Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Tak jak pisałem wyżej, masz do wymiany uszczelniacze zaworów.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    nfk
    nfk jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.2 8V
    Rocznik
    2000
    Ile taka wymiana (części + robocizna) może mnie wynieść orientacyjnie ??

    [size=2][ Dodano: 2011-03-27, 20:16 ][/size]
    http://www.motofakty.pl/artykul/dym_...ydechowej.html znalazłem przy okazji Artykuł opisujący kolory spalin i związane z nimi usterki...

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Miechów
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 TD
    tak jak Ci wyżej napisałem mi za naprawe pompy powiedzili 500 z robocizna a u Ciebie to nie wiem jakie sa stawki za to

  5. #19
    nfk
    nfk jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.2 8V
    Rocznik
    2000
    Ale mnie nie o naprawę pompy wtryskowej chodzi bo przecież ją robiłem i jest dobra (tak mi się wydaje) , pytałem ile będzie kosztować wymiana uszczelniaczy zaworów robocizna + materiały?

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    komplet uszczelniaczy nie powinien chyba kosztować więcej niż 20-30 złotych a co do robocizny za wymianę to nie mam pojęcia.
    Tyle że uszczelniacze siedzą na prowadnicach zaworów i żeby się do nich dostać trzeba zdemontować sprężyny zaworów co nie jest takie proste a byle jaki mechanik albo będzie chciał robić to na zdjętej głowicy (i tu koszt naprawy rośnie) albo będzie tłokami podpierał zawory co niekiedy prowadzi do pogięcia zaworów.
    Najlepiej chyba jechać do jakiegoś zakładu który regeneruje głowice, oni mają specjalne narzędzia do ściskania sprężyn zaworów.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 20:14
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-08-2009, 13:30
  3. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53
  4. [ukł. zapłonowy] Wymiana linki gazu w seicento
    Napisany przez lubama na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-08-2008, 19:48
  5. [ukł. zapłonowy] świece żarowe
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-07-2008, 22:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kopcenie na siwo

kopci na siwo

seicento kopci przy odpalaniu

fiat brava kopci gdy zimny

fiat punto kopci dymi nie wchodzi na obr

palio silnik dymi na siwo

t4 kopci zimny nierowne obroty

faluja obroty przy odpalaniu bravo td

seicento dymi z bloku silnika

skaczace obroty i kopcenie silnika vw 1.9 TD

diesel skacza obroty i dymi

seicento kopci

fiat bravo 1.9 td kopci grzeje sie

slabe cisnienie paliwa kopci z rury

samochod odpala na siwo fiat mareanierowne obroty po odpaleniu seicentoprzy odpalaniu wariuja obroty td
http://www.iparts.pl