylko kabelki które musisz sam połączyć ale to banalnie proste. Są tam rurki w które wkładasz kabelki i zaciskasz szczypcami.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Te bez dedykowanej wtyczki to tzw sondy unierwsalne i faktycznie Bosch kosztuje prawie połowę tego co byś zapłacił za sondę z wtyczką fiatowską.
    Jestem tego samego zdania co Sucre79, nei warto kupować sond za 70-90zł bo to chiński bubel słabo oscyluje, albo w ogóle nie oscyluje, nalezy się wystrzegać też sond "typu bosch" bo to też lipna podróba. Oryginał boscha można poznać po tym że ma taką czarną hermetyczną puszkę z łącznikami, i na samej sondzie są wygrawerowane sygnatury boscha.
    Co do łączenia to polecam zwykłą kostkę elektryczną - łatwiejsza w montażu niż system boscha i można skręcić kabelki bezpośrednio, a nie przez jakieś tam łączniki.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2008
    Skąd
    |°Bielsko-Biała°|
    Postów
    182
    Auto
    Celica V 2.0 GTi a była Tempra 1.6 159.A3.000
    jeszcze co do zgrzytającej dwójki.. w Temprze były podobne problemy standardem...
    rób jak chcesz, ale nie radzę zajeżdżać zgrzytającej skrzyni; to, że pada synchronizatro, najczęściej/najpierw od dwójki to niestety normalne...

    możesz wpierw, bo może to jeszcze tym razem nie synchronizator, masz tylko luzy na wodzikach i coś krzywo wchodzi albo poduszkę jakąś wyrąbaną nieco i krzywo ciut wisi silnik/skrzynia i jest tak samo, ale jeśli to masz sprawdzone i jest to ewidentnie nawet na prostym wina skrzyni to lepiej się tym zainteresować; zmiana oleju w skrzyni pomaga; na jakiś czas; ja tak uparcie coraz to delikatniej jeździłem z takkim synchro zgrzytającym; może z pół roku;
    raz na tydzień, potem raz na 3 dni, potem raz dziennie, kilka razy dziennie aż w końcu zgrzytało co chwilę coraz mocniej;
    przeczekanie zaowocowało tym, że prócz synchro wymieniałem kółko zębate 2go biegu, widełki i coś jeszcze bodajże...
    warto więc to sprawdzić zawczasu... znaczy taniej...
    [scroll:dad7a214d3]......3........................................... ......................2........................... ......................................1........... ........................=_\/< kaBOOM!!!>-/\_=........ [/scroll:dad7a214d3]
    sprzedana :cry: Tempra 1.6 Gaźniczek z LPG
    Celica 2.0 GTi jeszcze jeździ ;- )
    [size=1] http://www.nizu.pl nizu.pl hehe inne moje pierdoły [/size]

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    no narazie to w aucie zajolem sie zawieszeniem,lambda i jade na kompa.. nauczylem sie zmieniac biegi bez zgrzytu.. poprostu bardzo krotko ciagne jedynke.. i dwa wchodzi bez niczego... gozej jak chce zredukowac z 3 na 2:/ wtedy zgrzyt obowiazkowy ale hgt ma na tyle mocy ze 3-ci bieg daje rade wszedzie ehehe ale predzej czy pózniej trzeba bedzie sie tym zanac..
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Witam wszystkich Lubuszan
    Napisany przez grabarz na forum Lubuskie
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post: 08-11-2016, 12:25
  2. Samochód miejski- tylko 100KM
    Napisany przez zetor na forum 500
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 15-06-2013, 18:33
  3. Witam serdecznie
    Napisany przez sztywnygosc na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-11-2008, 14:04
  4. [car-audio] Witam jakie głośniki do Marei Weekend
    Napisany przez lamtom na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-11-2008, 19:11
  5. Kłopoty z wrzucaniem biegu
    Napisany przez erk na forum Panda
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-06-2008, 22:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zgrzyta drugi bieg na zimnym silniku

fiat bravo zgrzyta drugi bieg

na zimnym silniku zgrzyta 2 bieg

przy wrzuceniu 2 biegu zgrzyta fiat uno

FIAT brak synchronizacji 4 biegu

przy redukcji nie zgrzyta

zgrzytanie 1 i 2

uno 2 zgrzyta

fiat wrzucanie biegu wstecznego zgrzytanie

fiat uno zgrzyta drugi bieg

fiat ducato zgrzyt drugiego biegu podczas redukcji

zgrzyt przy wrzucaniu biegu fiat 1.6

synchronizator trzeciego biegu bravo hgt

zgrzytanie pierwszego i drugiego biegu

fiat ducato 23 jtd bieg 2 zgzyta

http://www.iparts.pl