Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2010
    Skąd
    Wschowa
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Bravo

    [ukł. chłodzenia] kupiłem preparat w proszku do chłodnicy tz

    i mam pytanie... bo posiadam fiata bravo 1.6 16V

    a na tej ulotce mam napisane że w niektóych typach ukl. chlodzenia wlew plynu chlodzacego znajduje sie w zbiorniku wyrownaczym,gdzie nie ma jego obiegu. W takim przypadku nie wolno wsypywac preparatu wprost do zbiornika, gdyz moze nastapic miejscowe zzelowanie i zatkanie przewodow.



    powiedzcie mi jak to sie tyczy mojej bravki?



    tu macie ten preparat:

    http://allegro.pl/technicqll-proszek...440594399.html
    " No Pain, No Gain "



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    39
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    Masz zbiorniczek wyrównawczy po lewej stronie, czy wlewasz płyn przez korek w chłodnicy?
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2011
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    46
    Postów
    79
    Auto
    Fiat Brava
    Rocznik
    2000
    Osobiście nie stosowałbym takich specyfików, chyba że za jakiś czas chcesz inwestować w naprawy układu chłodzenia.
    Jest to tylko chwilowe rozwiązanie problemu.
    [COLOR="#00FFFF"]www.fiatwlkp.pl [/COLOR]

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2010
    Skąd
    Wschowa
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Bravo
    mam zbiornik...
    " No Pain, No Gain "

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    wsyp do zbiornika i przejedź 15-20 km i będzie git
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Maciej1
    Osobiście nie stosowałbym takich specyfików, chyba że za jakiś czas chcesz inwestować w naprawy układu chłodzenia.
    Jestem podobnego zdania.. Jest to świństwo osadzające się wszędzie - nie tylko na dziurach..

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2010
    Skąd
    Wschowa
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Bravo
    oki dzieki wielkie
    " No Pain, No Gain "

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    zamiast tego proszku lepiej wlać uszczelniacz w płynie marki Preston. Z dwojga złego to to rozwiązanie jest o niebo lepsze. W swojej byłej sience miałem mały ubytek płynu którego nie mogłem nigdzie zlokalizować. Wlałem może z 10-20ml i usterka jak ręką odjął .

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał jaski82
    wsyp do zbiornika i przejedź 15-20 km i będzie git
    Przecież w instrukcji tego płynu pisze wyraźnie żeby nie wlewać go do zbiornika wyrównawczego.
    "W niektórych typach układu chłodzenia wlew płynu chłodzącego znajduje się w zbiorniczku wyrównawczym, gdzie nie ma jego obiegu. W takim przypadku nie wolno wsypywać preparatu wprost do zbiornika, gdyż może nastąpić miejscowe zżelowanie i zatkanie przewodów. Wówczas należy opróżnić układ chłodzący, rozpuścić uszczelniacz w zimnym płynie chłodzącym i tak powstałą mieszaniną napełnić chłodnice."
    Tą instrukcje ktoś napisał po to żeby się do niej zastosować.
    Jeżeli więc wleje do zbiornika to może być kolejnym który będzie pisał "ten płyn to jakieś g...o które zapycha układ chłodzenia"

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2013
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    26
    Postów
    6
    Auto
    Fiat palio
    Rocznik
    2002
    Witam popieram kolegę BYRRT ma rację jest to świństwo które trudno potem wyplenić zaczyna się od spadku wydajności ciepła nagrzewnicy wnętrza a często gęsto kończy p[przegrzaniem silnika a wypłukać to graniczy z cudem więc w przypadku małych elementów z małymi kanałami przelotowymi typu nagrzewnica lub obudowy po czujniki termiczne płynu kończy się to po prostu tylko wymianą elementu pozdrawiam kolegów

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    też odradzam. w moim aucie poprzedni właściciel próbował w ten sposób uszczelnić cieknącą nagrzewnicę co w efekcie spowodowało odkładanie się syfu w reduktorze LPG. wyjście jest jedno. cieknie nagrzewnica - wymieniamy nagrzewnicę. cieknie chłodnica - wymieniamy chłodnicę


 

Podobne tematy

  1. [ukł. chłodzenia] Ciągła praca wentylatora chłodnicy?
    Napisany przez adolf1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-01-2009, 23:17
  2. Kupiłem Bravo :) - achh te piękne oczy z tyłu.
    Napisany przez waho na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-11-2008, 21:43
  3. Jak spuscic płyn z chłodnicy w SIENCE 1.6?
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-11-2008, 11:06
  4. [ogrzewanie] WENTYLATOR CHŁODNICY
    Napisany przez fiaton na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-08-2008, 18:39
  5. [ukł. chłodzenia] płyn chłodzący
    Napisany przez egon na forum Punto
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 04-04-2008, 13:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

proszek do chlodnicy

uszczelniacz plynu chlodzenia

proszek do chlodnicy instrukcja

uszczelniacz do chlodnic seicento

http://www.iparts.pl