Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    no to wlasnie tak jest.... swieci sie i pali duzo... okropnie duzo.. ehhe ale lubie przyspieszenie to tez moze dlatego...
    a orientuje sie ktos ile kosztuje wymiana takiej sondy??
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Nowy oryginał NGK/NTK z wtyczką dedykowaną do silnika pewnie około 350-400zł
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    no tak ale montaz.. i czy moze dal bym sam rade to zamontowac ze znajomym..i czy duzo jest przy tym grzebania...
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    44
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    bigining, jak macie kanał lub najazd to jakieś 15 min. roboty. Bez dedykowanej wtyczki to jakieś 150-200 zł. mniej. Klucz chyba 17-19 i trochę siły.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    o prosze to nawet nie wiedzialem ze jest taka mozliwosc...a czym sie rozni ta z dedykowana wtyczka od tej bez??

    hehe poprawie bo zle napisalem oczywiscie tym ze ta ja ma a ta nie

    a precyzyjniej jak wplynie na auto to jak zaloze z dedykowana wtyczka a jak to bedzie jak zaloze ta tansza sonde??? jakie rozniece..
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    44
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    bigining, tym że jest made in china czy inny kraj tego typu i wytrzyma krócej no i nie ma w ogóle wtyczki tylko kabelki które musisz sam połączyć ale to banalnie proste. Są tam rurki w które wkładasz kabelki i zaciskasz szczypcami.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Te bez dedykowanej wtyczki to tzw sondy unierwsalne i faktycznie Bosch kosztuje prawie połowę tego co byś zapłacił za sondę z wtyczką fiatowską.
    Jestem tego samego zdania co Sucre79, nei warto kupować sond za 70-90zł bo to chiński bubel słabo oscyluje, albo w ogóle nie oscyluje, nalezy się wystrzegać też sond "typu bosch" bo to też lipna podróba. Oryginał boscha można poznać po tym że ma taką czarną hermetyczną puszkę z łącznikami, i na samej sondzie są wygrawerowane sygnatury boscha.
    Co do łączenia to polecam zwykłą kostkę elektryczną - łatwiejsza w montażu niż system boscha i można skręcić kabelki bezpośrednio, a nie przez jakieś tam łączniki.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2008
    Skąd
    |°Bielsko-Biała°|
    Postów
    182
    Auto
    Celica V 2.0 GTi a była Tempra 1.6 159.A3.000
    jeszcze co do zgrzytającej dwójki.. w Temprze były podobne problemy standardem...
    rób jak chcesz, ale nie radzę zajeżdżać zgrzytającej skrzyni; to, że pada synchronizatro, najczęściej/najpierw od dwójki to niestety normalne...

    możesz wpierw, bo może to jeszcze tym razem nie synchronizator, masz tylko luzy na wodzikach i coś krzywo wchodzi albo poduszkę jakąś wyrąbaną nieco i krzywo ciut wisi silnik/skrzynia i jest tak samo, ale jeśli to masz sprawdzone i jest to ewidentnie nawet na prostym wina skrzyni to lepiej się tym zainteresować; zmiana oleju w skrzyni pomaga; na jakiś czas; ja tak uparcie coraz to delikatniej jeździłem z takkim synchro zgrzytającym; może z pół roku;
    raz na tydzień, potem raz na 3 dni, potem raz dziennie, kilka razy dziennie aż w końcu zgrzytało co chwilę coraz mocniej;
    przeczekanie zaowocowało tym, że prócz synchro wymieniałem kółko zębate 2go biegu, widełki i coś jeszcze bodajże...
    warto więc to sprawdzić zawczasu... znaczy taniej...
    [scroll:dad7a214d3]......3........................................... ......................2........................... ......................................1........... ........................=_\/< kaBOOM!!!>-/\_=........ [/scroll:dad7a214d3]
    sprzedana :cry: Tempra 1.6 Gaźniczek z LPG
    Celica 2.0 GTi jeszcze jeździ ;- )
    [size=1] http://www.nizu.pl nizu.pl hehe inne moje pierdoły [/size]

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2009
    Skąd
    Dębica
    Postów
    51
    Auto
    Bravo HgT 2.0 20V :)
    no narazie to w aucie zajolem sie zawieszeniem,lambda i jade na kompa.. nauczylem sie zmieniac biegi bez zgrzytu.. poprostu bardzo krotko ciagne jedynke.. i dwa wchodzi bez niczego... gozej jak chce zredukowac z 3 na 2:/ wtedy zgrzyt obowiazkowy ale hgt ma na tyle mocy ze 3-ci bieg daje rade wszedzie ehehe ale predzej czy pózniej trzeba bedzie sie tym zanac..
    nie ma odpornych na ciosy.. są tylko zle trafieni


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Kłopoty z wrzucaniem biegu
    Napisany przez erk na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-02-2023, 15:26
  2. Witam wszystkich Lubuszan
    Napisany przez grabarz na forum Lubuskie
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 11-12-2017, 16:32
  3. Samochód miejski- tylko 100KM
    Napisany przez zetor na forum 500
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 15-06-2013, 18:33
  4. Witam serdecznie
    Napisany przez sztywnygosc na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-11-2008, 14:04
  5. [car-audio] Witam jakie głośniki do Marei Weekend
    Napisany przez lamtom na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-11-2008, 19:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zgrzyta drugi bieg na zimnym silniku

fiat bravo zgrzyta drugi bieg

na zimnym silniku zgrzyta 2 bieg

przy wrzuceniu 2 biegu zgrzyta fiat uno

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438witam-zgrzytanie-drugiego-biegu-i-nie-tylko-6947

FIAT brak synchronizacji 4 biegu

zgrzytanie 1 i 2

uno 2 zgrzyta

zgrzytanie pierwszego i drugiego biegu

fiat wrzucanie biegu wstecznego zgrzytanie

fiat uno zgrzyta drugi bieg

fiat ducato zgrzyt drugiego biegu podczas redukcji

fiat bravo trzeci bieg zgrzyta

przy redukcji nie zgrzyta

bravo drugi bieg

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl