Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001

    Tylne hamulce .... zgłupiałem

    Chciałem wymienić dzisiaj okładziny w tylnych hamulcach i nie mogłem zdjąć bębna stukająć, pukając i zapierając (podejrzewam że jest wysoki rant) a że nie mam chwilowo gotówki aby przeznaczyć ją na nowe bębny zaniechałem działań i przyjrzałem się przez dziurkę okładzinom i IMHO jest ok bo jakies 3mm chociaż w dolnej części poodpadała.
    Jako że jutro mam badania techniczne chciałem przy okazji poprawić działanie hamulca awaryjnego tudzież zwanego ręcznym no i.... Gdzie jest śruba do podciągnięcia linki ?, rozberałem popiołkę, zdjąłem tą badziewną gumę z wajchy (przy okazji wyciągając jakieś 10zł w drobnych). Zębrowicz pokazuje że jest z tak jakby pod dzwignią, ale ja tego dostrzec nie mogłem. Czy do regulacji muszę zdemontować tunel ?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Co do zdjęcia bebnów to naturalne, że taki rant się tam tworzy. Idzie zdjąć bęben, ale musisz pokombinować śrubokrętami, podważać, aż w końcu zejdzie. Co do regulacji linki to musisz wejść pod auto w kanał i tam odnajdziesz regulację
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    miszko, podważałem i inne cuda robiłem nic nie pomogło, ale co mi przyszło do głowy to żeby spróbować wkręcić większą śrubkę w miejsce szpilek centrujących koło, tylko że mam remont i nie było czasu już się tym zająć.
    Co do ręcznego to nie mam regulacji pod spodem bo właziłem do kanału bo chciałem obczaić jak ten ręczny zrobiony, a wymieniłem tylko filtr paliwa... jutro przed przeglądem jeszcze pooglądam dokładniej dźwignię ręcznego.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2009
    Skąd
    Zwoleń / Bartodzieje
    Postów
    45
    Auto
    UNO 1.0i.e.S 99r JOZIN LIMITED EDITION by LPG
    Bęben często zapieka się na piaście, daj WD i jak już pisałeś wkręć śruby w miejsce kołków ustalających, tylko żeby były płaskie bo stożkowe śruby popsują ci gwint pod kołki
    Zdrowaś muzo, bitów pełna, bas jest z Tobą;
    błogosławionaś ty między gatunkami i błogosławiony owoc żywota twojego,
    DJ. Święta Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami głuchymi,
    teraz i w godzinę chill-outu naszego.
    MAYDAY

  6. #5
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Józek, niezapieczony, tylko ten rant przeklęty, za śrubę masz punkcik.
    A badania przeszedł, tylko na szarpakach wyszło że mam wahacze do wymiany...
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 czerwiec 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    86
    Auto
    Marea WEEKEND 1.9TD
    no cóż sprawa jest ciężka sam miałem taką sytuację niestety nie obyło sie bez użycia siły a że nie zależało mi na szczękach więc zrobiłem to po rusku czyli młotek i breszka taka do ściągania opon i udało sie nie pogiąłem nic czego nie można by było wyprostować a więc jak sam widzisz bez użycia siły się nie da a co do ręcznego to regulacja jest w kabinie zaraz przy dźwigni ręcznego z tego co wiem uderz do Hipo on będzie wiedział na pewno
    bercik

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    wroclaw
    Wiek
    39
    Postów
    33
    Auto
    fiat stilo abarth/ fiat bravo II 1.4 T
    Rocznik
    2003/2009
    Musisz sciagnac ta gume, oslone recznego po prostu ja ciag do gory i zejdzie. Sruba jest pod ta guma

    [kom:7fec37cbcf] Edytowany: Proszę pisać poprawnie.[/kom:7fec37cbcf]


 

Podobne tematy

  1. tylne hamulce
    Napisany przez CASH na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-06-2009, 15:46
  2. PARUJACE TYLNE LAMPY !!!
    Napisany przez Matti_1986 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 13-03-2009, 17:22
  3. [ukł. hamulcowy] MAREA Hamulce tył; Bębny na tarcze
    Napisany przez interceptor na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-03-2009, 10:38
  4. Hamulce w lewym kole
    Napisany przez Tricen na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-01-2009, 09:42
  5. Hamulce 1,8
    Napisany przez bob96 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-07-2008, 18:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava hamulce tylne

regulacja linki hamulca recznegobrawo

jak sciagnac beben fiat bravajak odczepic linke recznego bravo 2regulacja hamulca bravaustawianie tylnych hamulcy fiat bravafiat brava regulacja hamulca recznego
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl